Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 472
Nå er det 8 år siden jeg ble dømt for noen forbrytelser. Politiet tok DNA av meg pga flere narkotikadommer for over 10 år siden. Jeg kjenner litt på at jeg ikke ønsker at de skal kunne sitte på mitt DNA i all evighet. Har jeg rett til å få dette slettet etter en viss tid?
Du kan lese svaret på ung.no her
og riksadvokatens retningslinjer for registrering i identitesregisteret her, kanskje det er til hjelp?
Det virker som om du ligger der permanent.
Syns alle som bor i Norge burde blitt lagt inn der. Overgripere som ikke er straffedømte kan drive å begå masse voldtekter før de blir tatt. Hørte nylig en podcast om en jævls psycho idiot som brøyt seg inn i leiligheter til damer og forgrep seg på de i årevis. Ble tatt rundt 10 år etter første overgrep fordi han tilfeldigvis ble tatt i besittelse av knark og måtte avgi DNA.
Sist endret av Tynnedekk; 2 uker siden kl. 12:56.