Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 3750
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er 190 cm, 90kg. Drikker en flaske 0.5 Vodka og fire pils, bruker 7t på dette. Men jeg blir ikke noe superfull av dette.

Dere med lignende stats, hva drikker dere for og bli fulle?
Jeg er bare 165 da og 50kg�� men kjøper jeg den største flasken jeger og tar meg noen sips her og der til halve flasken er drukket blir jeg full.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Luzid Vis innlegg
Jeg er bare 165 da og 50kg�� men kjøper jeg den største flasken jeger og tar meg noen sips her og der til halve flasken er drukket blir jeg full.
Vis hele sitatet...
Hvorfor jager foran vodka? Koster dobbelt så mer, med samme prosent.
Anonym bruker
"Tom Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
185 og130kg, 8-10 halvlitere på 4timer god og full
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
185 og130kg, 8-10 halvlitere på 4timer god og full
Vis hele sitatet...
Gir mening ja. Du bruker bare 4t på dette, det er imponerende. Er det bare øl du drikker da?
Lenge siden jeg har vært kjempefull, men ofte holder det med 12-14 halvlitere over en 6-8t periode for å bli sånn passe full. 175 å 70kg ca.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Lenge siden jeg har vært kjempefull, men ofte holder det med 12-14 halvlitere over en 6-8t periode for å bli sånn passe full. 175 å 70kg ca.
Vis hele sitatet...
Ahh, såpass ja.

Med andre ord en halvliter vodka og fire halvlitere hadde vært altfor lite for deg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahh, såpass ja.

Med andre ord en halvliter vodka og fire halvlitere hadde vært altfor lite for deg?
Vis hele sitatet...
Nei, en halvliter vodka hadde vært mer en nok ja.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er 190 cm, 90kg. Drikker en flaske 0.5 Vodka og fire pils, bruker 7t på dette. Men jeg blir ikke noe superfull av dette.

Dere med lignende stats, hva drikker dere for og bli fulle?
Vis hele sitatet...
187, 95 kilo, mesteparten muskler.

Det er bare stemningen som kan gjøre meg full. Jeg har prøvd å drikke meg full alene, men jeg klarer ikke drikke fort nok. Drikker jeg med de riktige folka har jeg alltid en fin kveld, uten å tenke så mye på at jeg må tvinge i meg alkohol.

Hva om du drikker ren sprit/likør med smak? Feks minttu, xante, sambuca.

Man må drikke øl relativt fort for å bli ordentlig full på det.



Edit. For min egel del pleide jeg å drikke 0,5 L - 0,7 L sprit iløpet av et vors. Det er vel sånn ca 4 timer
Sist endret av Superspurv; 15. april 2022 kl. 20:26.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
187, 95 kilo, mesteparten muskler.

Det er bare stemningen som kan gjøre meg full. Jeg har prøvd å drikke meg full alene, men jeg klarer ikke drikke fort nok. Drikker jeg med de riktige folka har jeg alltid en fin kveld, uten å tenke så mye på at jeg må tvinge i meg alkohol.

Hva om du drikker ren sprit/likør med smak? Feks minttu, xante, sambuca.

Man må drikke øl relativt fort for å bli ordentlig full på det.



Edit. For min egel del pleide jeg å drikke 0,5 L - 0,7 L sprit iløpet av et vors. Det er vel sånn ca 4 timer
Vis hele sitatet...
God tanke ja. Kan være det at jeg reett og slett bruker mange timenen på og drikke opp all ølen, og da blir jeg ikke full nok. Men jeg hater og styrtedrikke 9-10 øl på 4t.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Redbull
Anonym bruker
"Tom Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gir mening ja. Du bruker bare 4t på dette, det er imponerende. Er det bare øl du drikker da?
Vis hele sitatet...
ja, bare øl. vær kveld
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ja, bare øl. vær kveld
Vis hele sitatet...
Samme, eller når jeg skal ut.

Har du sosial angst?
Anonym bruker
"Tom Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samme, eller når jeg skal ut.

Har du sosial angst?
Vis hele sitatet...
mye mulig jeg har det men ingen utredning. er bare alene uansett så.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
mye mulig jeg har det men ingen utredning. er bare alene uansett så.
Vis hele sitatet...
Ahh, kan jeg spørre hvorfor du drikker øl hver dag?

Jeg drikker svært ofte fordi jeg hater store mengder mennesker.
180 cm 71 kg. Merker det fint etter en øl. 3 øl vil jeg si jeg er full. Jeg drikker omtrent aldri, bare et par ganger i året.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
6 øl på en time gjør jobben for meg!
179 cm, 87 kg. Drikker ikke like mye som før, men 8-10 pils iløpet av 5-6 timer gjør meg ganske full.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lang tid/hvor mange timer bruker folket her inne på 0.5l vodka?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er tørrlagt alkis. Startet alltid dagen med 0,5l vodka rett ned og 1-1,5l fordelt utover dagen. Hadde nok dødd av den mengden i dag
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er tørrlagt alkis. Startet alltid dagen med 0,5l vodka rett ned og 1-1,5l fordelt utover dagen. Hadde nok dødd av den mengden i dag
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid bruker du på og drikke opp 0.5l vodka? Par timer?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lang tid bruker du på og drikke opp 0.5l vodka? Par timer?
Vis hele sitatet...
Den første 0,5l vodka for dagen gikk ned på minutter. Neste literen brukte jeg resten av dagen på.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den første 0,5l vodka for dagen gikk ned på minutter. Neste literen brukte jeg resten av dagen på.
Vis hele sitatet...
0.5l vodka på noen minutter??? Hvordan i alle dager klarer du det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
0.5l vodka på noen minutter??? Hvordan i alle dager klarer du det.
Vis hele sitatet...
Da jeg var ungdom gjorde vi det samme. Brukte trakt og fikk glatt 0,5l ned på 1 min for å si det sånn.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Profesjonell alkis vettu Er som vann når du har drikki hver dag i 20 år.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Da jeg var ungdom gjorde vi det samme. Brukte trakt og fikk glatt 0,5l ned på 1 min for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Hvordan går det ann? Bruker du blandevann?
Drikk sammen med grapefruktjuice. Grapefruktjuice forsterker effekten.
Gjør dette selv for å spare penger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan går det ann? Bruker du blandevann?
Vis hele sitatet...
Av og til, men ikke alltid. Da jeg var 16-17 brukte jeg ofte trakt for å drikke halvliter (sprit) på null komma niks, men da jeg ble 20 gikk jeg over til 0,7 flasker som jeg drakk på en time. Sov så mye på festene jeg var på at jeg burde våkna uthvilt men nei.

Forresten, den trakta laga vi ved å kappe av bunnen på ei halvlitersflaske eller større.
Sist endret av NokErNok; 16. april 2022 kl. 16:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Av og til, men ikke alltid. Da jeg var 16-17 brukte jeg ofte trakt for å drikke halvliter (sprit) på null komma niks, men da jeg ble 20 gikk jeg over til 0,7 flasker som jeg drakk på en time. Sov så mye på festene jeg var på at jeg burde våkna uthvilt men nei.

Forresten, den trakta laga vi ved å kappe av bunnen på ei halvlitersflaske eller større.
Vis hele sitatet...
Sykt at du klarte det. Spydde du ikke som faen da? Jeg hater lukta av sprit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sykt at du klarte det. Spydde du ikke som faen da? Jeg hater lukta av sprit.
Vis hele sitatet...
Spydde en sjelden gang, har generelt blitt lite dårlig av alkohol under påvirkning og dagen derpå. Kanskje derfor jeg har hatt såppass høyt forbruk før også.
Kan legge til at jeg er vokst opp på bygda i trøndelag.
Sist endret av NokErNok; 16. april 2022 kl. 16:51.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er målet med å bli full ? selv har jeg aldri hatt det som mål, men er et reultat av en hyggelig kveld. Mye som spiller inn på hvor mye alkohol man tåler. dvs hvor ofte du drikker, type alkohol, stemning etc. så spiller inn det inn hvordan kroppen til person er, menn vs damer , tåler menn mer alkohol i blod enn damer. det kommer av at vi menn har mer muskler. Om planen tin TS å bli fort full, er det bare å sove dårlig før fest, ikke drikk så ofte og la kropp forfalle
Husk at man blir mer full av bobler, drikk Champagne/muserende, bobler gjør at alkohol kommer kjapper i blodet selv om bobler ikke har så mye prosent som sprit har. Tips nå som vi går mot sommer er Mimosa passende, dette er appelsinjuice og bobler sammen
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er målet med å bli full ? selv har jeg aldri hatt det som mål, men er et reultat av en hyggelig kveld. Mye som spiller inn på hvor mye alkohol man tåler. dvs hvor ofte du drikker, type alkohol, stemning etc. så spiller inn det inn hvordan kroppen til person er, menn vs damer , tåler menn mer alkohol i blod enn damer. det kommer av at vi menn har mer muskler. Om planen tin TS å bli fort full, er det bare å sove dårlig før fest, ikke drikk så ofte og la kropp forfalle
Husk at man blir mer full av bobler, drikk Champagne/muserende, bobler gjør at alkohol kommer kjapper i blodet selv om bobler ikke har så mye prosent som sprit har. Tips nå som vi går mot sommer er Mimosa passende, dette er appelsinjuice og bobler sammen
Vis hele sitatet...
Si det, men føler meg mer avslappet når jeg er full. Altså full hvor jeg kan styre meg selv fint. Mye bedre med damer og.
Anonym bruker
"Særegen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Spydde en sjelden gang, har generelt blitt lite dårlig av alkohol under påvirkning og dagen derpå. Kanskje derfor jeg har hatt såppass høyt forbruk før også.
Kan legge til at jeg er vokst opp på bygda i trøndelag.
Vis hele sitatet...
Sjukt. Jeg bruker gjerne 3-4t på 0.5l vodka.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er målet med å bli full ? selv har jeg aldri hatt det som mål, men er et reultat av en hyggelig kveld. Mye som spiller inn på hvor mye alkohol man tåler. dvs hvor ofte du drikker, type alkohol, stemning etc. så spiller inn det inn hvordan kroppen til person er, menn vs damer , tåler menn mer alkohol i blod enn damer. det kommer av at vi menn har mer muskler. Om planen tin TS å bli fort full, er det bare å sove dårlig før fest, ikke drikk så ofte og la kropp forfalle
Husk at man blir mer full av bobler, drikk Champagne/muserende, bobler gjør at alkohol kommer kjapper i blodet selv om bobler ikke har så mye prosent som sprit har. Tips nå som vi går mot sommer er Mimosa passende, dette er appelsinjuice og bobler sammen
Vis hele sitatet...
For noe tull, alkohol er alkohol. Bobler har null å si, de boblene er også borte før drikka treffer magen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjukt. Jeg bruker gjerne 3-4t på 0.5l vodka.
Vis hele sitatet...
Det hadde nok jeg gjort idag også hehe.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
For noe tull, alkohol er alkohol. Bobler har null å si, de boblene er også borte før drikka treffer magen.
Vis hele sitatet...
Tja det er gjort studier som viser at du tar feil. Bobler bidrar til at en blir lettere full.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tja det er gjort studier som viser at du tar feil. Bobler bidrar til at en blir lettere full.
Vis hele sitatet...
Ja, det finnes studier som sier at sukketter gjør deg slankere også.

Det er feil.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
183cm, 74kg.
De gangene jeg drikker drikker jeg vassdram. (Hjemmebrent 75-95%ish blandet med vann, starter med og blande svakt og bøtter nedpå som det er vann til det blir blackout og jeg ikke husker noen ting hva som har skjedd eller hvordan jeg kom meg hjem.

Har dog et problem med at jeg selv mener jeg aldri blir full nok og aldri får nok alkohol når jeg først setter igang
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Si det, men føler meg mer avslappet når jeg er full. Altså full hvor jeg kan styre meg selv fint. Mye bedre med damer og.
Vis hele sitatet...
Skyt meg om jeg tar feil men virker som du tenker at du får mer selvtillit når du blir full mot damer. Husk damer liker ikke fulle menn, selv hvor god du tror du er da.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ja, det finnes studier som sier at sukketter gjør deg slankere også.

Det er feil.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skal påstå noe ikke vet noe om, så klart er det bevist at bobler gjør det kjappere full.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ja, det finnes studier som sier at sukketter gjør deg slankere også.

Det er feil.
Vis hele sitatet...
Du kompis. Er det helt det samme å sniffe, injisere eller å droppe 200mg amfetamin?

Nei ikke det? Hvorfor ikke?

Raj forteller at det faktisk stemmer at champagne går deg raskere til hodet enn alkohol uten bobler. Årsaken til det er nettopp boblene. De gjør at alkoholen blir absorbert raskere i magen, og dermed går raskere inn i blodstrømmen din. Da blir du jo raskere beruset også.

Jeg var ikke 100% sikker på påstanden selv, men det krevde 1 googlesøk og 2 hjerneceller for at jeg skulle klare å bekrefte påstanden selv.
Hvorfor ikke nyte noe du liker istedenfor å jage dritings?
BRAND ∞ STRONG
Hvis jeg drikker en helflaske (70 cl) Whisky mellom kl 12.00 og 24.00 + noen øl, så blir jeg full, men ikke blackout dritings.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Lenge siden det har blitt "rotbløyda" på meg, men for å bli full, må det hjemmebrent og gløgg til.. Kan drikke 12 stk 0.33l bokser uten å kjenne stort.

Tipper det har med alkohol-amfetamin blandinga i ungdommen å gjøre.

Forresten, en liter kvalitets Gin konsumert på 4-5 timer gir meg en fin snurr, men that's it
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En flaske whiskey og en kompis som kan holde samme tempo, da blir jeg fort riktig godfull!

Var også god på å få i meg sprit da jeg var 16 som andre her i tråden, en halvliter kirow vodka gikk gjerne rett ned på noen sekunder. roet meg nå heldigvis.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
165cm, 60kg,
Hvis jeg drikker 3-4 halvliter og 0,3 med 40% på rundt en time blir jeg full.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
før når jeg var alkis måtte jeg drikke 18 halvlitere.