Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1666
Noen som har erfaring iforhold til å skyte stikkpiller til Paralgin forte.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er ikke stikkpiller en slags gele?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Er ikke stikkpiller en slags gele?
Vis hele sitatet...
Nei, det er fett med et smeltepunkt på like under 37 °C. Poenget er at dette fettet smelter i endetarmen, og absorberes av endetarmsblodårene og tar med medisinen på kjøpet.

Til TS, hvis du mener det er bra å ha ei boble på 0,5-1 g fett flytende rundt i dine blodårer, så kjør i vei. Jeg personlig ser flere ting som kan gå galt, riktig galt. Men det er ditt liv.
Blomzterkasse
Ikke skyt tabletter, og ivertfall ikke stikkpiller. Det er laget for bruk som beskrevet. Jeg kjenner flere som har fått blodpropp og det er ikke så gøy. Ikke verdt det.
Merk at kodein ikke kan administreres trygt ved iv-injeksjon (intravenøs), da det kan resultere i lungeødem (væske i lungene), ansikts hevelse og andre livstruende komplikasjoner.

https://erowid.org/pharms/codeine/codeine_faq.shtml
Mitt forrige innlegg var:
Sitat av Stingray
Ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Administratorene slettet selvsagt innlegget, og det har jeg full forståelse for

Men når vi skal holde oss til temaet, så lurer jeg litt på om du kanskje kan koke det opp / destillere det på en eller annen måte? Vet ikke jeg nei, bare en ide
Ikke ta kodein intravenøst, det kan medføre ekstreme histamin reaksjoner med blant annet hevelse i hals og svelg, samtidig som kodein har lite til ingen virkning i seg selv. Må metaboliseres til morfin i leveren for å gi best effekt.