Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1159
Hei, har en diskusjon med noen kompiser her om ronaldo er en «stor» person eller ikke?
Personlig synes jeg ikke han er stor, han har jo egentlig bare veldig lav fettprosent og godt trente muskler..
Kom med noen innspill
Nei hadde du sett han i virkeligheten med klær, og han ikke hadde vert kjent kunne du sikkert aldri gjettet at han trener engang. Er i god form og lav fettprosent som du presiserer, men er langt i fra svær.
Lukaku derimot, sett ryggtavla hans? Han syns jeg er svær, til å være fotballspiller vel å bemerke..

Ronaldo er atletisk og sjukt godt trent, veldig markerte muskler.
Svær og svær, det kommer jo an på hva man anser som svær. Han er godt trent, men i bodybuilderverden er ikke han det jeg vil anse som "svær".
Bra rippa blir nok ordet. Han forbrenner mer kalorier enn han bruker i den sporten. Han syntes heller ikke selv at han er stor, men rippa og muskuløs for den vektklassen han er i.
Klart Ronaldo er en sværing

Sist endret av liasis; 24. mars 2018 kl. 21:59.
Den naila du, diskusjon over^^