Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 970
Bestilte to varer fra deal extreame for 6 eller 7 måneder siden. Har enda ikke fått varene og lurer på hva jeg skal gjøre. Er det håp for at varen kommer eller burde jeg kontakte paypal? registrerte ikke konto siden jeg betalte med paypal, så han ikke se ordre status.
Takk for svar!
du burde sende melding til DealXtreme å spørre om hva i huleste som skjer! har bestilt der fler ganger (ikke nå lenger pgr. av dårlig leveranse) opgi papal navn/epost og be dem på varen fortere en svint til norge.
Hva står på det på ordren din?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av ßönnä Vis innlegg
registrerte ikke konto siden jeg betalte med paypal, så han ikke se ordre status.
Takk for svar!
Vis hele sitatet...
. .
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Hva står på det på ordren din?
Vis hele sitatet...
Står det at varen er "out of stock"? Siden hvis den er det, kommer de aldri til å få sendt den. Varer som ikke er på lager hos DX, kommer aldri på lager igjen. Hvis det likevel gjør det, så legger de det ut som en ny ting.
Kanskje ta kontakt med DX å høre hva som skjer? Jeg har også ventet i flere mnd på ting...
Jeg har heller ikke konto, men jeg får fremdeles sett status på ordren. Bare gå på supportsidene deres og lim inn koden du fikk på mail.
Alt fra 1 uke til 3 måneder.