Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1768
King of Spooning
Acidous's Avatar
Hmm, leste i om ein fyr som hadde begynt
med litt "sjølkirurgi".
Han hadde ein liten feil på penisen som gjorde
at han ikkje kunne få full seksuell nytelse.
Var noko snakk om forhud som var festa feil og greier.

Så denne karen tok like så godt sprit, isbit, saks
+ ein del anna stash.
Vaska alt utstyre og penisen med sprit.
Holdt isbiten inntil operasjons området i 5-10 minutt,
før han tok saks og klippte av delar av forhuden og
diverse andre ting.
Men han gjorde ein feil på ein av plassane med noko
tjukt shit som han skulle klippe bort.
Han holdt ikkje isbiten lenge nok inntil, så når han klippte
gjorde det visst vondt som bare faen, og blødde masse.
Men han klarte å ro det i land.

I ettertid har han utført mange andre operasjonar på seg sjøl.
Fjerna vorter og andre ting.
Operert nasen +++.

Alt dette ble gjort fordi han ikkje stolte på legar....

Konklusjon: Verden er syk!
wææææææ..
Å, kommer til å ha vondt i flere dager nå bare pga at jeg leste dette...
PS.. Jeg operer også på andre.
Time pris: 5,-

Scha
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Scha
PS.. Jeg operer også på andre.
Time pris: 5,-
Vis hele sitatet...
Jaså, så det var du som var han fyren
Men det må eg sei, du har jo ein fin pris då
Heh... lenge leve amerika... Trodde først han skulle drikke seg snydens for da og operere... lol...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Acidous... du har mange SYKE poster mann.. Hvor tar du alt fra??
:evileyes:

kan jeg ikke få prøve det her på en av dere a?
Acidous har vel ikke annet å poste om stakkar
Skrev ikke noen om Ricky Lee King en gang? Mulig linken var i en signatur.. DET var en syk mann, det... samme greie liksom..
Better than thou.
Gamle sigg'en til LurveLeif det, var faktisk innom siden for noen dager siden. Helt sprøtt.
Syns postene til Acidous er morsomme jeg.
Noen som så det programmet på tv norge om hvor galt en ansiktsløftning kan gå? tilogmed noen som ikke hadde råd til plastisk kirurgi som prøvde og lage en ansiktløftning på seg selv ved og "stife opp hud" like under tinningen, og noen andre som hadde laget et lite snitt i magen og prøvd og klemme ut fett derfra? Sjukt, men det som tok kaka, var Lolo Ferrari. Hadde pupper på størrelse med 2 baksetballer som veide 2 kilo hver. Hun døde av operasjonene, kroppen tålte ikke mer eller.no
Better than thou.
Tror nok de veide litt mer enn to kilo hver. To kilo er riktignok mye, men ikke SÅ mye. En dame fattern kjente før tok ut 2.5 kg fra hver tittie. Mora til en jeg jobber med tok ut 1.5kg fra hver. Hun kommer sikkert til å gjøre det samme. Det er liksom ikke så veldig mye egentlig.
dfs: Hun er vel ingenting i forhold til Zena Fulsome
wiz: hun var hvertfall gira, men jeg skjønner ikke hva som er vitsen med og ta ansiktsoperasjoner. Liksom, de folka vet at de aldri blir fornøyde, men likevell fortsetter de og ta nye operasjoner. En dame som sa at hun ble ulykkelig av og ta operasjoner, men hun bare måtte gjøre det. Men og ha gigantiske pupper skjønner jeg ikke, det trekker ikke gutter, tvert om, det frastøter gutter eller.no.. At de ikke skjønner at de fleste gutter ikke liker plastikk dukker..?
dfs: Lolo daua av overdose. Folk spekulerer i om det var selvmord eller ikke. Hu åt jo anti-depresive til frokost, middag og kvelds.

Scha
scha: mente og ha lest i vi menn for en liten stund siden (satt og venta på frisørtime) og der sto det at kroppen rett og slett ikke tålte mer, men du har nok rett fordi jeg husker og ha hørt om det på det ansiktsløftninger fra helvette eller.no
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av totto
Acidous... du har mange SYKE poster mann.. Hvor tar du alt fra??
Vis hele sitatet...
Virkeligheten min gode mann
Sjekk b0g #3... ForskinSelf.
hvor leste du dette? -acidous
Opprinnelig postet av mr_eff
Sjekk b0g #3... ForskinSelf.
Vis hele sitatet...
Herregud! den syke jæveln åt også av de han skar bort.....skulle aldrig ha lest linken du posta....kommer ikke få sove på lenge nå
Jeg forsket litt på "Greg Bernath", og hele den greia om "selv-kirurgi" er sannsynligvis bare h0ax. Sjekk f.eks denne teksten av Bernath selv, hvor han skryter av sin egen evne til å finne opp historier; og gleden han føler når han oppnår andres oppmerksomhet:

http://www.dtek.chalmers.se/~d3rebas...y/atharg/4.txt

Greg Bernath studerer data ved Universitetet i Ohio, USA. Han støtter SETI-prosjektet (hvor man låner ut prosessor-kapasitet til Nasa)m og han er en ivrig Dungeons & Dragons-spiller. Og alle vet at de gutta der er friki gigi

Min gjetning? En intelligent, dog nerdete kar som aldri har vært særlig populær i barndommen, og som sannsynligvis har blitt neglisjert av foreldrene sine. Mulig er det også at foreldrene er skilt; slik at han aldri har fått dekket omsorgs- og kommunikasjonsbehovet sitt - med det resultat at han overkompenserer i voksen alder.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jaja, her er nå linken til storu'n han skrev selv i så fall

http://www.male-initiation.net/libra...ages/greg.html