Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1689
Lurte på hva folk syns om dvden?

Syns selv den var fet, med masse ekstra dill om hvordan de laget filmen osv..

Gleder meg som en unge til 18. eller 19. desember (husker ikke helt når det var)
Joa, var masse ekstra godsaker på den... De hadde også klart å legge inn 5.1 Dolby Surround lyd, noe som hever filmen ytterligere et par hakk! En DVD som definivt er verdt pengene

Nå er det bare å vente til November.. Da slippes nemlig "Directors Cut - Extended Edition", den er på 4 cd'er og da kan du vel selv tenke deg om hvor mye ekstra dill den inneholder!

"To Tårn" har forøvrig premiere 19 Desember
Grei nokk film. Litt langdrøyg, men ellers ok...
DVD'en er fet!
Masse kult dill (som er sagt), selve filmen råner i seg selv!

/me gleder meg til alle 3 dvd'ene er ute, da skal jeg ta en dag og se alle i rekkefølge!
De har jo funnet THE IT når det gjelder markesføring. Først, vise en versjon på kinoer.. styrtrike. Så slipper de en dvd med litt ekstra saker, dette er jo såklart noe alle må ha.. styrtrike x2. Så slippe director's cut... styrtrike x3. Tenk når dem gjør dette med alle ? Pluss de tjener fett mye ekstra på alle andre replica's osv. Etter dette slipper de collector's edition.. gigazettoniske rike!!!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
DVD'n er pheet den, men kunne heller tenkt meg special edition. Der det er 30 min extra footage.
Ja, haha. Men ikke meg imot da. Filmene gjør fantasy mer tilgjengelig for oss som ikke har avalon i byen. Det er fint. Og den første filmen var jo dritrå. Herlige sloss-scener og fin musikk. Deilig stemning over den. Gleder meg som en unge til to tårn. Er en del fine slossescener og diverse vesener som jeg gleder meg til å se på film.
Jeg gleder meg til den store battele'n ved.. å.. jernteppe...
Hva het det nå igjen ? Der med det ene tårnet..
duxo; hvis man er smart så vet man at directors edition kommer seinere, og for de som vil ha det beste venter man på denne, noe jeg skal gjøre

men Starwars sin metode er bedre, de slapp først vhs versjonen av ep.1, og sa at dvd versjonen ikke kom, men den kom, etter en lang stund....

LOTR er tøftx10
noob killer
elukS's Avatar
Helt enig, var meget fornøyd den dagen den dumpet ned i postkassa mi
Opprinnelig postet av tore-
duxo; hvis man er smart så vet man at directors edition kommer seinere, og for de som vil ha det beste venter man på denne, noe jeg skal gjøre
Vis hele sitatet...

Uh ?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
seriøst,. skjønte du ikke den. Det han mener er at dir. cut / special edition kommer senere enn den vanlige dvd'n.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Filmen er selvfølgelig veldig bra, og jeg har sett den mange ganger, men den er da ikke SÅ jævla fantastisk. Filmen er mangelfull, i og med at den mangler mange mer eller mindre viktige elementer, eller har forandret på visse ting. Greit nok at hvis filmen skulle blitt laga helt etter boka, ville den blitt veldig lang (noe som ikke hadde vært meg imot), og allmennheten ville sannsynligvis ikke forstått alt, men jeg tror likevel at filmen ville blitt bedre da. Skal selvfølgelig kjøpe DVDen, men Tolkien på film kan aldri måle seg med Tolkien i bokform.
Jeg har ikke lest boka, ikke sett filmen på kino og ikke kikket på alt ekstra greia.
MEN, jeg fikk filmen på DVD på mandag og den er KONGE! Sinsykt kul film, og så gjorde den seg bra på min nyinnkjøpte 32"
jeg gleder meg heller tila at den andre dvden special edition kommer den 9 november...jeg har sett den vanlige filmen 24.5 ganger.... :P
Det som er litt teit er at tyskerne som har mixa sporet til sone2 versjonen har driti på draget.. lydsporet er heftig dempet og lite action i bakkanalene.. Så jeg vil anbefale og gå får sone1 utgaven.
Trådstarter
45 0
Men er det noen som egentlig vet konkret hva som kommer på den utvidede dvd'en? Har hørt at skulle være to dvder med "dill" (special features). Noen andre som vet noe mer?
Opprinnelig postet av jogeir
Men er det noen som egentlig vet konkret hva som kommer på den utvidede dvd'en? Har hørt at skulle være to dvder med "dill" (special features). Noen andre som vet noe mer?
Vis hele sitatet...
Det vil komme 3 DVD plater med dill, og 1 DVD plate med selve filmen...

= totalt 4 DVD plater
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spesial versjonen vil inneholde følgende:

Disk 1 & 2 - Filmen
Disk 3 & 4 - Ekstra materiale

Kommer også ett "Gift set" samme dag, som inneholder det samme som ovenfor (visstnok) pluss en DVD plate fra National Geographics Channel, fet boks og ett par bokstøtter eller noe sånt.

Ta en titt på følgende side for mer informasjon: [http://dvd.ign.com/articles/361/361646p1.html]
Opprinnelig postet av krissern
jeg gleder meg heller tila at den andre dvden special edition kommer den 9 november...jeg har sett den vanlige filmen 24.5 ganger.... :P
Vis hele sitatet...

ekke det 12. da?
Filmen vil inneholde alle de beste bortklippte scenene, slikt som tom bombadill og mye annet kult!
Men premiera er på 18 og ikke 19 desember, og det er jo mye bedre! en mindre dag i vente! :banana:

Kan det meste om lotr... er avhengig av det!
hahah, ser du har peiling, sant nok at den har premiere 19. des, men nå snakket vi om FOTR, release av collectors edition (dvd)


:banana: :banana: :banana:
Tror han også snakket om den?
Vill bare minne dere på at traileren til Two Towers faktisk er ute...
Se den her: http://www.apple.com/trailers/newlin...s_interim.html
(nb: du trenger quicktime for å kjøre den... )
Trådstarter
45 0
ehh....d er jo ganske gammelt nytt da...
Darkstar, han snakker om desember smarten, dvden kommer ut i november (collectors edition)