Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5234
Hei, kan dere hjelpe meg og finde noen spill som er arti og får tiden litt til å fly?
Spillene kan ikke være internett basert, dette fordi jeg skal på øvelse på evenes med militæret i 3 uker uten internett.
Det kan bli lange dager uten noe å gjøre og begrenset bevegelighet.
Jeg er ganske åpen for de fleste spill

Takker for alle svar
Sorry for alle skrive leif
Jeg vil anbefale både Oblivion og Fallout 3. Prima tidsfordriv.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Red Alert 3, ihvertfall hvis det er flere med pc der.
Mobilt breiband?
pokêmon på gameboy er jo alltids morro! eller så kan du jo ta med deg brettspill så kan du spille med de andre drapsmaskinene
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av enerlighter Vis innlegg
pokêmon på gameboy er jo alltids morro! eller så kan du jo ta med deg brettspill så kan du spille med de andre drapsmaskinene
Vis hele sitatet...
Eller emulator


Ngame ftw btw
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av enerlighter Vis innlegg
pokêmon på gameboy er jo alltids morro! eller så kan du jo ta med deg brettspill så kan du spille med de andre drapsmaskinene
Vis hele sitatet...
Ikke glem kortstokken!

Last ned emulator og tusenvis av gamle gameboy og n64 spill... Da har du retro morro for mer enn 3 uker..

EDIT: argh CHooBE kom først
Sist endret av Bangfish; 12. januar 2010 kl. 15:26.
Final Fantasy vii, viii , ix <-- last ned playstation emulator og last ned playstation spillene
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
fallout 3 er genialt da!
Hele call of duty-serien
Jeg vil anbefale både Oblivion og Fallout 3. Prima tidsfordriv.
- Bra spill men kan ikke kjøre dem :/

Red Alert 3, ihvertfall hvis det er flere med pc der.
- Har pc, RA3 er ganske bra lenge siden sist jeg har spilt det.

Mobilt breiband?
- Ikke et alternativ beklager :/

pokêmon på gameboy/emulator er jo alltids morro! eller så kan du jo ta med deg brettspill så kan du spille med de andre drapsmaskinene.
- Jeg går ganske lei pokêmon etter kort tid. Kort/brettspill kan være en ide ja

ps: Jeg er bare en kokk, ikke en drapsmaskin. Får ikke snakke med de siden de vet så mye hysj hysj stuff.



Jeg har en laptop skole pc
Minne (ram): 2.00 GB
Prosessor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz 2.27GHz
Harddisk: 160gb og en ekstern på 1tb
Skjermkortet er på 256mb
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Red Alert 2 > Red Alert 3.

Å du kan garantert kjøre det
FF 1-6 på gameboy emulator.
Warcraft spillene.
Starcraft.
Disse kom jeg på i farten. Kan sikkert finne flere senere på dagen.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Red Alert 2 > Red Alert 3.

Å du kan garantert kjøre det
Vis hele sitatet...
Laster ned ra3 nå
Skal også huske å kjøpe kortstokk Bangfish

Takk for alle svar så langt folkens
Vil anbefale S.T.A.L.K.E.R serien Elsker begge spillene som har kommet så langt, så hvis pcen din greier det, kjør på!
Sitter og spille snes(super nintendo) spill i skrivende stund, og hvis du har hatt en slik konsoll da du var liten, anbefaler jeg deg på det sterkeste å laste ned en emulator. Du kan også finne pakker med så og si alle snes-spillene som noen gang er blitt laga. Der har du underholdning for 3 uker og vel så det.
Prøv å spille gjennom hele Diablo 2 på Hardcore mode. Det kan være ekstremt morsomt, bare vær forsiktig så du ikke dør etter å spilt litt over 30 timer, da kan du fort bli sinna. :P
Takk for alt folkens
Har bestemt meg for Final Fantasy 1-6, Red Alert 3, Kortstokk og http://thepiratebay.org/torrent/3373...n_Snes_Emuator.

Trur jeg ikke blir å kjede meg
FEAR spillene er temmelig fete, ellers vil jeg anbefale å "kjøpe" Grand Theft Auto: San Andreas, muligens GTA4 hvis pcen til takler dette.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Snørrungen Vis innlegg
Laster ned ra3 nå
Skal også huske å kjøpe kortstokk Bangfish

Takk for alle svar så langt folkens
Vis hele sitatet...
Jeg mente at RA2 er bedre enn det nye
Sitat av Defqon Vis innlegg
FEAR spillene er temmelig fete, ellers vil jeg anbefale å "kjøpe" Grand Theft Auto: San Andreas, muligens GTA4 hvis pcen til takler dette.
Vis hele sitatet...
Har dårlig tru i pc min Må vel snart investere i en ny har en følelse at jeg går glipp av litt mye FEAR, Fallout, Oblivion, GTA4 osv.


Lex123
Takk, skal laste ned RA2 også.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Snørrungen Vis innlegg
Takk for alt folkens
Har bestemt meg for Final Fantasy 1-6, Red Alert 3, Kortstokk og http://thepiratebay.org/torrent/3373...n_Snes_Emuator.

Trur jeg ikke blir å kjede meg
Vis hele sitatet...
Kort er jo evig "moro" (snarere tidsfordriv).. Lær deg noen nye kabaler og du kan sitte i timesvis å irritere deg over at de ikke går opp.
Man kan joselvfølgelig spille med andre og!

Om pc'en din kræsjer har du hvertfall en backup som holder i massevis! Om strømbrudd er det bare å fyre opp et starinlys og du har kveldskos i stugo!
Lykke til med 3 ukers innetid, ikke la kjedsomheten ta livet av deg!
Warcraft 3 eller League of Legends, som jeg har hørt mye bra om.

Evt. CS på Ad-Hoc eller hva det nå heter, eller Half-Life-serien, som er elsk
Icy Tower 1.4 !
Heroes 3
Warcraft 3 / Frozen Throne
Skaff deg en Xbox360 kontroller med ledning også laster du ned noen FPS spill / Bilspill som du kan bruke den med! (Evt. Guitar hero 3, men det krever litt av PC'en.)
Diablo 2
Dungeon Siege
Age of Empires
mm.
Age of empires 2
Age of mythology
Rome total war.

Alle er gode spill som ikke krever mye.
Når jeg var på kjedelige øvelser spillte jeg Rome Total war og Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Klarte meg i to uker med de spillene. Rome ble litt kjedelig når var i gang med å okkupere hele kartet for tredje gang, men ellers var det helt topp .

Edit: Jeg holdt på å glemme Caesar III!
Sist endret av Rodwelt; 12. januar 2010 kl. 19:18.
Morrowind, helt klart! og det kan jeg garantere pcen din kjører
Counter Strike 1.6
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Plants vs. zombies er jo ganske vanedannende.. Gøy også.
Seriøst, kan du ikke be befalet ditt å gi dere noen oppdrag? f.eks patruljere eller dra på skytebanen?
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Seriøst, kan du ikke be befalet ditt å gi dere noen oppdrag? f.eks patruljere eller dra på skytebanen?
Vis hele sitatet...
Han sier i tråden at han er kokk, så jeg regner med at han ikke får lov å patruljere og skyte så mye.
TrackMania Nations. Genial singelplayer og muligheter for multiplayer lokalt, hvis du har en krysset nettverkskabel.

http://www.trackmania.com/index.php?rub=downloads
Sitat av enerlighter Vis innlegg
pokêmon på gameboy er jo alltids morro! eller så kan du jo ta med deg brettspill så kan du spille med de andre drapsmaskinene
Vis hele sitatet...
Herlig

Støtter den der!

Artig formulering av kompisene hans også xD
Hmmm... Kanskje ta med en god film / laste ned noen serier.

Litt avveksling fra spill

Litt offtopic, men samtidig ontopic
Her er noen morsomme laptop spill

1: Rubber Ninjas - 3D Fighting spill med strekmenn. Utrolig gøy og spille med en kompis + man kan spille 2 stykker på 1 tastatur.

2: Icy tower - Konseptet er enkelt: Kom(hopp) deg så langt oppi tårnet som du greier. Er gøy i kanskje 5-10 minutter men man vender alltid tilbake

3: Plants vs zombies - Morsom tower defence utenom det vanlige. Det har blitt mange sene kvelder på grunn av dette spillet *-*

Var alt jeg kom på nå men kan hende jeg kommer på noen flere spill senere i kveld
Sist endret av mar10an; 12. januar 2010 kl. 23:34.
Hele Call of Duty serien, start med det første spillet og helt til du kommer til det siste. Jeg personlig har gjort det, og synes at det er litt morsomt å se hvordan grafikk å ting og tang forandrer seg med tiden. Også gameplayet, hvordan folk beveger seg, hvor realistisk det er/ mm. Sett deg godt inn i GTA iv, det er en historie jeg satt meg godt inn i hvertfall. (Tror ikke pc'en din klarer å dra det, men kommet en patch hvor du 'redigere' på gfx settingsene å gjøre dem enda mer "low" enn det man kan til vanlig. Heter vel patch 1.0.5.0.0 elns, noe med 5 hvertfall)
Sist endret av Juni0r; 12. januar 2010 kl. 23:40.
Diablo 2, Monkey Island 3, Starcraft!
- F.E.A.R 1 og 2
- S.T.A.L.K.E.R. 1 og 2
- GTA spillene
- Wolfenstein
=)
Dragon age : origins!
Sitat av Juni0r Vis innlegg
Sett deg godt inn i GTA iv, det er en historie jeg satt meg godt inn i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Historien i GTA IV er ikke på langt nær så god som den i GTA San Andreas, i tillegg er San Andreas mye artigere
Asassins creed 2, fall out 3, Prototype, HAWX steam spill OG battlefield 2 som kanskje flere i militæret kan ha interesse av siden det er nå tidens slag mark.
Tre uker.. hmm er ikke det akkurat nok til å løpe over karte på Daggerfall??

Fantastisk spill som du kommer til å elske i mer en 3uker..
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Grand theft auto kommer til å holde deg gående i noen uker.
Mount&Blade ftw. Lurer hvor lang tid jeg har brukt på det
En på laget vårt når vi hadde to uker øvelse hadde med seg antenne med ice-abonnement. Det avhenger av god dekning. Ikke noe problem for oss når vi i de fleste tilfeller etablerte baser på fjelltoppene. Ellers så vi ulike serier med projektor og pc-høyttalere.
Forundret over at ingen har sagt Civilization. Civ 1,2 og 3 m/expansion så har du underholdning i ukesvis.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vil faktisk gå så langt som å si at Sim City spillene er det beste tidsfordrivet. Det passer kanskje ikke inn i denne rekken med skytespill, men personlig synes jeg Sim City er kjekt som få. Når man får satt seg inn i spille og får "driften" i gang kan man sitte i timevis