Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 859
Gått 4 dager på ssri, cipralex
Tatt 4 tabletter. Hvor farlig eller uhensiktsmessig vil det være å jøre det?

Håpte kanskje det ikke funker for fullt enda
Sist endret av Angstmann11; 21. mai 2020 kl. 15:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
SSRI er motgiften til MDMA, det stanser opplevelsen helt.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på Cipralex i en liten periode for 4mnd tilbake, prøvde nylig mdma og fikk null funk av det.
SSRI og MDMA går bare ikke opp i opp..
Merkelig... jeg går på ett SSRI kalt seroquel (600’g i døgnet) siden 2017 og når jeg tar mdma/ecstasy blir jeg dritrusa og får masse joy... kanskje cipra og seroquel har noe differens?
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Merkelig... jeg går på ett SSRI kalt seroquel (600’g i døgnet) siden 2017 og når jeg tar mdma/ecstasy blir jeg dritrusa og får masse joy... kanskje cipra og seroquel har noe differens?
Vis hele sitatet...
haha fin troll jeg tar agnet. SEROQUEL ER IKKE SSRI!
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel er antipsykotikum. Er ikke sikker på om det er ssri i den. Går på 400mg depo seroquel selv. Speed funker ikke på det, men andre rusmidler går fint.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Seroquel er antipsykotikum. Er ikke sikker på om det er ssri i den. Går på 400mg depo seroquel selv. Speed funker ikke på det, men andre rusmidler går fint.
Vis hele sitatet...
Serr? Speed funker fjell på meg... 🤔 derimot coke, har jeg aldri hatt noe WOOOW opplevelse av.. usikker på om det har med quetiapin å gjøre men mulig jeg bare hr fått dritt og..

Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
haha fin troll jeg tar agnet. SEROQUEL ER IKKE SSRI!
Vis hele sitatet...
Agnet? Nei okay daså, ro ned jævla retard
Sist endret av Behring09; 21. mai 2020 kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Agnet? Nei okay daså, ro ned jævla retard
Vis hele sitatet...
Bare latet som jeg var retard og du gikk fem på.
Seruquel og lignende som truxal (antipsykotiske) har altid drept både amf og mdma hos meg. SSRi derimot har aldrig gjort noen forskjel. Det er dog ikke noe lurt å ta mdma om du sliter med depresjon.