Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 896
i dayz commander så står det Amra2: NOT FOUND (up to date) å ingen servere vises når jeg checker hide wrong arma version. har kjørt validering på både arma 2 og arma 2 oa. så sier steam "1 file failed to validate and will be reaquiered"

det jeg ikke kjønner er at alt er Up 2 date, arma spillene å commanderen er alt lastet ned på nytt å det virker som alt er som det skal. utenom at ingen servere vises når den boksen er huka av (hide wrong arma version)

er det en måte jeg kan fikse det ved å manuelt legge in filen som mangler og som skal bli reaquiered, jeg kjønner ikke den meldingen helt heller, " WILL be re..." når da lzm?

Glem det hjernen min fiksa det.. har instalert steam et annet sted enn commanderen trodde

NOP!!!!!!!!!!!!! FUCK ARMA MODDENE TIL HÆLVETTE
Sist endret av Pope; 12. august 2014 kl. 13:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fått det til å fynke?
Om ikke må du kjøre Arma 2 og Arma 2 OA etter du har validert dem
Gamespy er lagt ned, du må bruke Steam sin server browser/den som er ingame.
Jeg hadde samme type problem når gamespy ble lagt ned.
Måtte bruke en annen launcher for å få lastet ned de nødvendige filene.

http://dayzlauncher.com/