Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 7273
De fleste spill nå til dags har en liten campaign som du fullfører på noen dager, også er resten av spillet online. Dette er jo greit det, men jeg har blitt litt lei slike spill som BF4, COD osv.

Så det jeg er ute etter er spill som enten ikke har multiplayer i det hele tatt, eller isåfall som fokuserer veldig på singleplayer.

Spill jeg har spillt som jeg har likt veldig:
- Far Cry 3
- GTA:SA
- Minecraft
- Skyrim
- Spyro: A hero's tail (er forsåvidt et konsoll spill, men tok det med da det er et av favorittspillene mine opp gjennom tidene)
- Dead Rising 2
- L.A. Noire
- The Sims

Håper forstår hva jeg mener og at dere har mange gode tips til slike spill
Sist endret av 295638; 17. mars 2014 kl. 19:48.
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Hva med South Park: The stick of Truth? Morsomt hvis du liker South Park serien (nesten et must)
South Park: The stick of Truth er jo bare gæærnt bra! Også er jeg ganske forundra over at du ikke har prøvd Assassins Creed ennå, den serien er jo toppers.
Trådstarter
Visste det var noe jeg hadde glemt å tatt med, har spilt alle Assassins Creed spillene og er stor fan av den serien
Borderlands 2
Uncharted?
Just Cause 2?
Kerbal Space Program
Metro 2033
Metro Last Light
Halo 1 og 2 er å få på PC. Gode historier i begge, selv om Halo 2 har tidenes cliffhanger slutt.
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
[...]
Kerbal Space Program
Vis hele sitatet...
Genialt spill! Det finnes en tråd om det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=222483
I kort går det ut på å utvikle et romprogram og utforske et solsystem, med selvbygde raketter og (ganske) realistisk fysikk. Selv når man har bygd feil og raketten flyr i småbiter er det underholdende, og når man lykkes med å lande på månen eller en annen planet, får man virkelig en følelse av å ha oppnått noe.
En ting jeg liker veldig med spillet, er at man får både kunnskaper om hvordan romfart faktisk fungerer, og et perspektiv på hvor stort rommet faktisk er (selv om solsystemet i spillet er i mye mindre skala enn virkeligheten, så er det DIGERT).
En annen ting jeg liker er at man spiller mot seg selv; hvor langt man kommer og hvor avanserte ting man kan lage er avhengig av hvilke kunnskaper og ferdigheter man har øvd seg til, og prøvet og feilet seg til, og ikke hva spillmekanikken bestemmer at man får lov til. Hvordan det går er også i hovedsak skill og ikke flaks.

Min første tur til månen gikk ikke så bra. Jeg hadde tenkt å gå i lav omløpsbane for å ta en titt på overflaten, og så snu hjemover igjen. Dessverre var en av de vitenskapelige oppdagelsene vi gjorde den, at månen har noen høye fjell...
Hero of Time
bronze's Avatar
Dark Souls og Dark Souls 2. Sjangeren er ganske lik alle Zelda-spela, men heile settingen er mykje mørkare og vanskeligheitsgrada er ein del større.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Stalker spillene, Half Life-serien, The Witcher 2, Europa Universalis IV (Hvis du liker strategi).
+1 på Metro spillene. Kjøpte begge for 10 euro på Steam. Har ikke kost meg så mye med singleplayer på lenge. Er heller ikke så glad i skrekkspill men jeg klarer akkurat å spille den.
Kan anbefale "The witcher 2".. Veldig kult rollespill.. Var en fornøyelse å spille!
Theif? Veldig bra!
Eller så henger jeg meg med på borderlands
To gode singleplayer spill er Mafia II og Sleeping Dogs. Begge to er open world og massevis av timer med moro og kos!
Mafia er satt i 1940-50 årene og du følger ung man rett fra WW2 i Italia.
Sleeping Dogs spiller du en Amerikans-Kinesisk undercover politi som skal infiltrere gjengene i en kinesisk by.

Absolutt å anbefale begge to. Så vidt jeg vet så kommer det oppfølgere til begge spillene.
Disse spillene her anbefaler jeg deg å prøve: Uncharted serien, Stick of truth, Bioshock Infinite, GTA V, Red Dead Redemption, Batman spillene også har du jo Watch Dogs som er rett rundt hjørnet
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Red Dead Redemption, min personlige singleplayer favoritt
Metal Gear Solid-serien
ICO
Shadow of the Colossus
Mass Effect serien!
Divinity serien er fin, nå kommer snart Divinity: Original Sin som har både single og co-op.
Spellforce er også kult kombinert strategi og rollespill.
ser du liker FC3 godt, liker den godt selv, så jeg anbefaler at du prøver Dishonored, etter det kan du prøve uttallige DLC's
Broken Age
InFamous: Second Son.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Har du spilt The Witcher og oppfølgeren?

Stiller meg også bak Mass Effect og Metal Gear-serien.
Sist endret av meaculpaUIO; 21. mars 2014 kl. 17:03.
red faction 2 gammelt men veldig bra fps