Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2243
Hei

Jeg tok 3 stk 5 MG valium 23 november og var på urinprøve hos legen (som sendes lab) den 13 desember. Tror dere prøven vil være rein? Noen med erfaringer?? Jeg drikker MYE kaffe , kan det ha hjulpet?
Kanskje, kanskje ikke. Diazepam har dritlang halveringstid. I dette tilfellet kan det gå begge veier føler jeg. Sørg for å svett litt, drikk vann og ha i deg 2-3g kreatin om dagen.
Trådstarter
12 1
Har allerede vært på urinprøve, får svar på mandag ��

Du har ikke noe erfaring sjøl?
Sist endret av Liten.; 18. desember 2021 kl. 23:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk er forskjellige, hos meg hadde det vært ut av kroppen for lengst. Tror det skal gå fint. Det er ganske lang tid i mellom, også er det bare 15mg. Håper jeg ikke gir deg falske forhåpninger, men jeg tror du er negativ etter så lang tid.
Trådstarter
12 1
Åh tusen takk for beroligende ord ❤️ Er litt bekymret… har du tatt urinprøve på det her sjøl , isåfall hvor lang tid tok det på deg?
Sitat av Liten. Vis innlegg
Åh tusen takk for beroligende ord ❤️ Er litt bekymret… har du tatt urinprøve på det her sjøl , isåfall hvor lang tid tok det på deg?
Vis hele sitatet...
Ikke gå å urolige deg for det altså ts. Jeg tror det skal gå fint det der, sånn akkurat på nippet. Bare uriner litt oftere, ta kreatin og muligens litt vitamin B12. Lykke til!
Sist endret av TrippyPippi; 19. desember 2021 kl. 00:18.
Trådstarter
12 1
Jeg har resept på sobril, og den har virkestoffet oksazepam. Etter som jeg forstår så metaboliseres valium til nettopp dette. Da går det kansje å si at jeg tok sobril om kun dette dukker opp. Og er det noen som vet sjansen for at det skjer? At kun det dukker opp etter så lang tid? 20 dager totalt
Sitat av Liten. Vis innlegg
Jeg har resept på sobril, og den har virkestoffet oksazepam. Etter som jeg forstår så metaboliseres valium til nettopp dette. Da går det kansje å si at jeg tok sobril om kun dette dukker opp. Og er det noen som vet sjansen for at det skjer? At kun det dukker opp etter så lang tid? 20 dager totalt
Vis hele sitatet...
Det jeg har opplevd med valium, er det sitter 30 dager i urinen. Fikk 2x5mg på sykehus før narkose, de var i urinen 1 mnd, slo ut på temazepam og oksazepam.
Trådstarter
12 1
Huff! Ikke bra!!!

Tror det er forskjellig fra person til person. Kan bare håpe på at det går bra! Skal oppdatere på mandag
Sist endret av Liten.; 19. desember 2021 kl. 04:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hos meg er det i systemet maks syv dager. Har opplevd at det var ute på fire også. Lykke til!
Trådstarter
12 1
Har du vært på prøve hos legen da?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du fått svar?
Trådstarter
12 1
Jaaaa, fikk 100 prosent rene prøver ������������

Prøvde meg på smileys men det ble bare mange spørsmålstegn her… haha

Jeg drikker ekstreme mengder kaffe , kansje det har hjulpet på?
Sist endret av Liten.; 21. desember 2021 kl. 09:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har tatt 2, opptil 3 uker med meg
Trådstarter
12 1
Hvordan vet du det? Har du sjekket det hjemme eller går du på urinprøver?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du usikker benytt "flushing" ved neste tilfelle. Altså pisse blankt, men drikke noen redbull før så du får opp kreatinin nivået i urinen, og noe vitamin B/niacin (?) for å holde pisset gult
går på urinprøver