Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 803
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, vet noen om det kommer opp som opiater eller om det kommer opp som heroinmetabolitt om man tar en urinprøve som sendes inn til fürst?
Takk for svar
Kommer an på hva de ser etter. Tester de etter THC e.l., men ikke spesifikt tilsiktet stoff, dukker det naturligvis ikke opp.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ganske standard på laboratorie urinprøver at det kommer opp hvilken type opiat det er snakk om. Da vil heroin slå ut som 6-monoacetylmorfin
Og de "urenhetene" som er i standard gate-heroin, slik som kodein f.eks vil også kunne lyse opp som et middels juletre

Hver gang jeg ser en slik tråd har jeg lyst til å lage "den store urinprøve-tråden", men av én eller anna uforståelig grunn så tror jeg det kommer til å bli spurt like fordømt om det så lages en sticky på dét temaet....

Men hey - ærlig sak.

Btw, "rusinfo.something" svarer bedre på spørsmålet ditt enn jeg gjorde siden jeg følte jeg manglet....noe nå