Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1861
Noen som vil spille sammen? Add med på "ArnoldTheHobbit" på steam (Challenger 1-4, er challenger 2)

Bare å bruke denne tråden til å finne ditt eget team.
Mulig jeg kaster meg på. Til tross for 36 i rank (Veteran) og spiller i 5 og 6 divisjon på i rankes matches (2vs2 - favoritten) er jeg jævla lei folk som ikke forstår at dette er et teamspill, og gjør alt for å få høyest score under en kamp fremfor å samarbeide å få til et artig spill.

Spiller på ps4, hvordan man adder folk fra Steam vet jeg ikke.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hiver lett på, men bemerk at jeg er noob.
Veteran i gold legue.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, fortsatt noen som gamer rocket league? jeg er på challenger 1 og 2, spiller bare me randoms i 2v2.
3v3 blir så kaotisk men joiner gjerne.

jeg er ikke så nøye på skills, slettes ikke pro selv, bare obsessed ; ) men helst ikke nybegynnere. : )

spiller på pc/steam.
add meg da.. fredrikssl. Er straks master, er challenger 3 i 2v2 og challenger elite i 3v3. Er flink til å spille på lag
btw er på ps4
Sist endret av Toggyy; 27. september 2016 kl. 09:15.
kan ps4 å pc spille sammen?
Sitat av magnet Vis innlegg
kan ps4 å pc spille sammen?
Vis hele sitatet...
Yess, det er fullt mulig
er det så få på freak som spiller rocket league? det er jo ett koooonge spill!

https://www.youtube.com/watch?v=nVT0LAX8nbA
sjekk ut han saikoen hær da ; )

btw ps4 å pc kan spille, men man kan ikke adde hverandre, man kan joine samme party men man får heller ikke spille competitive.