Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 768
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok for første gang mdma på 17.

Endte med at jeg i ekstase tok for mye og begynte å hallusinere, hyperventilerte og var helt klart overstimulert i kroppen.

Fikk ikke sove noe særlig første kvelden. Sliter enda og sove gjennom hele natten. Våkner 1-2 ganger om natten. Tygd i stykker innsiden av munnen så sliter jævlig med å spise, men det begynner å bli bedre.

Nå er jeg redd, nede og tom. Noen som kan hjelpe meg med noen tips til å komme opp igjen, nå er jeg livredd for at jeg alltid kommer til å ha det slikt.

Har bestemt meg for at dette aldri skal gjøres igjen og er sjukt sint på meg selv da jeg tok for mye.
Jeg var med kjæresten min og 3 nære venner så selve hitte var bra frem til det ble for mye.
Please vær snill mot meg
Det du føler nå er et resultat av at du dumpet ut alt av serotonin, noradrenalin og dopamin den 17. og er fullstendig normalt. Jeg skjønner hvordan du har det og hvordan du føler det nå. Det er prisen en må betale for å holde på med dette. Når det er sagt, så må du vite at de følelsene og tankene du har nå er kun midertidlige! Det går bort, det kan ta alt i fra et par dager til en uke. Men du vil føle deg som deg selv igjen. I mellomtiden så er det viktig at du ikke sitter på rommet ditt og graver deg selv ned i negative tanker. Kom deg ut i sola, og møt venner og sosialiser deg. Spis god og næringsrik mat som hvitt kjøtt og fisk, og husk på å vær hydrert. Drikk vann. Spis grønnsakene dine, gjerne litt frukt også. Dette vil få gang i sertoninproduksjonen i hjernen din. Omega-3 og L-Tyrosin er kosttilskudd man kan få kjøpt på din nærmeste helsekostbutikk, og kan også være behjelpelig med å få hjernekjemistrien tilbake til normalen. Ellers så hjelper det å ha gode søvnrutiner i dagene fremover, prøv å få minst 8 timer søvn hver dag. Så får du ha god bedring, dette går helt fint det. Det er kun "temporary".

Om du skulle få lyst til å ta MDMA igjen, så er det ekstremt viktig at du leser deg opp på skadereduksjonsreglene. Rollsafe er en fin plass å starte. Å ha en RaveBox på lur kan være veldig smart til neste gang.
Sist endret av Maurjegeren; 20. mai 2020 kl. 19:28.
Det her kommer til å gå helt fint. Jeg har opplevd hva du opplever og verre til etter kvelder med MDMA. Mitt tips til deg er å tvinge i deg masse mat og vann, kom deg ut og løp også, minst en joggetur om dagen som holder pulsen oppe i 20 minutter. Dette føles bare mongo men det kommer til å gå helt fint. Bra du tok lærdom av erfaringen din, kompulsiv redosering med drugs er sjeldent en god ide.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar, det gjorde alt mye bedre!
Skal få ræva mi ut av døren! Og få i meg ordentlig med mat.
Høres ut som en solid plan det =)
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg få spørre om hvor mye du tok?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok først 0,1
Og droppet 4 ganger.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En del av pakka med mdma nedturen... Ja den kan være stygg. Rører ikke dritet lenger jeg heller.
Google "suicide tuesday". Det er et uttrykk for MDMA-brukere/misbrukere. Det er flott og fint natt til søndag når man tar MDMA, man elsker alle og man blir helt åpen osv.
Så kommer søndagen, og man føler at gårsdagen var særdeles givende og at man har lært mye om seg selv og sine nærmeste.

Men så komme mandag, og man begynner å føle seg litt nedfor..
Og på tirsdag, føles det ut som at alt er et jævla ork, og hvorfor lever man i det hele tatt ...

Husker jeg var så jævlig nedfor, uten å vite hvorfor, etter en helg på MDMA... Husker tanker som "hvorfor har jeg ikke tatt livet mitt enda?", "hva er meningen med at jeg er her" og alt slikt... Skikkelig deprimerende.

Greia var at jeg ikke visste om Suicide Tuesday, noe jeg er takknemlig for i etterkant, slik at jeg vet hva som venter meg, om jeg tar/tar for mye MDMA.

https://www.urbandictionary.com/defi...cide%20tuesday
Sist endret av Relevant; 20. mai 2020 kl. 22:41. Grunn: Siterte eget innlegg med uhell.