Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 983
Heisann! =)

Tenkte jeg skulle starte en tråd om tomme hus, og spesielt i Nord-Trøndelag i denne tråden!

Har lenge tenkt på at det kunne vært gøy å kjøre litt rundt i fylket å se inni tomme og gamle hus, etter gamle gjenstander som f. eks: skap, senger, kommoder, klokker, ovner osv. Er en god del i rundt der jeg holder til, men lurte på om det vare noen her inne som visste av flere i distriktet, evt. hvor gamle ca. og hva som kan tenkes er der inne osv.


Hadde vært gøy å fått sett på gamle gårder osv, som har blitt etterlatt. Sykt gøy å dra til sånne hus å se hva man egentlig finner inni dem! )(

Så er det noen som er kjente i fylket så er det bare å poste her inne! =)
Du kan komme hjem til meg, selv om det bor folk her, er det både øde, og virker forlatt. Finnes også masse stash fra tidlig 1900-tall rundt om i husa her. PM for interesse.
Høres spennende ut, men du må regne med at det fort er naboer eller lignende som eier eiendommen, og som kanskje ikke er så begeistret for at det kommer folk dit å plukker med seg ting fra gården til for eksempel sine avdøde foreldre.

Forresten spennende med bilder hvis du begynner å undersøke litt. Stort sett jævla creepy inne i sånne gamle etterlatte bygg.
Trådstarter
Hehe, ja har hatt tilfeller i nærområdet hvor naboer har ringt snuten osv, men heldigvis ikke blitt noe stor sak ut av det =) Men skjønner de også godt at de ikke liker dette, men hvis man får gjort det litt diskret, så er det jo greit. For de fleste lar det bare stå og råtne og gidder ikke å gjøre noe med det, helt til noen kommer og viser litt interesse, da er helvette løst :P

Skal se meg om etter noen hus i morgen kanskje, så skal ta bilder med telefonen, og prøve og oppdatere etter hvert! Fint om flere kanskje tar initiativet til å poste litt, og prøve å holde liv i tråden =)