Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1469
Noen som hat sett den?

jeg så den på fredag, og det er definitivt den beste av de 3! Dritrå film... ...bare så det er sagt
har ikke fått med meg den nye enda, men er en stor liten fan av austin powers filmene og humoren, så jeg gleder meg til å se den! Tar meg vel en tur til uka
vel, det var ikke den beste av de tre, men den var bra ja
jeg så den den 31/7! trodden den hadde kommet på kino i norge.
Så den i London. Jeg syns den var bra, men jeg vet ikke hvem som er best av nr 3 og nr 1. Beonce er jo digg da, men det er jo hun liz hurley (eller hvordan det skrives) i nr 1 og.

Den klaska i hvertfall rompe!
Trådstarter
velge mellom liz hurley og beyonce knowles....

Beyonce såklart.

Bare hun gjorde filmen 10 ganger bedre...!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Synes ikke den var så fet som enkelte skulle ha det til, men det blir vel ikke den samme sjarmen med dårlig bilde og japanske undertekster, som det er på kino
beyonce spiller faktisk bra. Hun kler verdens største afo og utringning! Så klarer hun å få foxxey cleopatra til å bli one mean bitch!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Nå må jeg bare se filmen
gleder meg virkelig til den filmen,
De to andre er jo dritfete
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Bare synd det ikke er noe nudety i filmene
vel, jeg synes å si at 3 var bedre en 2 og 1 er n00b neida, men de mangler den sjarmen som 1 og 2 har, dem er de beste synes jeg
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
nei asså, liz hurley er mye deiligere en frøken beyonce, vet ikke helt hvilken film jeg syns er best. fete er de hvertfall
Trådstarter
Im Foxxy Cleopatra and Im a whole lot of woman!

nuff said
denne filmen mista sjarmen helt syntes jeg.. så hele austin powers feelingen var ikke der, i mine øyne bare en 3'dje film for å få inn noen kroner.
Trådstarter
Ville tro at litt av grunnen er at det ville være dumt å slutte etter to.

After all, why change whats perfect?
4 på terningen av VG
3 på terningen av Nettavisen.no

Jeg skal se den uansett
rekylvinyl.no
samme konsept som i de andre filmene, men kommer med en god del "ny" humor i filmen, spesielt mot slutten.
åpningen av filmen er fantastisk bra. genialt!

liz hurley er ei gammal kjerring.
heather graham og beyonce slår nok henne.
Argh! Jeg MÅ se den!!!

btw... Terningkastene for Austin Powers 2:

VG: 5
Filmmagasinet: 5
Natt Dag:
Dagbladet: 1

De har vel satt Dagbladet der bare for å drite dem ut...
Synes det er litt morro, så jeg måtte poste det
Hihi, Dagbladet kan da umulig ha gitt en ener
Det står på video-coveret... må ha vært en crappy anmelder
Veit ikke om jeg skal gråte eller le. Det var alvorlig ment ...

http://www.dagbladet.no/kultur/1999/09/24/178153.html

De tok den med for håne Dagbladet tenker jeg

En av de som skrev debatt innlegg om filmen skrev dette :
PS: Dritbra av den norske distribitøren å slenge med Dagbla'-Livs 1'er på videocovere og plakater!
Vis hele sitatet...
Så, ja... Dagbladet gikk skikkelig på trynet her.
Håper anmeldern ble sparka
Jeg synes å huske at de gjorde det samme på minst en av de to andre. Anmelderen i dagbladet tok vel en råsjans.
Film 3 fikk jo 2'er i dagbladet da.
http://www.dagbladet.no/kultur/2002/08/23/346799.html
mange av film anmelderan e ganske gammel, så de har ikke helt samme film smak som de yngre seerne.
og da kan de fort hende at en gammel polsk kærlighets drama får en 6'er å en bra film(i ungdommens øyne) får en 1'er eller 2'er
Sikkert ei gammal kjerring som anmeldte AP 2
Ble vel for barnslig humor for henne...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg gav den terningkast fire
Opprinnelig postet av dj1nn
mange av film anmelderan e ganske gammel, så de har ikke helt samme film smak som de yngre seerne.
og da kan de fort hende at en gammel polsk kærlighets drama får en 6'er å en bra film(i ungdommens øyne) får en 1'er eller 2'er
Vis hele sitatet...
ganske feil, er rimelig sikker på at bt sine anmeldere er i 26 års alderen