Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2691
Hentet fra: http://www.trondheimpuls.no/cityguid...=movie&id=3714

---

MacGyver blir film

Hockeysveisens gudfar MacGyver er tibake. Snart kan du få se mannen som lager bomber av binders på kino.

Skaperen av TV-serien MacGyver har lenge gått svanger med ideèn om å overføre skikkelsen til kino-lerretet. Nå ser det endelig ut til at det skal bli realitet. New Line Cinema har kjøpt rettighetene til MacGyver av Paramount Pictures og opphavsmannen Lee Zlotoff kan se fram til en helaftens Gyver til neste år.

Det er ennå ikke klart om MacGyver selv i Richard Dean Andersons skikkelse vil være tilbake i hovedrollen også i filmversjonen, men en talsmann fra New Line Cinema sier at de er villige til å gå langt for å få Anderson med på laget, melder CNN Entertainment.

MacGyvers popularitet har bare økt siden serien ble lagt på is. Nå opplever Richard Dean Anderson at han blir helt for en helt ny generasjon TV-seere. Anderson har forøvrig hatt stor suksess med sci-fi serien Stargate SG-1 i de siste årene.

Regissør eller innspillingsstart for MacGyver-filmen er ennå ikke bestemt.

---

Dette må jo være den største filmnyheten noen sinne, det eneste som kommer i nærheten er da jeg hørte at LOTR skulle bli filmatisert.
Trodde han Richard Dean Anderson var død, men han er kanskje ikke det.

Uansett, så skal hvertfall jeg se den filmen!
MacGyver er jo bare en fyr man MÅ digge.
Trådstarter
Richard Dean Anderson er jo bare ~50 år da...
Dessuten tror jeg han er udødelig.
Og ja, man bare _må_ digge MacGyver
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Håper de får med Richard da. Filmen kan ikke bli bra uten han...
Dette må bli konge.... Anderson er jo actionhelt nr 1.

Tiårets filmnyhet
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
http://www.grudge-match.com/Images/MacGyver.jpg
Han er tilbake!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Gleder meg til den filmen. Men håper at det er Richard som spiller da, og at det ikke blir noe mission impossible dritt.

Nå mangler vi bare Bonanza film.
Det er bare helt rått!! HELT RÅTT!!! Det finnes ikke noe krassere enn MacGyver.
Better than thou.
HÅHÅ! Yes, endelig! Dette er en film jeg SKAL se!
Jeg lufter allerede soveposen og forbreder noen døgn i kø...
offtopic: jeg tar med meg en tyggis og en binders og lager min egen sovepose i køen jeg
Opprinnelig postet av Xtrax
Trodde han Richard Dean Anderson var død, men han er kanskje ikke det.

Uansett, så skal hvertfall jeg se den filmen!
MacGyver er jo bare en fyr man MÅ digge.
Vis hele sitatet...

Slik jeg har forstått det er Richard Dean Anderson død, men ikke Richard Dean Anderson jr. som omtales her. (correct me if i'm wrong)
Hvem er det som er MacGyver?
Sr eller Jr?

Har uansett bare hørt om en Richard Dean Anderson
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tøft, håper det blir en bra film, eller så ødelegger den vel mer enn den gjør godt.
Trådstarter
Det ser ikke ut som RDA får rollen som MacGyver, de fleste nyhetssidene skriver at rollen er tiltenkt en yngre skuespiller, og at RDA får en birolle i filmen. :/
Hvis de tror Anderson er for gammel tar de grundig feil!
Det er bare en Richard Dean Anderson, og han lever.
http://us.imdb.com/Name?Anderson,+Richard+Dean
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
dere skuffer meg

det har allerede vært 2 MacGyver filmer, dog disse aldri har blitt vist på kino, bare tv.

- Trail to Doomsday
- Lost treasure of Atlantis
Trådstarter
Gammelt nytt gusto
Men siden det bare er episoder som er litt lengre enn vanlig teller de ikke som filmer
Den ene er forresten sinnsykt kul (den i England)
Har sett hvertfall den ene av de filmene, men det må være en opplevelse å dra på kino for å se MACGYVER redde verden med en banan og en lommekniv
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det feteste er uansett når han stopper syrelekkasjen med sjokkis MacGyver er fett ass, tapte seg litt i de senere sesongene, men veldig fett Husker hjemmelaga pizza og magcyver på lørdagskveldene
Stargate sg-1 rokker da ganske hardt
Awesome!! ;p
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Gå på www.ba.no/puls

Der står det at Richard Dean Andersons ikke skal spille hovedrollen, men at han kanskje skal ha en mindre rolle.

Men shit au, jeg skal se filmen anyway!
I siste episode ble det jo avslørt at MacGyver hadde en sønn, så det er kanskje denne sønnen det handler om...?
Wow! ! Var ihugga macgyver fan når jeg var liten prøvde ut de samme trixa som mac'ern gjordet,men det funket ikke..
gledelig at det lages film..

Btw hørte oxo at Richard var død,men fikk det ikke til å stemme siden han er med i stargate...men den serien stinker..
Jeg lekte aldri MacGyver, eller prøvde triksa hans. Men jeg så ALLE episodene, kjøpte ca 7 switzkniver. Jeg skulle ALDRI gifte meg, og bo på båt, pga det gjorde MacGyver. Men jeg ble bedre på skolen, pga mor sa at for bli sånn som MacGyver måtte jeg være flink på skolen... Dette funka
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
r33l: Jeg har hørt akkurat det samme. Da jeg hørte dette var det et stort nederlag, men jeg tror nok ikke han er død når han skal være med i en liten rolle i filmen om han.

MacGyver er en historisk mann!!!
Jeg husker godt at det sto i avisen at MacGyver var død av overdose. Det kom aldri noe om at han ikke var død likevel. Uansett synes jeg den episoden hvor han kjemper mot en horde maur var den beste (den var kul, for det døde rundt 7 stykker).
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Merklig å tenke på. Han drepte aldri et eneste menneske, selv om han hadde sprengt opp et tog.
MacGyver er og var kult han var en smart kar så jeg må vel se filmen
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Jeg husker i 2. eller 3. klasse at jeg var så skuffet når læreren min sa at MacGyver egentlig ikke eksistere.
MacGyver eier i vinkel må jeg bare få lov til å si!

Så alltid på det før, helt utrolig hva han kan lage utav ingenting.

Nesten helt realistisk
Opprinnelig postet av Angry Clown
Jeg husker i 2. eller 3. klasse at jeg var så skuffet når læreren min sa at MacGyver egentlig ikke eksistere.
Vis hele sitatet...

Vås! www.macgyver.org
hehe... egentlig er det litt tåpelig og se på en mann med en lommekniv som redder verden hver gang...

Men jeg husker de gangene macgyver var på TV... satt jo klistra foran skjermen då, men når seriene ble sendt i reprise her for noen år siden så synest jeg ikke det var helt det samme.

Men skal jo se macgyver filmen for det da. så jeg får vel gå å lage meg en pizza med lommekniven min og litt presenning
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Jeg tror nok MacGyver er fordi som går fra 1-7 klasse.