Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 822
Noen her som skal på interrail rundt 1 juli?
og det er? url?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
dfs har du aldri hørt om interrail før ? !google interrail ....
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
lol @ dfs
ah, sjekka på google...
må bli kjipt og sitte i et tog hele tiden da.
du har så IKKE skjønt det, dfs..
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hehe Er du oppvokst på fabrikk eller, dfs? Har du ikke hørt om interrail? Da er det på tide å skru av datamaskinen, spør du meg
Vi hadde tenkt oss på interrail i midten av Juli en gang, men fant ut at alle utgifter sett bort i fra selve billetten (Koster vel 2700kr) ble altfor mye. Søstra til en i klassen brukte noe sånt som 15000 spenn på interrail i fjor ... :P
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg syklet fra Moss til Paris for 2 år siden, og brukte bare 4000 kr. Det lar seg gjøre
SYKLE FRA MOSS TIL PARIS?? wtf? damn.

interrail høres egentlig dritkewlt (og dyrt) ut.
om jeg måtte sykle til paris for å hente en ferrari, da hadde jeg gjort det...resten sier seg selv
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ferrari'er hentes jo i Italia veggiss
hehehe...pirk :P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av veggiss
om jeg måtte sykle til paris for å hente en ferrari, da hadde jeg gjort det...resten sier seg selv
Vis hele sitatet...
LOL!!! Jeg hadde sykla til oslo jeg ass, LA STRADA, hørt om det??
Hadde planer om å dra på interrail i år, og avslutte med roskilde, men det ble til italia i to uker. drar 18juni