Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3113
Hei freakere Lurte på her om noen har opplevd/ vet om det er normalt å få like hallusinasjoner av hasj som man får av mdma? Har bare fått dette etter den siste gangen jeg tok mdma.
Da snakker jeg om de helt sykt ekte hallisene og lydene man ser og hører av mdma. Tok knips for 1 mnd siden og etter det har jeg fått samme hallisene når jeg røyker.

Det handler mest om de ekte personene man ser, og om man snur seg bort og tilbake igjen så er de forsvunnet. De kan snakke til deg og det ser og høres helt legit ut. Men etterpå innser man at de aldri var ekte. På mdma så var ikke dette noe stress men på hasj fikk jeg helt noia av det
Sist endret av Blåmugg0st; 23. mars 2022 kl. 23:35. Grunn: skrivefeil
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må slutt med hasj å alt av rusmidler. Det er ikke vanlig å se personer når man røyka hasj eller tar knips.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke normalt, men kan kanskje skje hvis du røyker sykt mye... Forstår du blir skremt av sånne halliser på hasj, på mdma er man så chill at det bare er morsomt når slikt skjer.
Trådstarter
67 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må slutt med hasj å alt av rusmidler. Det er ikke vanlig å se personer når man røyka hasj eller tar knips.
Vis hele sitatet...
Ja kan vel være et tegn, det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke normalt, men kan kanskje skje hvis du røyker sykt mye... Forstår du blir skremt av sånne halliser på hasj, på mdma er man så chill at det bare er morsomt når slikt skjer.
Vis hele sitatet...
Røyket egt ikke så veldig mye men kan hende det var potent hasj enn det jeg er vandt med ja helt enig, på mdma var jeg mere sånn haha hva faen
Sist endret av Blåmugg0st; 23. mars 2022 kl. 23:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På ingen måte vanlig.
Høres ut som et psykotisk symptom. Hvordan har du sovet siste uka? Hvor ofte har du brukt rusmidler?
Om svarene er "dårlig" og "ofte", ta en lang pause fra all rus og alt som er stress, spis og sov godt.
Trådstarter
67 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På ingen måte vanlig.
Høres ut som et psykotisk symptom. Hvordan har du sovet siste uka? Hvor ofte har du brukt rusmidler?
Om svarene er "dårlig" og "ofte", ta en lang pause fra all rus og alt som er stress, spis og sov godt.
Vis hele sitatet...
Har sovet godt, legger bare merke til at jeg får veldig mye mareritt og er noen uker siden jeg ruser meg sist.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Har sovet godt, legger bare merke til at jeg får veldig mye mareritt og er noen uker siden jeg ruser meg sist.
Vis hele sitatet...
Helt vanlig, jeg drømmer helt sykt atm. Fordi jeg ikke har røyka på en mnd.

Det er jo sykt gøy skulle ønske jeg drømte like mye til vanlig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har hørt fra flere at etter de hadde prøvd psykedeliske stoffer så fikk hasjrusen en annen vri. Alt fra at det bare minner litt om psykedelisk opplevelse, til antydninger til hallusinasjoner. Så helt uvanlig er det ikke, men om du får hallusinasjoner av MDMA så vil jeg påstå du bruker litt høye doser, det kan være lurt å roe ned litt.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har hørt fra flere at etter de hadde prøvd psykedeliske stoffer så fikk hasjrusen en annen vri. Alt fra at det bare minner litt om psykedelisk opplevelse, til antydninger til hallusinasjoner. Så helt uvanlig er det ikke, men om du får hallusinasjoner av MDMA så vil jeg påstå du bruker litt høye doser, det kan være lurt å roe ned litt.
Vis hele sitatet...
Vil påstå at hallusinasjoner som prater til dæ ikke et sunt tegn. Vil ha slutta med alt av rus i ei stund å kanskje prøvd om mange månda 1 år kanskje.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du har schizofreni i genene, de kan få sånne opplevelser. Ødelegger deg selv bare om du fortsetter. Ikke normalt med hallusinasjoner på hasj eller mdma.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har hørt fra flere at etter de hadde prøvd psykedeliske stoffer så fikk hasjrusen en annen vri. Alt fra at det bare minner litt om psykedelisk opplevelse, til antydninger til hallusinasjoner. Så helt uvanlig er det ikke, men om du får hallusinasjoner av MDMA så vil jeg påstå du bruker litt høye doser, det kan være lurt å roe ned litt.
Vis hele sitatet...
Jeg har erfart at det kan skje dagene derpå(altså at hasjen får en annen vri), men etter noen uker så går det tilbake til "normal high".

Jeg vet ikke om det kan ha en naturlig forklaring, men hvis man tar for mye mdma så sitter jo litt igjen i kroppen etter 1 døgn.

Det TS beskriver derimot høres ut som noen røde flagg. Jeg ville tatt en liten pause og startet der.
Sist endret av Superspurv; 24. mars 2022 kl. 19:09.
Det kan være disse skyggevesene som jeg opplevde da jeg røykte hasj. Det er ikke hallunisasjoner, de er reelle. Men de forsvant da jeg fant meg ny leilighet, så jeg antar at det var gjenferd som tilhørte det huset jeg da bodde i.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det kan være disse skyggevesene som jeg opplevde da jeg røykte hasj. Det er ikke hallunisasjoner, de er reelle. Men de forsvant da jeg fant meg ny leilighet, så jeg antar at det var gjenferd som tilhørte det huset jeg da bodde i.
Vis hele sitatet...
Ville man da kunne sett de edru også, eller tror du det finnes gjenferd som man bare kan se under rus? Det kan kanskje virke som et litt nedlatende spørsmål, men jeg er genuint nysjerrig.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ville man da kunne sett de edru også, eller tror du det finnes gjenferd som man bare kan se under rus? Det kan kanskje virke som et litt nedlatende spørsmål, men jeg er genuint nysjerrig.
Vis hele sitatet...
Jeg så de kun da jeg var ruset, men så skjedde noe med avtrekket på badet, vifta bråket allerede litt fra før, men så begynte den å høres ut akkurat som en fløyte, som om vifta spilte på blokkfløyte, og da fikk jeg nok av stedet og flyttet ut.

I ettertid tenker jeg at huset hadde tatt skade av min ville psykedelikabruk på den tiden, og at det eksisterte i en slag lomme mellom den fysiske verden og den åndelige verden, så jeg måtte bare komme meg ut derfra for jeg tror at huset bar et slags nag mot meg.
Sist endret av Hans Høyhet; 24. mars 2022 kl. 19:27.
Trådstarter
67 8
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det kan være disse skyggevesene som jeg opplevde da jeg røykte hasj. Det er ikke hallunisasjoner, de er reelle. Men de forsvant da jeg fant meg ny leilighet, så jeg antar at det var gjenferd som tilhørte det huset jeg da bodde i.
Vis hele sitatet...
det har jeg aldri sett før, hadde fått panikk om jeg begynte å se skygger.ser Bare ekte mennesker, skyggemennesker hørtes skummelt ut
Sist endret av Blåmugg0st; 24. mars 2022 kl. 19:34.
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
det har jeg aldri sett før, hadde fått panikk om jeg begynte å se skygger.ser Bare ekte mennesker, skyggemennesker hørtes skummelt ut
Vis hele sitatet...
Jeg ville vært bekymret, da, om jeg så mennesker, for da er det ikke spøkelser og kan være noe lignende en psykose.
Trådstarter
67 8
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg ville vært bekymret, da, om jeg så mennesker, for da er det ikke spøkelser og kan være noe lignende en psykose.
Vis hele sitatet...
Ja, tror du om jeg fortsetter å ruse meg at jeg kan utløse en psykose?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja mest sansynlig gi dæ når leken e god. Hjernen send et varsel tegn så ta i mot tegnet
Normalt nei, men samme greia skjedde meg etter jeg tok enorm stor dose. Så insekt å følte innsekt værgang jeg røyka, så ble hallisene borte med engang jeg slutta å bry meg om de. Så mitt tips, gi faen i hallisene så blir de borte(maybe)
Sist endret av sunnny01; 25. mars 2022 kl. 07:25.
Trådstarter
67 8
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Normalt nei, men samme greia skjedde meg etter jeg tok enorm stor dose. Så insekt å følte innsekt værgang jeg røyka, så ble hallisene borte med engang jeg slutta å bry meg om de. Så mitt tips, gi faen i hallisene så blir de borte(maybe)
Vis hele sitatet...
Joa men var ute så trodde jeg så på ekte folk så var litt vanskelig å bare gi faen i de når de så 100% legit ut
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har hørt fra flere at etter de hadde prøvd psykedeliske stoffer så fikk hasjrusen en annen vri. Alt fra at det bare minner litt om psykedelisk opplevelse, til antydninger til hallusinasjoner. Så helt uvanlig er det ikke, men om du får hallusinasjoner av MDMA så vil jeg påstå du bruker litt høye doser, det kan være lurt å roe ned litt.
Vis hele sitatet...
Har hørt dette jeg også, men gjerne da om hasj og sopp eller f. eks hasj og mdmd kombineres i samme setting. Gi hodet en pause for det sender ganske tydelige signaler men vi er ofte for trege til å oppfatte de.
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Joa men var ute så trodde jeg så på ekte folk så var litt vanskelig å bare gi faen i de når de så 100% legit ut
Vis hele sitatet...
åltså insektene som gnagde seg gjennom kjøtt, følte å så ganske ekte ut. Bortsett fra at jeg ikke så de på kamera å de ikke var 3d heile tia. fette skummelt, satt med noia for insekt når jeg var edru å, var til og med engang jeg så de uten å ha røyka.
Ikke noe å lure på.
-Ta deg en pause fra rus, gjerne 6-12mnd.
-Om/når du skal ruse deg igjen, så unngå mdma, sopp og alkohol.
-Du har nok anlegg for psykose, det er ikke nødvendigvis farlig, men så trenger det bare gå skikkelig galt en gang.
-Hjernen din trenger en pause nå, sov helt rusfri, la hjernen få kalibrert seg igjen.
Trådstarter
67 8
Sitat av Overgrow Vis innlegg
Ikke noe å lure på.
-Ta deg en pause fra rus, gjerne 6-12mnd.
-Om/når du skal ruse deg igjen, så unngå mdma, sopp og alkohol.
-Du har nok anlegg for psykose, det er ikke nødvendigvis farlig, men så trenger det bare gå skikkelig galt en gang.
-Hjernen din trenger en pause nå, sov helt rusfri, la hjernen få kalibrert seg igjen.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, skal ta det til meg å ta en pause. Har Cyp2d6 defekt som mdma påvirkes av tror jeg, kan hende det har noe med at jeg får mere bivirkninger men har lite peiling på det. Har bare tatt mdma 2 ganger før og den første var ekstremt lav dose og den andre rundt ca 100 mg, men føltes mye sterkere enn det burde kjennes ut som
Uansett om en har annlegg for psykose eller ikke, men om en bruker psykedeliske stoffer, som hasj kan være, er det viktig å vite bevist over hvis man er i ferd med å gå inn i en negativ verdensoppfatnig. Det kan starte med en sopptur, det kan være veldig interessant og en føler at en er på sporet av et eller annet, noe stort, men gradivs blir en litt mer og mer negativt innstilt til verden da rusen ikke kan gi denne store opplevelsen en søker, den kan kun gjøre det midlertidlig mens en er høy, og plutselig, før en kanskje selv er klar over det, er en fullstendig deprimert og har et så negativt sinnelag at en enten søker hjelp eller forsøker selvmord.

Det er relativt mange som går i den fella med bruk av psykedelika. Og hvis man ikke har gått i fella før, så er det større risiko. Overstadige entustiastiske psykedelikabrukere er ekstra utsatt.

Man er, så lenge man er menneske, bundet til denne virkeligheten, og man kan ikke annet enn å måtte infinne seg med det og prøve å glede seg over de ikke så storartede, sedvanlige og kanskje rimelig kjedelige greiene.
Sist endret av Hans Høyhet; 26. mars 2022 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Ja, tror du om jeg fortsetter å ruse meg at jeg kan utløse en psykose?
Vis hele sitatet...
Ja 99%
Trådstarter
67 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja 99%
Vis hele sitatet...
Selv med opioder og xanax?
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Selv med opioder og xanax?
Vis hele sitatet...
Nei, det blir nok enda verre
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Selv med opioder og xanax?
Vis hele sitatet...
Nei, men om du blir hekta vil nok de psykotiske symptomene komme opp under abstinensene.
Sitat av Blåmugg0st Vis innlegg
Selv med opioder og xanax?
Vis hele sitatet...
Slutt med alt. Inkludert alkohol. Spis sunt og knytt på deg joggeskoa
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halliser på MDMA et vanlig ved høye doser, da det blir om til MDA i kroppen. Men samme hallisene ved hasj røyking så er det nok best å ta noen måneder pause og la hodet få hvile litt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halliser på MDMA et vanlig ved høye doser, da det blir om til MDA i kroppen. Men samme hallisene ved hasj røyking så er det nok best å ta noen måneder pause og la hodet få hvile litt.
Vis hele sitatet...
Ser du ignorerte hele tråden før du svarte. Skulle gjerne gitt deg 10 KP om det hadde vært mulig.

Btw, TS nevnte dosen.
Trådstarter
67 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, men om du blir hekta vil nok de psykotiske symptomene komme opp under abstinensene.
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke alvoret i svaret ditt før etter jeg tok noe oxynorm igår. Føler meg langt ifra ekte. Det er som om alt jeg tar trigger denne depersonaliseringen