Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1432
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg tenkte på en ting: Det hadde vært kjekt med noen nye kategorier på NFF. Føler kanskje at det er en del ting som ikke faller naturlig inn under de allerede eksisterende; og med det mener jeg ting som f.eks omhandler:

- sex
- fyll
- vold

En helt vanlig norsk lørdagskveld, med andre ord

Jeg tenkte f.eks å skrive en post om orgasmetips. Hvor faller den inn under, f.eks? "vanlig diskusjon"? "infiltrasjon"? Neppe.

Og posten "Hvordan jeg ble voldtatt av en jente" - hvor hører den til? Videre, tekstene "Alene mot røkla", "Ran i Portugal" og "Det smakte som sursild". Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal poste dem. Så det beste hadde vært en egen kategori, som rett og slett het: "Sex, drugs and rock'n roll"

PS: Jeg gjør oppmerksom på at denne posten ikke er ment 100% seriøst - men at jeg allikevel tror at behovet er til stede.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg må si jeg stiller meg negativ til dette forslaget.. Heh.

Siden jeg allerede synes vi har nok 'unødvendige' forums, men enda flere subforums, somf eks "trening".
Menmen
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
vi har allerede drugs på "rusmidler"
vi har allerede rock and roll på "musikk"
vi har allerede sex på "pr0n"

men skjønner hva'ru mener Stormen.. kunne kanskje hatt en "sex stories" under pr0n?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
"hvordan ble jeg voldtatt av en jente"
hør svinet skryter a!!
du er drøy ass stormen

forøvrig er jeg helt enig med stormen, dette kunne kansje fungert som det useriøse forumet hvor folk kunne skrive hva tull de vil?

ellers så er det et par unødvendige subforumer ja, men kansje noen finner dem informative, man skal se verden fra flere vinkler vet dere
Sist endret av Apraksin; 11. juni 2002 kl. 18:57.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Finner du ikke et forum å poste de i hører de vel ikke hjemme på nFF?
Better than thou.
My point excactly. Du kan jo alltis sette opp et eget forum om du vil.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
klaraklok.no tror jeg vil være intressert i orgasmene dine
hahah, lol nso..

men asså, stormen.. sexhistoriene dine hører jo egentlig ikke på et forum som nff:>
Hadde dette vært en avstemning hadde jeg stemt NEI.
om jeg hadde følt et snikende behov for et sex forum her på nff, så hadde jeg skrudd av skjermen og hoppet til køys istedet... mye bedre enn å lese en masse poster der fjortis-gutter krangler om hvem som har lengst tiss. og en 12 åring som skryter over å ha nedlagt 5 jenter den helgen...

ps. en jeg kjente en gang påsto at han hadde blitt voldtatt av 5 jenter... ting som det f.eks. hører ikke under et sex forum, men under et jeg-lyger-slik-at-alle-skal-tro-jeg-er-attraktiv-men-samtidig-synes-synd-på-meg-slik-at-de-vil-ligge-med-meg-forum (ps2. dette var ikke et forslag til nytt forum )
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis han ble voldtatt av 5 jenter ville ikke jeg ha syntes synd på han
Opprinnelig postet av mongob0ffel
men skjønner hva'ru mener Stormen.. kunne kanskje hatt en "sex stories" under pr0n?
Vis hele sitatet...
Stormen er den eneste som lager sex fortellinger da
Hehe...det hørtes litt vilt ut..men jeg tror kanskje det bare var et exempel....
Stormen, akkurat det du poster om med andre ord!?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva med Norsk Freak Forum > chit chat > Stormen
?
Ett bra navn på alt dette: Svaba. bare bull og hadde vært grei å ha mår jeg vil poste, ja svaba. (burde kansje ikke komt opp på framsiden under siste poster men...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
roadkill: eller vi kan bare la være å lage en slik kategori i det hele tatt.

denne tråden kan bare bli stengt eller slutte å bli postet i. en slik kategori kommer ikke.
Jeg synes det er for mye dumme ting her allerede, å legge til mer bare fordi stormen trenger et sted å lyge er ikke noen god idè
..men den kategorien som ville gjort seg var en en med topic SPAM.. men dette overloader vel kanske databasen temmelig fort..
Det burde kanskje vært flere forums med generelle tema, istendentfor massevis med spesialiserte tema .
Når vi snakker om voldtekter i fylla! Mine venner sier at jeg ble (voldtatt) kikka på mens jeg var i fylla, jeg kubba i et rom på en fest fjellet en gang for jeg var så inni helvetes full og gikk glipp av festen... Jentene hadde vært innpå det rommet hele tida sa kammeratene mine, når jeg våkna opp hadde de kledd av meg og jeg hadde t-skjorta tredd over huet mitt og jeg lå der i bokseren. Når vi spurte om det dagen etterpå så lo jentene... har aldri fått svar på hva som ble gjort med meg!
Better than thou.
VRÆL!! KRENSJYBAJØRN!!

STENGT! Holder nå, sorry Stormen, men dette passer overhodet ikke inn her. Finn deg et sex forum eller no.