Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1875
Leverte for 30 min sia en prøve, tok amfetamin på lørdagskvelden (4 nøkkelbumps) de sjekker meg for tch, hvis jeg leverer positive prøver mister jeg førerkort, er jeg fucked?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du vet at de kun sjekker for THC så er du jo ikke fucked, men sjekker de spesifikt på amf så er du i grenseland for at det kan slå ut
Du ser jo hva du signerer på når du leverer prøven. Der står det oppgitt hvilke verdier det søkes etter.

Dersom er et for å beholde førerkort, tester de nok med en standardtest som tar både weed og speed.
Trådstarter
26 3
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Du ser jo hva du signerer på når du leverer prøven. Der står det oppgitt hvilke verdier det søkes etter.

Dersom er et for å beholde førerkort, tester de nok med en standardtest som tar både weed og speed.
Vis hele sitatet...
Signerer ingenting når jeg leverer prøvene, bare går inn, pisser, leverer å går igjen
Du må ha signert nåka før at de kan ta pissing på dæ.
Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Du må ha signert nåka før at de kan ta pissing på dæ.
Vis hele sitatet...
Nei, hvorfor skal man det? Om legen vet du har røyka så får du enkelt valget mellom å levere prøver eller få inndratt førerkort. Man trenger ikke signere noe av den grunn.
På vanlig rusprøve for THC tester de alle de vanlige rusmidlene. Amfetamin, benzo, cola, THC, opiater, buprenorfin... Du er nok rimelig fucked.
Trådstarter
26 3
Sitat av An0n272 Vis innlegg
Leverte for 30 min sia en prøve, tok amfetamin på lørdagskvelden (4 nøkkelbumps) de sjekker meg for tch, hvis jeg leverer positive prøver mister jeg førerkort, er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Kan jeg ringe legen å si at jeg var på fest i helgen, å fikk smake på en såkalt «superdrink» av en jeg ikke kjente så godt, å etter jeg hadde drukket den så ble jeg fortalt at det var speed i den? Om jeg ringer før de får svar (prøvene blir sendt inn til byen) å forklare at det var uheldig inntak? Kan det hjelpe?
Sitat av An0n272 Vis innlegg
Kan jeg ringe legen å si at jeg var på fest i helgen, å fikk smake på en såkalt «superdrink» av en jeg ikke kjente så godt, å etter jeg hadde drukket den så ble jeg fortalt at det var speed i den? Om jeg ringer før de får svar (prøvene blir sendt inn til byen) å forklare at det var uheldig inntak? Kan det hjelpe?
Vis hele sitatet...
Nei. Som regel vil du bare fremstå som desperat å manipulererende. Stå i det å ta konsekvensen av dine dumme handlinger. Kanskje du lærer noe til neste gang du blir tilbudt en "nøkkel-bump" på dassen på et utested. Det er lov å si neitakk.
Sitat av An0n272 Vis innlegg
Kan jeg ringe legen å si at jeg var på fest i helgen, å fikk smake på en såkalt «superdrink» av en jeg ikke kjente så godt, å etter jeg hadde drukket den så ble jeg fortalt at det var speed i den? Om jeg ringer før de får svar (prøvene blir sendt inn til byen) å forklare at det var uheldig inntak? Kan det hjelpe?
Vis hele sitatet...
Hjelper nada og gjør sikkert problemet ditt større enn om du venter, får du utslag så får du utslag, ingen unnskyldninger som hjelper da.

Får du ikke utslag så slapp du unna denne gang, men er vel ikke utenkelig at det blir noen nøkkelbumps en annen helg også da
Sitat av An0n272 Vis innlegg
Kan jeg ringe legen å si at jeg var på fest i helgen, å fikk smake på en såkalt «superdrink» av en jeg ikke kjente så godt, å etter jeg hadde drukket den så ble jeg fortalt at det var speed i den? Om jeg ringer før de får svar (prøvene blir sendt inn til byen) å forklare at det var uheldig inntak? Kan det hjelpe?
Vis hele sitatet...
Vent nå å se om prøven er positiv før du skal forklare hvorfor den er det..
BRAND ∞ STRONG
Amfetamin kan spores ca. en uke i urinen. Etter én eller noen få gangers bruk, vil det kunne spores i 2-3 dager.
Du er helt i grenseland. Tipper 50/50 sjanse.
Hadde kompis som pissa clean dagen etter, så du kan ha flaks
Trådstarter
26 3
Er nå mandag, leverte prøven på onsdag å har ikke fått noe svar enda. Regner med at om den var positiv så hadde de allerede tatt kontakt? Tror jeg var jævli heldig men er ikke helt sikker enda, tør ikke å lage meg en illusjon om at jeg kom meg unna helt enda. Skal pisse igjen på onsdag å har ikke brukt noe siden sist, så krysser fingra!