Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 820
Anonym bruker
"Snill Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg har ofte problem med at blodet blir veldig tykt etter hvert som jeg injiserer, som sikkert mange andre også sliter med.
Jeg har dessverre ingen kunnskap rundt spørsmålet etter 5-6000 skudd.

Så er det noen som vil dele råd og erfaring på hvordan tynne ut blodet når det begynner og bli tykt når man ikke har tenkt og stoppe, så setter jeg veldig pris på det.


Nei til moralpreken.
Har du snakka med legen om blodfortynnende medisin? Kompis får det etter årevis på sprøyta
...eller så går De bare på apoteket, kjøper Acetylsalisylsyre, også kjent som Dispril/Aspirin/Globoid - og spiser 50mg av det daglig når du er "på"

Da får du både den blodfortynnende effekten - og du unngår å kjøre på deg magesår ved å bruke høye doser (en tablett Aspirin er vel på 500mg f.eks - jeg tar aldri mer enn en kvart, ikke engang på smerter) - over lengre tid.

NB ! For guds - men aller mest din skyld ; ikke kombiner Aspirin med Ibuprofen (Ibux) - correct me if I'm wrong here guys&girls, men det var en av disse nsaids'a som ikke skulle kombineres med Aspirin.
Likeledes med Voltaren om jeg ikke er helt på feil jorde - men jah ; det gjorde jeg de gangene jeg var på nåla og hadde lignende problem.

Ta etpar pushups like før skyting noen timer etter inntak av aspirin, og vipps er alt så mye lettere.

(Og jeg er på ingen måte helsepersonell - bare hullete basiskunnskap på farmakologi, og sier det som har funka for meg. Hør på de erfarne fjellfolka om de retter på meg <3 )
Sist endret av Attica83; 20. juli 2021 kl. 21:14. Grunn: Feil1&2