Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 838
Hey tenker å kun røyke i helgene fremover, er så mye bedre mtp toleranse og penger. Men trenger en safe som jeg ikke kan bryte meg inn i og i i tilleg har tidsur så jeg kun kan åpne den i helgene...noen tips? takker så mye hahaha
Sist endret av Isvarmt; 5. mai 2022 kl. 23:01.
Gjør det til et helvete å få tak i, da har du god tid til å tenke deg om mens du stuker for å få tak i det. Jeg har gravd ned dop for å gjøre det vanskelig for meg selv tidligere, det var en periode der jeg ikke hadde så god selvkontroll.
Eller bare kjøp inn nok til helga og ikke mere. Det værste husker jeg var å gå tom på en mandag for da hadde man allerede starta uka med røykings hehe.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Det som gjorde det "vanskeligst mulig" for meg å røyke i tide å utide, var rett å slett å vaske alt av røykeutstyr,(sett at du ikke bare røyker jonas), pakke det ned i "stash-eska" på boden, og i tillegg vakuumere hasjen og pakke den vekk en annen plass Da tok det som regel en del tid og insats for å sette alt sammen igjen for å ta seg ett trekk, og i tillegg måtte alt utstyr vaskes og renses på nytt etterpå, før vakkummaskina forsegla det og det kunne gjemmes unna

Når jeg leser igjennom det jeg nettopp skrev, antar jeg at dette kan fungere, og er sikkert mest effektivt for personer med OCD og lignende tvangsnevroser..

Blir du sugen nok, stopper nok ikke en plastboks med timer deg, ender nok heller opp med 5-600 kroner i dass!

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Eller bare kjøp inn nok til helga og ikke mere. Det værste husker jeg var å gå tom på en mandag for da hadde man allerede starta uka med røykings hehe.
Vis hele sitatet...
Typisk at pluggen har fått inn nytt "stash" før helga, og du får kompispris...

Virket til tider som at det rett og slett var røyken som styrte meg.. Selv om jeg ikke skulle ha noe, gikk jeg ofte hjem med en 10'er
Sist endret av Mr.Septik; 5. mai 2022 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den der knuser du når nøden melder seg

Eneste som har funka for meg har vært å ikke ha mer i hus enn hva jeg skal røyke akuratt den helga. Å ha en plate for å spare penger eller å kjøpe inn en tier på fredagen med intensjon om å ha til helga etter også er oppskriften på fail.
Rip 8-4-23
Du den safen vis du har tilgang på den vil du gå løs med vinkelslipper og alt mulig rart . Du ville traska gjennom skogen i 10t med en borhammer få og ta den. Har du lyst på så hjelper det lite og gjemme et sted du har tilgang. Må være et sted du absolutt ikke får adgang til på kveldstid.
Sist endret av Sæd; 6. mai 2022 kl. 00:08.