Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 659
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har de siste ukene sniffet subutex. Idag våknet jeg med sår hals og det reiv skikkelig baki halsen etter å ha sniffet dagens dose. Kjentes ut som om jeg har et lite åpent sår baki der. Svir ikke i nesen forøvrig. Er flink å bruke sterilt saltvann i nesen en god del ganger pr dag for å forhindre nettopp dette. Noe lignende jeg kan gjøre for å unngå å bli sår i halsen?

Trenger ingen moralprekner eller spydige kommentarer. Ja jeg har vært hektet på opiater før så jeg vet veldig godt hva det går utpå og hva jeg går til.
Jeg sniffer 18mg i døynet, men har aldrig merket noe sår hals. Sikker på at det er texen som gjør det?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alf Vis innlegg
Jeg sniffer 18mg i døynet, men har aldrig merket noe sår hals. Sikker på at det er texen som gjør det?
Vis hele sitatet...
Nei ikke sikker, men følte at det var den mest logiske forklaringen , føler meg ikke syk eller noe sånn