Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3644
Hadde heldigvis noe ksalol som kan sammenlignes med og syntes de ligner veldig men jeg har spist noen ksalol så vet ikke om jeg kommer til og merke om jeg spiser noen av de andre så tenkte vente til imorgen.

De i blister er vanlig de løse er de som lå i posen jeg fant - Oslo Område

bilde 1
bilde 2
bilde 3

bilde 4bilde 5
Siste bildene
Sist endret av AbSoul; 29. november 2020 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
av ren nysgjerrighet hvorfor plukket du opp en bæsjepose? snakk om flaks da ...
Det var på måten den lå,» som vekket mistanke med tanke på hvordan jeg har gjort ting tidligere også sparket jeg borti den å merket at her var det noe spesielt. Så jeg åpnet den og fant ja omtrent 300 stk mulig 500 oghar ikke telt over enda, og sendte med en kompis 10 stk så venter på hva han føler/tycker/tenker eller tror. Eneste er at disse ikke er i blister men er prikk liket i utsende.
Hahah den er heldig

Sett alt i fra noen som hevder det er dems til (slettet?)

Gjort lignende under påvirkning av rivo, våknet opp med 150 xanor i uorginal pakning (ksalol) type vitamin boks, så hundebæsj pose er vell ikke altfor krise om man er paranoid nokk, stilig funn!

Bildene er ganske dorlig, men utifra det eg ser er dem like ? Tok frem en og dem er prikk like, kan ikke si noe sikkert fra disse bildene men ser like ut dem eg har vertfall, kos deg
Sist endret av Kuami; 29. november 2020 kl. 22:48. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ville ikke snakket høyt om det hvis jeg var deg, plutselig får eieren av "hundebæsjen" høre om det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ville ikke snakket høyt om det hvis jeg var deg, plutselig får eieren av "hundebæsjen" høre om det.
Vis hele sitatet...
Jeg er eieren forventer de til bake ASAP. lol

Hva tror dere sjansen er på å finne sånt ute? tror dere om jeg stikker ut å leter mellom strøkene for bruk å salg at jeg er heldig å finner noe?
Sist endret av vet_ikke_jeg; 30. november 2020 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Jeg er eieren forventer de til bake ASAP. lol

Hva tror dere sjansen er på å finne sånt ute? tror dere om jeg stikker ut å leter mellom strøkene for bruk å salg at jeg er heldig å finner noe?
Vis hele sitatet...
mest sannsynlig er det vel en dealer som har gjemt det der med tanke på mengden. har ofte avtalt møtested med dealers og så har jeg dukket opp der før dem, og så ser jeg de drar frem en pose fra en busk 2 meter i nærheten der det ligger 500 knips oppi. sykt hvordan de bare lar så store mengder ligge der helt alene, men bedre det enn å bli tatt med det av onkel politi antar jeg.. selger ikke selv, men tror dere ikke noen har et eller annet øye med posen, eller i hvertfall hvem som går i det området den evt ligger? virker sketchy idk.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
mest sannsynlig er det vel en dealer som har gjemt det der med tanke på mengden. har ofte avtalt møtested med dealers og så har jeg dukket opp der før dem, og så ser jeg de drar frem en pose fra en busk 2 meter i nærheten der det ligger 500 knips oppi. sykt hvordan de bare lar så store mengder ligge der helt alene, men bedre det enn å bli tatt med det av onkel politi antar jeg.. selger ikke selv, men tror dere ikke noen har et eller annet øye med posen, eller i hvertfall hvem som går i det området den evt ligger? virker sketchy idk.
Vis hele sitatet...
hvis jeg fant en slik pose ville jeg bare latt den ligge der, ville ikke turt å ende opp on the "wrong side to the wrong people"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvis jeg fant en slik pose ville jeg bare latt den ligge der, ville ikke turt å ende opp on the "wrong side to the wrong people"
Vis hele sitatet...
Hvordan skal de finne ut, bare å ikke nevne det til noen. Og f.eks bruke munnbind når du drar den ut av busken i tilfelle noen ser det, ingenting mistenksomt av å gå med munnbind i disse tider.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 30. november 2020 kl. 01:20.
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Så jeg åpnet den og fant ja omtrent 300 stk mulig 500 og har ikke telt over enda, og sendte med en kompis 10 stk så venter på hva han føler/tycker/tenker eller tror. Eneste er at disse ikke er i blister men er prikk liket i utsende.
Vis hele sitatet...
Sneaky. Har du hørt med kompisen hva han tror?
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Sneaky. Har du hørt med kompisen hva han tror?
Vis hele sitatet...
Ja, han sa de funket knall de! De ble funnet i ett område som er preget av rus men ikke i selveste by bilde (Oslo). Så det at eieren skal finne akkurat meg er veldig liten sannsynlighet til dere der oppe som antyder det! Og heller ikke ett område jeg pleier å være! De er nå skiftet emballasje og kan nå være hvem som helst sine. Har som regel funnet kansje 1g brunt heldig en pose med weed men dette er vel største funnet jeg har funnet i mitt liv!

Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Jeg er eieren forventer de til bake ASAP. lol

Hva tror dere sjansen er på å finne sånt ute? tror dere om jeg stikker ut å leter mellom strøkene for bruk å salg at jeg er heldig å finner noe?
Vis hele sitatet...
Fant disse da jeg var helt nykter, dem er ikke stjelt. Hadde jeg sagt område de ble funnet hadde du nok ikke blitt så overrasket av at de ble funnet ute
Sist endret av AbSoul; 30. november 2020 kl. 12:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heldig! Jeg fant en gang en bag med 3g kola på gulvet i en butikk på et kjøpesenter. Var riktignok jeg som hadde mistet den der 45 minutter tidligere, men ganske fornøyd med at den fortsatt lå der haha
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heldig du er da, selv fant jeg liten apotekpose full i hundebæsj.
Oppdatering:


Ja, jeg følte meg veldig heldig! Så etter gode nyheter fra kompis har jeg nå tatt 2, smaken og effekten er som på ksalol / alprozalam og funker som fjell!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Forelsket Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor har du lagt det i klipsposer? De var vel ikke sånn i posen?
Anonym bruker
"Forelsket Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du eller kompisen din selger xanax, kult, vi skjønner.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ahhh...dere skal ut å pushe fake xanax. Lurt å opprettedenne tråden først da

De aller færreste kjøper løse xanax så lykke til med det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhh...dere skal ut å pushe fake xanax. Lurt å opprettedenne tråden først da

De aller færreste kjøper løse xanax så lykke til med det
Vis hele sitatet...
Hmmm.. de er kansje testa og prøvd før evt salg ? Posen er tom , og folk fornøyde. Rart det der, men de er jo fake , det klarer du jo å smake og se igjennom disse bildene
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Hva tror dere sjansen er på å finne sånt ute? tror dere om jeg stikker ut å leter mellom strøkene for bruk å salg at jeg er heldig å finner noe?
Vis hele sitatet...
Helt ærlig ja tror det er sjanse for å være heldig. Jeg bor midt i et område og ferdes i løypa daglig ser flere ganger i uka folk som gjemmer ting i buskene, i gjerdeklem, aviskasser, under bygninger med kant på, bak El-skap osv. Men det er mer mistenkelig oppførsel å gå i leite alle spots langs løypa for å se om man finner noe enn å en gang i løypa bøye seg ned for å knyte skoen og legge fra seg noe eller pisse i busken og slenge fra seg noe hehe så pass på hvem som ser deg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhh...dere skal ut å pushe fake xanax. Lurt å opprettedenne tråden først da

De aller færreste kjøper løse xanax så lykke til med det
Vis hele sitatet...
Hvordan kommer du til denne konklusjonen ? De er helt like ksalol, ts sin kompis har testet dem, de smaker riktig ?

Har du noe og begrunne denne anklagselen med eller ?
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heldig! Jeg fant en gang en bag med 3g kola på gulvet i en butikk på et kjøpesenter. Var riktignok jeg som hadde mistet den der 45 minutter tidligere, men ganske fornøyd med at den fortsatt lå der haha
Vis hele sitatet...
Og jeg gikk en gang forbi hundrevis av piller i en bakgate, så ut som noen som hadde fått chase og måtte kaste fra seg. Men hadde akuratt sluppet ut på prøvetid 20 min før så turte ikke engang bøye meg ned å røre dem Tenkte fy faen dette er en set up fra snuten som vil ha meg inn på fulltid tenkte jeg xD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt ærlig ja tror det er sjanse for å være heldig. Jeg bor midt i et område og ferdes i løypa daglig ser flere ganger i uka folk som gjemmer ting i buskene, i gjerdeklem, aviskasser, under bygninger med kant på, bak El-skap osv. Men det er mer mistenkelig oppførsel å gå i leite alle spots langs løypa for å se om man finner noe enn å en gang i løypa bøye seg ned for å knyte skoen og legge fra seg noe eller pisse i busken og slenge fra seg noe hehe så pass på hvem som ser deg!
Vis hele sitatet...
Ja , i selve rusmiljøet i bybildet kan jeg være enig med deg. Men der flyr det jo nok av folk å leter fra før Nei , var nok den eneste gangen i livet jeg kommer til og finne noe lignende og var jo ren tilfeldighet og ren flaks vil jeg si. Jeg tenkte jo som de aller fleste først at dette var for godt til å være sant men nysgjerrigheten tok overhånd så de ble med til etterforskning. Men dette er gammle saker, og jeg hadde nesten glemt de å gått videre i livet. Så siste svar fra meg i denne tråden.

Sitat av Kuami Vis innlegg
Hvordan kommer du til denne konklusjonen ? De er helt like ksalol, ts sin kompis har testet dem, de smaker riktig ?

Har du noe og begrunne denne anklagselen med eller ?
Vis hele sitatet...
Jepp de smakte like jævelig og bittert som all ksalol eller alprozalam tabletter jeg har vært borti.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jeg gikk en gang forbi hundrevis av piller i en bakgate, så ut som noen som hadde fått chase og måtte kaste fra seg. Men hadde akuratt sluppet ut på prøvetid 20 min før så turte ikke engang bøye meg ned å røre dem Tenkte fy faen dette er en set up fra snuten som vil ha meg inn på fulltid tenkte jeg xD
Vis hele sitatet...
Sånn så det akkurat ut med denne posen også , at noen måtte sette rennafart og drite i posen(ironisk nok). Var liksom ikke gjemt, men måten den lå på kontra vanlig hundebæsj poser.
Sist endret av AbSoul; 8. desember 2020 kl. 00:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.