Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 523
Jeg sliter med at jeg ikke får fjernet kort informasjonen min fra Xbox LIVE.
Når jeg går på www.xbox.com for å se om jeg kan gjøre noe der ved å gå inn på min Xbox profil får jeg bare denne beskjeden:

"Det er et problem med betalingsmåten. Oppdater betalingsopplysningene for å fortsette medlemskapet på Xbox LIVE.

Du kan oppdatere medlemskapet på to måter: Redigere en eksisterende betalingsmåte, eller legge til en ny. "

Noen som har noen forslag? er ganske stuck uten å få brukt LIVE delen fordi jeg får ikke access til downloads av demoer, oppdateringer til xbox eller oppdateringer til spill.
Fra det jeg har lest, er den eneste måten å si opp medlemskapet ved å ringe til microsoft...
Da vil de prøve og gjøre alt de kan for å få deg til å ikke si opp, eller om du har noen som de kan overføre kontoen til slik at de ikke taper noe på det. Er mange skrekkhistorier om det på google.
Dra på xbox.com så logger du deg inn, så finner du alternativet for det der inne en plass. Jeg kommer ikke helt på hvor

Sitat av Waggo Vis innlegg
Fra det jeg har lest, er den eneste måten å si opp medlemskapet ved å ringe til microsoft...
Da vil de prøve og gjøre alt de kan for å få deg til å ikke si opp, eller om du har noen som de kan overføre kontoen til slik at de ikke taper noe på det. Er mange skrekkhistorier om det på google.
Vis hele sitatet...
det går an å gjør om det på internet siden.
Har lest litt om det selv og jeg kan ikke skjønne hvordan de kan holde på sånn. Jeg har enda ikke funnet et sted på microsoft sine sider der det står at jeg må ringe dem for å få sagt opp medlemskapet.

Sitat av Otis Vis innlegg
Dra på xbox.com så logger du deg inn, så finner du alternativet for det der inne en plass. Jeg kommer ikke helt på hvor



det går an å gjør om det på internet siden.
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke gjort det på nettsiden, jeg får bare beskjed om at jeg må fornye. Nevnte det i første posten.
rart, jeg fikk no til det. men plages litt på linuxen min så jeg kommer ikke inn på siden til microsoft.
Problemet er at jeg ikke har oppdatert den på lenge siden jeg ikke har brukt xboxen på en stund, men nå som jeg har skaffa meg Tekken 6 var jeg litt interessert i få lasta ned no ekstra greier, kanskje noen videoer osv.

Jeg får beskjed om at jeg ikke kan gjøre noe før jeg fikser det med medlemskapet.