Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2188
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er en lab-test.


Har inntatt 0.75mg i dag. Men så plutselig helt ut av det blå, husker jeg den jævla urinprøven jeg hadde imorgen.



Det er med tilsyn!
Du får si at du har coronasymptomer. Det er vel din eneste realistiske mulighet til å slippe unna.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager så mye. Det eneste du får gjort er å ha symptomer på korona som gjør at du blir nødt til å holde deg hjemme inntil negativ koronatest avlegges.

Eller drikk vann som bare faen før prøven, og sats på at det er nok til at du pisser vann. Da er det fremdeles en sjanse for at du tester positivt.

Gå for å ha koronasymptomer du. Det er det jeg har gjort hittil i pandemien.
Det blir positiv test, uansett.

https://www.furst.no/analyse-og-klin...nzodiazepiner/

Alprazolam kan spores i rundt 4 dager.
Om de tester for hydroksyalprazolam i tillegg tester du positivt i 7-14 dager. Men det ser ut som om det kun er Alprazolam det testes for.

Dropp å drikke masse vann.

"Prøvemanipulasjon

Får vi mistanke om at det er gjort noe med prøven for å påvirke analyseresultatet, vil vi melde fra om dette. Det måles alltid kreatinin i urinprøven for å få inntrykk av konsentrasjonsgraden av urinen. Urinen fortynnes kraftig dersom en drikker omkring en liter væske eller mer innenfor de siste par timer før prøveavgivelse. Dersom kreatinin er lavere enn 1,7 mmol/L, vil dette bli kommentert."


Hva er konsekvensene om du tester positivt?
Sist endret av krystallkongen; 30. august 2021 kl. 16:09.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nevnt mange ganger over her, eneste mulighet (Hvis du ikke bruker syntetisk/fake urin+penis) så er det å lese seg godt opp på corona-symptomer og ringe inn syk i morgen.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg

Hva er konsekvensene om du tester positivt?
Vis hele sitatet...
At jeg mister resepten min på vival.
Det suger hardt.
Hva med å legge kortene på bordet angående misbruk og si at du virkelig trenger hjelp og at du gjerne vil trappe ned?

Kjipt å måtte trappe ned, men det er bedre enn å miste resepten fullstendig og ende opp uten Benzodiazepiner.
Sist endret av krystallkongen; 30. august 2021 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alprazolam sitter bare ett par tre dager ved små enkeltinntak. Ca 5x halveringstid så er du trygg, og hvis du har god forbrenning er den på 12 timer, så 2,5 døgn ved beste fall for å pisse rent etter under et mg alprazolam
Hvordan gikk det?
Håper det går bra med deg. Alle kan gjøre feil. Noen gjør det bare bevisst (:
Sist endret av Superspurv; 2. september 2021 kl. 19:20.
Det vil vises en dag etter uansett hva du gjør. Som flere har nevnt, coronasymptomer er den beste løsningen her. Tar du urinprøve en dag etter, så vil alprazolam vises er jeg redd.
Jeg kommer ikke på noe annet om du vil redde resepten. Håper andre kan hjelpe, men selv en liten dose vil uansett vises dagen etter.