Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 765
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Tok 2 papirhuset 240mg xtc. Merket absolutt ingenting. Ikke større pupiller heller. Kompisene som også tok 480mg var i superform.

Det jeg lurer på er: Fungerer ikke mdma med ssri eller snri?

Mvh
Nei det fungerer ikke og det er livsfarlig. Man kan få serotoninsyndrom av miksen der.

Si meg, gjør faen ikke folk NOEN form før research før de pakker i seg harddrugs lengre? Det er så jævlig rart det når alle mann går rundt med en supercomputer i lomma med all verdens informasjon lett tilgjengelig. Jesus fucking christ, TS.
Sist endret av TrippyPippi; 11. februar 2022 kl. 10:11.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åh du kan få så mangt mer enn bare serotonint syndrom som en følge av det også. Et helt spekter av psykiske og/eller fysiske skavanker faktisk.

Men jeg tror mest at TS troller. Kan umulig være noen som driver med rus som ikke har fått med seg at det er en helt vanvittig idiotisk kombinasjon.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei og det er dødelig. IKKE bland det! Minst tre mnd uten SSRI før du tripper
anbefaler deg tur til legen jeg, er livsfarlig kombo
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
anbefaler deg tur til legen jeg, er livsfarlig kombo
Vis hele sitatet...
Trenger ikke gå til legen for å ikke ha merka en tripp for et døgn siden. Hvorfor svarer du når du ikke har peil?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei og det er dødelig. IKKE bland det! Minst tre mnd uten SSRI før du tripper
Vis hele sitatet...
Hvor har du 3 måneder fra? 2-4 uker holder avhengig av SSRI/SNRI.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger ikke gå til legen for å ikke ha merka en tripp for et døgn siden. Hvorfor svarer du når du ikke har peil?
Vis hele sitatet...

Peiling? PEILING? Vil si en annen person her som trenger PEILING. LOL!
Ingen her burde utale seg bastant om noe heller ikke jeg, men @sunnny01 tar ikke feil når han sier at dette kan være farlig.

For eksempel kan kombinasjonen av amfetamin og SSRI som Cipralex gi serotonin/serotinergt syndrom.
I de fleste tilfeller går et serotonin syndrom over av seg selv i løpet av et døgns tid dersom en stopper inntaket av,
i mitt eksempel amfetamin, men alvorlig serotonin syndrom kan også være fatalt (dødelig) dersom det ikke behandles.