Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 909
vel jeg fikk endelig dratt meg selv til kinoen og sett Bad Company. Dritkuuuul! Folkens denne er verdt å se, har du ikke sett den ennå er det bare å haste av sted til kinoen før den går ut!

er det noen som har sett Black hawk down her?
har sett black hawk down, ja... den svarte ikke helt til forventningene... synes den var rotete, kjedelig, gjentok seg selv ofte... pluss mye annet jeg ikke klarer å sette fingeren på.
ok... jeg fikk tips av en kompis som hadde sett den.han likte den vistnokk. hakke sett den sjøl men for vel kansje gjøre det
bad company må ha vært en av de dårligste filmene jeg har sett i år.Chris rock må være den mest talentløse skuespilleren jeg har sett.Den eneste måten å beskrive hvordan det føltes å se filmen er å sitere mrcranky(www.mrcranky.com):

"Had I the opportunity, I would have fitted the entire Chinese army with steel soccer cleats and let them march over my unfurled penis if it meant that I could have left the theater even one second earlier than the end of this horrific, manipulative, shameless piece of universal cosmic dung."

stort mer er det ikke å si, bortsett fra at jeg gruer meg til oppfølgeren.

Black hawk down var en bra film , vil si at det var en av de bedre jeg har sett.
en stund sien jeg så den nå, men den var helt ok.. ingen film man kommer til og huske som en bra film, men underholdene..
Jeg har ikke sett Bad Company ennå, men finner vel en dvd-rip snart.

Black Hawk Down har jeg på pcen, og jeg kan si deg at den anbefales å se...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg likte bad company, og den var definitivt verdt en tur på kinoen. tingen med chris rock er at enten hater du ham, eller så liker du ham.

filmanmelderens omtale av filmen.
digger chris rock, denne skal sees!
Bad Company har nå blitt slaktet av mange aviser etter det jeg vet, men jeg synes den serjævli bra ut.

Noen kamerater av meg synes nå at Black Hawk Down var en bra film, men det kan godt hende at det som gjorde den bra var effektene i filmen (er ikke helt sikker selv) har ikke sett den, men skal se den en dag. Har den på DivX.