Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1462
Hei sann alle sammen. Har drivd og tenkt i en stund nå om det eventuelt er noen smutthull som jeg bruke får og importere hallucinogens.
Hadde en ide om at jeg kunne importere soppsporer får også grå sopp selv, men som mange av dere sikkert vet så er det også ulovlig i Norge.

Det er mange ting man kan importere til Sverige som man ikke kan til Norge, vet noen eventuelt hvordan en norsk innbygger kan bestille ting til Sverige og hente det der.

Hadde også vært åpen om og diskutere eventuelle smutthull som kan bruker

Dette er første innlegge mitt noen sinne, så setter pris på alle svar
Poste resturante, muligens stengt nå pga "stengte" grenser, evt skaff en kamerat i sverige
Trådstarter
8 0
man kan jo leie postkasser på postkontor. Kan en norsk person leie en postkasse i Sverige? Selvfølgelig så kan man jo ikke det nå begrunn av korona, men eventuelt i framtiden da.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å få post du kan hente i Sverige kan du bruke post restante her
eller via post nord.

Hva du bestiller og hva slags lovverk det er får du ta på egen risk.
Får du tak i sopp, for du og tak i sporer/agar/lc/mss så slepper du å stresse med nettet
Problemet er at du fortsatt må krysse grensa til Norge. Alle grenseoverganger har sporadisk kontroll av toll(u)vesenet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du er dessverre litt sent ute.

For noen år tilbake hadde vi noe som het "derivatloven" i narkotikalovgivningen, som sa noe om at "lignende" stoffer til eksisterende rusmidler på narkotikalisten også var ulovlige. Det ble til slutt slått fast at loven var ubrukelig og det skjedde endringer: les mer her.

Narkotikaforskriften ble også oppdatert i 2013 og tettet ganske mange andre smutthull og er en ganske imponerende forskrift i forhold til den gamle som hadde mange uspesifikke punkt.
Jeg så på dette selv for en stund siden. Det jeg kom på var lettest var å bestille til UPS i sverige og hente det der. Snakket med UPS der nede og virket som det hadde gått fint.