Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1493
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har konstantere generalisert angstlidelse.

Har tidligere fått benzo/antidepp

Ba legen om lyrica istedenfor benzo og antidepp. Kan legen nekte meg lyrica? Hvilket rettigheter har jeg?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legen kan nekte deg det legen mener ikke er hensiktsmessig eller forsvarlig å gi deg. Du har ikke rettigheter på hvilke piller du kan kreve.
New generation
colakork's Avatar
Bytt lege om dere ikke kommer overens sier dem.

Du kan jo prøve å mase på legen din, forklare deg masse og grunnlegge hvorfor og hvordan..

Husk at legekontoret ikke er en plass en går for å få dop til å ruse seg for å endelig klare å slappe av. Dem skal hjelpe deg til å være funksjonende, ikke eurofoisk og bekymrings-fri
Sitat av colakork Vis innlegg
Bytt lege om dere ikke kommer overens sier dem.

Du kan jo prøve å mase på legen din, forklare deg masse og grunnlegge hvorfor og hvordan..

Husk at legekontoret ikke er en plass en går for å få dop til å ruse seg for å endelig klare å slappe av. Dem skal hjelpe deg til å være funksjonende, ikke eurofoisk og bekymrings-fri
Vis hele sitatet...
Ja, kommer veldig ann på hvilken fastlege man har. Jeg fikk utskrevet Sobril en liten periode. Tviler på at en annen hadde skrevet ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har konstantere generalisert angstlidelse.

Har tidligere fått benzo/antidepp

Ba legen om lyrica istedenfor benzo og antidepp. Kan legen nekte meg lyrica? Hvilket rettigheter har jeg?
Vis hele sitatet...
Bestill legetime på volvat. Dem skriver lett ut. Bare husk å nevn du har gått på benzo og antidep tidligere.


Husk at det er forskjellig fra leger til leger. Jeg har god erfaring med resepter og volvat, men du kan oppleve motsatt.


Forstår ikke hvordan legen din skriver ut benzo, men ikke lyrica?! Benzo er jo mye verre(?)
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
… Benzo er jo mye verre(?)
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt om de som har vært avhengig av lyrica støtter den påstanden?
Både Lyrica og Benzo har helt forjævlige abstinenser, men Benzoabs henger nok litt lenger i..?

Lav dose Vival (2mg) ved behov ø ser jeg for meg hadde vært optimalt hvis du er engstelig.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Bestill legetime på volvat. Dem skriver lett ut. Bare husk å nevn du har gått på benzo og antidep tidligere.


Husk at det er forskjellig fra leger til leger. Jeg har god erfaring med resepter og volvat, men du kan oppleve motsatt.


Forstår ikke hvordan legen din skriver ut benzo, men ikke lyrica?! Benzo er jo mye verre(?)
Vis hele sitatet...
Det samme opplever jeg på Volvat. Helt uproblematisk å få det man ber om. De har ikkeno med den pokkers fastlegeforeningen å gjøre det hjelper nok på
Varer nok ikke lenge for Volvat hvis de er så lemfeldige og skrive ut medisiner uten en skikkelig redegjørelse.

Men nå skal det sies at mine erfaringer med Volvat og aleris er at de er grundige og raske, så kan anbefale de som en snarvei til behandling hvis man har råd.