Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1800
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva kan jeg forvente? Har erfaring med psykedeliske stoffer samt mdma. Har ikke tatt noe på fem måneder.
Det er ekstremt individuelt hvor sensitiv man er på effektene til 2c-b. Hvorfor har du landet på nøyaktig 28mg? Er dette alt du har, og du ikke ønsker å sløse de siste 8mg ved å kun ta 20, eller er det et tall du har pønsket ut selv?

Jeg ville anbefalt 20mg.
Sist endret av Relevant; 7. mai 2022 kl. 14:57.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Relevant: Tror 2c-b i pilleform ofte kommer i 28mg doser.

De gangene jeg har prøvd 2c-b har ~20mg vært moro. Den ene gangen jeg tok mer (sikkert 30-40mg) ble det veldig ubehagelig, men alle andre som tok lignende doser koste seg. En ting som påvirket meg mye var "body load" (usikker på om det er riktig begrep). Det føltes som et veldig kraftig press på begge sider av hodet inn mot kjeven.

2c-b er vel også slik at en liten økning i dose kan føre til ganske stor forskjel? Altså 28mg kan ende opp med å bli ganske mye mer intenst enn 20mg, med mindre jeg husker feil.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De er i pilleform ja.
Syntes mellom 20 og 30 var fin dose for meg hvertfall når jeg drev med det. Men fikk aldri piller, kom alltid i kapsler, vet ikke om det har noe si
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
** 20 mg var det, ikke 28. de er visst noe underdosert
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
** 20 mg var det, ikke 28. de er visst noe underdosert
Vis hele sitatet...
20mg bør ikke være for intenst. Du kjenner deg selv best, men det er ikke en monsterdose. Hadde ikke tatt to stk.
28mg vil du merke fargerike og sterke visuals og tracers. Men ikke alt for "fryktinngivende". Lett i kroppen føler du deg, også tar det et par timer å skrive en melding. Tok 2stk i helgen og på 30-40 mg(tror de er underdoserte) så var synsfeltet dekket med fraktaler og røyk.

På 28mg opplever du musikk helt annerledes. I låtene du hører så kan du høre hvert og hvert instrument og du kan dissekere låten til beinet. Har du partner så er jo du verdens heldigste mann, da sex på dette stoffet gir deg en sprut som føles neverending og intimiteten til partneren blir bare på et helt annet plan. Har du erfaringer med både MDMA og LSD så er dette stoffet midt i gaten som deg.

Og har du det i hydrokloridform (pulver) så kjøp deg for guds skyld en miligramsvekt. Det GÅR ikke å dosere dette på øyemål, bare stol på meg.
Sist endret av TrippyPippi; 9. mai 2022 kl. 12:57.
Takk for svar.
20 mg Zeldas, skal visstnok inneholde 15mg 2cb. Hva inneholder resten av vår kjære prinsesse?
Høres ut som man kan starte med en, etterfylle med en til?
Sist endret av Majao Gibensis; 9. mai 2022 kl. 17:18.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Høres ut som man kan starte med en, etterfylle med en til?
Vis hele sitatet...
Riktig. 2c-b har ikke den samme akutte toleransebyggingen andre psykedelika har. Man kan holde seg på tur lenge ved redoseringer, og man kan ture flere dager på rad.
Sist endret av Relevant; 9. mai 2022 kl. 17:43.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Riktig. 2c-b har ikke den samme akutte toleransebyggingen andre psykedelika har. Man kan holde seg på tur lenge ved redoseringer, og man kan ture flere dager på rad.
Vis hele sitatet...
Det er jeg glad jeg ikke viste når jeg fremdeles brukte det.