Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 9629
Høres sikkert teit ut dette. Men har knekt foten, på tre steder, og idioten på legevakten gav meg stikkpiller... Jeg får de faen ikke oppi bak uten en helvetes jobb da jeg er gipset hefra til evigheten.

noen som vet om de kan knuses og svelges i stedet?
Hahahha, spør om noen kan hjelpe deg
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
sorry, men jeg måtte le litt..
Ser for meg en totalt gipset fyr prøve å stappe den opp bak, med begge armene i gips!
Du har ikke en snill nabo da? hehe!
Det føles kanskje en smule uverdig, men du kan jo alltids få noen andre til å stikke dem opp for deg?
Trådstarter
for det ville dere gjort? da er det vel bedre og bare tygge paracet tror jeg. men det burde vel gå å svelge dem? Det skal jo oppløses i tarmen likevell..
Sitat av andan Vis innlegg
for det ville dere gjort?
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke. Det hadde vært pinlig og veldig upraktisk.

Synes du skal gjøre det da
Fra http://www.ismp.org/consumers/Suppository.asp
(ismp.org er kort for "Institute for Safe Medication Practices" )

Even though suppositories are not meant to be eaten, it usually isn't harmful if someone does, but the medication will probably not work as well.
Vis hele sitatet...
Glidemiddel.
Sist endret av Turbolego; 28. januar 2012 kl. 16:28.
Du bor ikke tilfeldigvis i Agder...?
Haha, just kiddin'

Ring heller legevakta, gutt. Bedre at du får et protip av en lege, enn av en random kid på freak!
Det er tross alt medikamenter! Lykke til!
Reinert med beine !
griped's Avatar
Spikk til enden på et kosteskaft, slik at pillen ligger, så smører du den inn med fuktighetskrem. Så setter du den greit og støtt til slik at du kan tre deg nedpå. Forhåpentligvis blir pillen liggende igjen når du trekker deg av.
Jeg hadde gjort det i god freak-ånd, det er ikke godt og ha det vondt!

Men vet at det funker og spise paracet som egentlig skal opp i 2'ern, en kompis gjorde det og han sa det ble bedre!
Fest pillen på tuppen av en liten pinne og tre rumpen nedover den. Knip igjen så pillen forblir inne og trekk ut pinnen?

Sitat av griped Vis innlegg
Spikk til enden på et kosteskaft, slik at pillen ligger, så smører du den inn med fuktighetskrem. Så setter du den greit og støtt til slik at du kan tre deg nedpå. Forhåpentligvis blir pillen liggende igjen når du trekker deg av.
Vis hele sitatet...
Ninja'd av en freak som har like rar tankegang som megselv..
Sist endret av Bombasa; 28. januar 2012 kl. 16:37.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Dette beviser att alt som har med rompehullet å gjøre får meg til å le!

Rare bilder i hode!

En totalt gipset mann tres seg ned på ett kosteskaft! hehe!!
Stikkpiller? Er ikke det tabletter man gir til små barn som ikke klarer å svelge tabletter? Be om å få andre typer tabletter.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
En totalt gipset mann tres seg ned på ett kosteskaft! hehe!!
Vis hele sitatet...
Trådstarter: Hvis du gjør dette kan du være så snill og få naboen til å ta et bilde? Du kan godt sensurere edlere deler, men tror det kunne sett fryktelig komisk ut.
Den som enn måtte gjøre det får vel huske å bruke sånne tynne plastikk hansker så han/hun slipper å få bæsj på fingrene.
Dra på legevakten og få hjelp?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Dra på legevakten og få hjelp?
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke alt, men jeg tviler på at det er helt verdt det og vralte ned til legevakta hver gang man har vondt for få en finger i asle.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Nå vet jeg ikke alt, men jeg tviler på at det er helt verdt det og vralte ned til legevakta hver gang man har vondt for få en finger i asle.
Vis hele sitatet...
Problemet til trådstarter er jo at han ikke får tatt pillene pga. at han ikke kommer til siden han er så gipset.
ehm.. sett pillen på gulvet med "spissen" opp og prøv og sett deg på den
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Problemet til trådstarter er jo at han ikke får tatt pillene pga. at han ikke kommer til siden han er så gipset.
Vis hele sitatet...
Det er sikkert riktig.

Men for meg virker det som at i den tilstanden vil det være et utrolig strev å komme seg til legevakten.

Kanskje trådstarteren kan bruke en pølseklype til å få den opp. Det er ikke et useriøst forslag, og det virker mer pratisk en en kost opp i anus. De er små, lette og den det er letter å få pillen til å slippe fra klypa enn hvis man må drive å riste for at den skal slippe den spikkede kosten. Pluss er det mindre sjans for å få flis.
Sist endret av Prompdompap; 28. januar 2012 kl. 17:15.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
ehm.. sett pillen på gulvet med "spissen" opp og prøv og sett deg på den
Vis hele sitatet...
Hvordan rompe har du?
Om du setter deg på gulvet, får du da fiseringen rett mot gulvet?
Sist endret av Ignifer; 28. januar 2012 kl. 17:13. Grunn: leif
Løsningen ?

https://imma.gr/36588

Lykke til!
Sist endret av reach4sho; 28. januar 2012 kl. 17:14.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hvordan rompe har du?
Om du setter deg på gulvet, får du da fiseringen rett mot gulvet?
Vis hele sitatet...
Tviler på at pillern er så lang at den trenger seg gjennom rumpeballene og opp i anus. Et alternativ ville vært å legge den på toppen av en sugekopp og setter deg varsomt på den til pillen er inne og da kniper du igjen så den ikke faller ut igjen.

Pass på at å ikke detter bakover. Jeg tror at det kan bli svær ubehagelig.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hvordan rompe har du?
Om du setter deg på gulvet, får du da fiseringen rett mot gulvet?
Vis hele sitatet...
HAHA! Faktisk den sykeste setningen jeg har lest på lenge. Iallefall om du setter den ut av denne konteksten KP!

Ring mamma!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av reach4sho Vis innlegg
HAHA! Faktisk den sykeste setningen jeg har lest på lenge. Iallefall om du setter den ut av denne konteksten KP!

Ring mamma!
Vis hele sitatet...
hehe, ja du har rett i det
Morsom tråd dette!
Kan du ikke ta en oslosk og smelte den i ei skje og skyte den med sprøyte da?
Fatter ikke at du fikk stikkpiller. Fikk det en gang av legen, og de virka ikke i det hele tatt.



Kunne like godt stappa de opp i ræva.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg ser ikke helt problemet, er trossalt foten som er gipset.

De gangene jeg har brukt stikkpiller har jeg alltid gjort det stående, kan ikke se at det skal være noe problem med en gipset fot.

Hvis du ikke ser for deg at du skal legge deg på rygg, med føttene bak hodet mens du har rektum eksponensielt gloifisert opp i været før du trør den inn.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Fest pillen på tuppen av en liten pinne og tre rumpen nedover den. Knip igjen så pillen forblir inne og trekk ut pinnen?



Ninja'd av en freak som har like rar tankegang som megselv..
Vis hele sitatet...
Kanskje årsaken er at vi begge er ifra Mandal? :O ;D
Sist endret av griped; 28. januar 2012 kl. 17:54.
Regner med du klarer å tørke deg selv når du har vært på toalettet? isåfall setter du deg jo bare på do
Sitat av Jandre Vis innlegg
Fatter ikke at du fikk stikkpiller. Fikk det en gang av legen, og de virka ikke i det hele tatt.



Kunne like godt stappa de opp i ræva.
Vis hele sitatet...
Det er jo det du skal med stikkpiller, såå...
Løs opp pillen i et glass halvvarmt-varmt vann, rør rundt og drikk.

Ikke farlig og medisinen virker.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Jeg ser ikke helt problemet, er trossalt foten som er gipset.

De gangene jeg har brukt stikkpiller har jeg alltid gjort det stående, kan ikke se at det skal være noe problem med en gipset fot.
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekket, var det ubehagelig og stå på et gipset fot
Trådstarter
problemet er at jeg er gipset opp til pikken for å si det mildt. jeg burde faen ikke blitt satt til meg selv alene. å tørke seg bak er ett stort problem. og 6 uker til med dette? hurra. og for å få dem inn må jeg sitte på do, og bøye meg framover (har prøvd) pillen datt i dass...

kan oppdatere med at en kompis kom med 10 vanlige piller som jeg kan ete på fram til over helgen. har jeg fremdeles vondt får jeg bare idioten på legevakten eller fastlegen til å fakse til ett apotek og få min far tilå hente ut for meg eller noe.

norsk helsevesen altså.
Hvorfor skriver nesten samtlige i denne tråden at han kan få hjelp til å putte de i? Jeg tror han kan ha tenkt tanken fra før, men det var ikke det han spurte om?
Sitat av TobNor Vis innlegg
Sist jeg sjekket, var det ubehagelig og stå på et gipset fot
Vis hele sitatet...
da står du på den andre
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
da står du på den andre
Vis hele sitatet...
Stå på ett bein med en hånd halveis oppi fiseringen
sorry for OT, men må bare skrive at jeg DAUER av denne tråden her!

Du kan jo gå for den søple klypa litt høyere opp her. heahehaeh
Sitat av TobNor Vis innlegg
Stå på ett bein med en hånd halveis oppi fiseringen
Vis hele sitatet...
Hvis man ikke klarer det så har man enten vært for raus på doseringene i forhold til rusmidler eller så er man bare helt ubrukelig.
Det er jo heller ikke noe problem å velte seg over på siden og deretter føre inn pillen på elegant vis.

Er temmelig sikker på at jeg skulle klart å stappe inn et dusin piller i alle mulige slags vinkler og med alskens bruddskader om jeg bare hadde hatt tilgang til god vannbasert lube.
Om jeg hadde satt veldig stor pris på det er et helt annet spørsmål, her sperrer det litt for meg psykisk, men rent fysisk er det jo ikke noe problem.

Edit: Oljebasert lube er vel mer riktig i denne situasjonen.
Hvis ikke ender man vel bare opp med å forsøke å presse opp pillegrøt i endetarmsåpningen.
Sist endret av Knask; 28. januar 2012 kl. 21:59.
Kanskje trådstarteren kan bruke en pølseklype til å få den opp.
Vis hele sitatet...
Mmmm... blir sikkert trivelig neste gang han skal spise wiener i lompe.
Sist endret av Bessiekgb; 28. januar 2012 kl. 22:30.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
Mmmm... blir sikkert trivelig neste gang han skal spise wiener i lompe.
Vis hele sitatet...
wiener i rompe?

Sorry, jeg prøvde, man klarte bare ikke å holde opp!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
wiener i rompe?

Sorry, jeg prøvde, man klarte bare ikke å holde opp!
Vis hele sitatet...
Klarte ikke å få den opp? :O
Sitat av bendiks Vis innlegg
Hvorfor skriver nesten samtlige i denne tråden at han kan få hjelp til å putte de i? Jeg tror han kan ha tenkt tanken fra før, men det var ikke det han spurte om?
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi de fleste i denne tråden har lyst til å fingre rompa til TS
Skjønner søren ikke poenget med stikkpiller. Skal det ha sterkere virkning? Bedre å skylle ned 2 piller av den samme typen med vann enn å ta 1 på den .. måten.
Jeg såg plutselig for meg at du kunne fått festet tabletten på skaftet på en paraply og siktet deg inn på rumpehullet

http://www.parnass.se/images/paraplycampaigna.jpg
så sykt barnslige alle ble når det er snakk om rompe :P

men til TS, hva med å ringe noen og få de til å kjøpe vanlig paracet til deg? også tar du like kraftig dose som stikkpillene er.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
så sykt barnslige alle ble når det er snakk om rompe :P

men til TS, hva med å ringe noen og få de til å kjøpe vanlig paracet til deg? også tar du like kraftig dose som stikkpillene er.
Vis hele sitatet...

hehe, jeg er snart 30 år, men rompe er jo morsomt!

men det er jo litt mye når ett spørsmål angående å putte noe i rompa får over 45 svar da!
Hvorfor ikke spørre om vanlige tabletter? Både paralgin forte og tramadol er enkelt å få utskrevet.
Jeg lurer på hvordan TS klarer å sitte på toalettet når hele beinet er gipset... Det hadde aldri gått hjemme i OBOS-leiligheten min, hvis ikke man sitter sidelengs på setet og har beina inn i dusjkabinettet. Hadde jeg hatt det slik ville jeg sikkert endt opp med enda flere gipsede kroppsdeler pga vanskelige forhold!

OT: når du ligger i senga, ligg på siden og trekk det friske beinet litt opp. Bruk den frie hånden til å føre det du vil inn i endetarmsåpningen din. PROTIP: putt et kamferdrops oppi der samtidig, så lukter det bedre når du fiser.