Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 721
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekka nettsiden til furst med screeninganalyser og hva de analyserer. Subutex er i urin inntil 7 dager.

Sjekker de virkelig for absolutt alt som står på lista dems hos urinprøve hos lege som blir sendt til dem?

Tar ikke førerkort d er ikke grunnen til up. Bare for å få sobril.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De sjekker alt på lista.
"Subutex er i urin i opptil 7 dager" - vel, den er det, når man kommer seg opp på Lar-doseringer (fra 2mg og oppover) - om man derimot tar miligramsvekta si og veier opp en Temgesic-dosering på 0.4mg (altså en klump av en sub-tablett på 20miligram om jeg ikke huska heeelt feil) så vil den dosen være ute ila. 2-3-4 dager

Har bare min egen erfaring å lene meg på der - men det er også slikt jeg har lest når jeg googlet, så for de som virkelig vil vite ; dere finner det ut

Og hey, de utvida prøvene hos Furst er da ikke såå ille - da var de "virkelig" utvida prøvene på Bygg 45, da "vi" enda tok prøver der - der var det flere stoffer de kunne finne. Bla ketamin, ghb, lsd, fleinsopp og andre droger som varer såå kort at de egentlig er null vits i å lete etter....

(For min del så sier jeg heller til behandler hva jeg tar når - og har endelig kommet ditt at "orda mine er viktigst, så kan prøvene supplere de" - og føler jeg får tillit tilbake også, faktisk =)
Anonym bruker
"Rød Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg har trappet meg ned fra heroinen på sub på 6 dager med subutex , fra 8 mg til 2mg er jeg ren etter 5 dager på urinprøvene på avgiftning.