Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1453
Da tenkte jeg at jeg skulle opprette en tråd for de som er keen på å diskutere/lurer på noe angående Jay og Ye's norgesbesøk 28. mai
Jeg har selv anskaffet meg billetter og er helt sykt stoked! Skal dere dra? Hvorfor/hvorfor ikke?
Her står oppsettet fra når de turnerte i USA i høst, tror dere de kjører samme pakka nå?

Jeg gleder meg som sagt helt sinnsykt, i hvert fall etter å sett denne videoen.


http://theurbandaily.com/files/2011/11/Kanye-Jay-Z-Watch-the-throne.jpg
Er sånn helt middels begeistret for Jay-Z, Kayne West mener jeg ikke noe særlig om, men hvis du skal linke til en låt fra det nye albumet synes jeg ikke det bør være Niggas in Paris, kan ikke forstå meg på hypen rundt den altså. Det kuleste med det nye albumet synes jeg er at de lager en beat over soul legenden Otis Redding, godt for ungdommen og kjenne litt til han og.
Middelmådig album av fyrer som ikke gidder lenger... skal ikke på konsert
Jeg forstår og respekterer meningen din og jeg er helt enig i at 'Niggas in Paris' ikke den sterkeste låta, langt i fra. Men det er en fet låt, skikkelig banger, og nå var det selve konsertopplevelsen jeg siktet til med videoen. Otis Redding har Kanye forresten samplet tidligere, på låta 'Gone' fra 2005. Siden du sier at ikke mener noe særlig om Ye vet jeg ikke om du har hørt på han eller ikke. Uansett vil jeg anbefale deg å ta en sniklytt på College Dropout og Late Registration som er etter min mening to av tidenes beste hip-hop album. Kanye er først og fremst produsent i mine øyne og det han har stilt opp med siden han startet på den fronten er uslåelig. Hova er jo en legende og jeg er sikker på at du har hørt alt fra Reasonable Doubt til The Black Album.

Konsertopplevelsen blir jo sinnsyk uansett Hver sin mening.
Jeg trodde billettsalget var i dag, så har dessverre ikke fått tak i billetter da det nå er utsolgt.
Det finnes sitteplasser, men dette er ikke aktuelt. Føler meg med mindre ganske rastløs av å få tak i billetter. Håper det finnes noe på nett..
That shit cray! Men jeg har eksamen 29. mai kl 0900 i Trondheim. Noen ideer om hvordan jeg kan rekke konserten? Egentlig ingen mulighet for at noen kjører meg ... Ser at fly kanskje er en mulighet, ja... Men tror ikke det er så lurt + har egentlig ikke råd.
Sist endret av Chronic420; 28. februar 2012 kl. 10:11.
Billetter i boks her! Gleder meg som en unge Stor jay-z fan.. Synes ikke akkurat Watch the throne er det beste albumet, men jeg tror fortsatt konserten blir syk!

Tips til de som har lyst å oppleve hvordan jay-z er live, er å se Jay-z Glastonburry konserten! Fy, så rå den er... Han lager liv på en "rocke" konsert. Sier mye om den mannen


Sitat av Chronic420 Vis innlegg
That shit cray! Men jeg har eksamen 29. mai kl 0900 i Trondheim. Noen ideer om hvordan jeg kan rekke konserten? Egentlig ingen mulighet for at noen kjører meg ... Ser at fly kanskje er en mulighet, ja... Men tror ikke det er så lurt + har egentlig ikke råd.
Vis hele sitatet...
Har flere kompiser som har eksamen dagen etterpå, som flyr nedover tidlig søndag morgen, og hjem igjen tidlig mandag morgen. Hvor vidt det er lurt er en annen sak. Det skal sies du bør ha litt kontroll på deg selv så du ikke ender opp med grøftfylla etter konserten og ikke kommer deg på flyet på mandag
skal ikke jeg.. er stor Jay-Z fan (Kanye fan, forsåvidt) men skal på ferie den uka :O

men jeg fatter IKKE hvorfor dem ikke spiller noe fra Reasonable Doubt skiva? (ihvertfall ifølge oppsettet fra USA) , Jay-Z's klart beste album etter min mening
Ølglad nordlænning
Sto opp kl 9 mandag morgen og kjøpte biletter! angrer ikke ett sekund! gleder meg som en liten unge til konserten!!!
Skal dit sjæl gleder meg !
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Har jævlig lyst å gå, spesielt etter å ha sett alle de videoene fra montreal :/
Likte 2-3 sanger på albumet, er ikke så storfan av Jay-Z, midt i eksamenstider, skal snart på Drake og skal deretter spare opp penger til Hovefestivalen + at ingen av vennene mine skal dit.

Men sånn ellers ser jeg for meg det blir en bra konsert for dere som skal dit. Jeg var faktisk like ved å betale min egen billett, dra nedover og bare drite i alt som måtte komme i veien.
Sist endret av Teddybe4r; 5. mars 2012 kl. 15:32.
Er ganske stor fan av den tidligere Jay-Z, men Kanye West plasserer jeg i samme bås som Drake, Nicki Minaj og Lil' Wayne, nemlig i lista over "The Wackest Rappers Ever".
Skal som tidligere sagt på konserten, sammen med noen kompiser... Men fant i midlertidig ut at jeg hadde fått inngang D, og de hadde fått E.. Inngangene er sikkert rett atmed hverandre mtp alfabetet. Men er det stress å møte de inne? Er det så sykt stappa at man ikke har sjans å finne igjen hverandre?

Håper noen som har vært i Telenor Arena kan svare, for jeg har aldri vært der
Jeg har vært stor Kanye West fan helst siden 808's & Hearbreak albumet kom ut, og fikk et nærmest fanatisk forhold til Mr.West etter MBDTF kom ut. Så når jeg skulle på øya-festivalen og se han ifjor var entusiasmen stor. Sto og passet plassen i 6 timer på første rad for å sikre meg et forrykende show. Hele opplevelsen var veldig ambivalent.

Det var lasershow, ballerinadamer og alt der, men ikke et smil fra Kanye West gjennom den 2 timer lange konserten. Dette likte jeg ikke. Det virket ikke som han nøt opplevelsen hvis dere skjønner? Var liksom, ok nå er jeg her "lets get it done, on to the next one". Visste at Ye var en arrogant og stormannsgal kar, men at det skulle komme så tydelig fram hadde jeg ikke håpet på.

Konserten kan beskrives som å ha sex med en jente der bare du kommer.
- Ikke like tilfredstillende.

Derfor velger jeg å droppe The Throne konserten, hadde det bare vært Jigga hadde jeg kjøpt billetter ASAP!
Gleder meg though til Ricky Rozay konserten 26.Mars, Double M G kommer til å ta AV!
Sitat av Istra Vis innlegg
Jeg har vært stor Kanye West fan helst siden 808's & Hearbreak albumet kom ut, og fikk et nærmest fanatisk forhold til Mr.West etter MBDTF kom ut. Så når jeg skulle på øya-festivalen og se han ifjor var entusiasmen stor. Sto og passet plassen i 6 timer på første rad for å sikre meg et forrykende show. Hele opplevelsen var veldig ambivalent.

Det var lasershow, ballerinadamer og alt der, men ikke et smil fra Kanye West gjennom den 2 timer lange konserten. Dette likte jeg ikke. Det virket ikke som han nøt opplevelsen hvis dere skjønner? Var liksom, ok nå er jeg her "lets get it done, on to the next one". Visste at Ye var en arrogant og stormannsgal kar, men at det skulle komme så tydelig fram hadde jeg ikke håpet på.

Konserten kan beskrives som å ha sex med en jente der bare du kommer.
- Ikke like tilfredstillende.

Derfor velger jeg å droppe The Throne konserten, hadde det bare vært Jigga hadde jeg kjøpt billetter ASAP!
Gleder meg though til Ricky Rozay konserten 26.Mars, Double M G kommer til å ta AV!
Vis hele sitatet...
Surt å skulle oppleve en av de store favorittene sine å få det ødelagt på den måten.. Er heller ikke noe stor Kanye fan, men heller en stor Jay-Z fan.

Har sett Glastonbury konserten til Jay uttalige mange ganger, og det skuffer aldri. Husker de syke overskriftene og alt pratet rundt konserten, både før og etter. Selv de som var på Glastonbury for å få med seg rocken sa at det var en av de sykeste live opplevelsene de har hatt.
Sitat av Istra Vis innlegg
Jeg har vært stor Kanye West fan helst siden 808's & Hearbreak albumet kom ut, og fikk et nærmest fanatisk forhold til Mr.West etter MBDTF kom ut. Så når jeg skulle på øya-festivalen og se han ifjor var entusiasmen stor. Sto og passet plassen i 6 timer på første rad for å sikre meg et forrykende show. Hele opplevelsen var veldig ambivalent.

Det var lasershow, ballerinadamer og alt der, men ikke et smil fra Kanye West gjennom den 2 timer lange konserten. Dette likte jeg ikke. Det virket ikke som han nøt opplevelsen hvis dere skjønner? Var liksom, ok nå er jeg her "lets get it done, on to the next one". Visste at Ye var en arrogant og stormannsgal kar, men at det skulle komme så tydelig fram hadde jeg ikke håpet på.

Konserten kan beskrives som å ha sex med en jente der bare du kommer.
- Ikke like tilfredstillende.

Derfor velger jeg å droppe The Throne konserten, hadde det bare vært Jigga hadde jeg kjøpt billetter ASAP!
Gleder meg though til Ricky Rozay konserten 26.Mars, Double M G kommer til å ta AV!
Vis hele sitatet...
Ja, ikke bare var han jævla dyr, men konserten var heller ikke noe å skryte av, brodern sitter i ledelsen i Øyafestivalen og der var de heller ikke så fornøyd, for å si det mildt.
Sist endret av ThwiX; 7. mars 2012 kl. 09:47.
▼ ... over en måned senere ... ▼
har 4 billetter til salgs om noen er intr.