Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1205
Har netopp fått en ny tlf med slimkat rom, den er aktså rooted og det er flrste gang jeg har noe sånt,har ikke gjort det selv engang tlf var sånn når jeg fikk den. Men nova laucher stopper meg så jeg får ikke installert apk filer nedlastet fra uoffecielle sider
Bare jeg prøver å åpne en apk fil for å installere kommer nova laucher opp og sier "this will restore Nova's desktop layout, proceed?" eller noe
Jeg vet ikke hva det vil si engang jeg bare trykker Ok men det blir ikke ibstallert likevel hvorfor
Sist endret av sneakertweaker; 2. august 2014 kl. 20:39.
Prøv dette: Gå inn på innstillinger -> sikkerhet og huk for at den skal tillate ukjente kilder.
Sist endret av Fuzzybossen; 2. august 2014 kl. 20:54.
Last ned en 3.part apk manager.
Yes da det var bare å tillate ukjente kilder da, takk
Hvordan kan jeg installere nova launcher prime, får ikke gjort det det står at nova launcher kjører...
Sitat av sneakertweaker Vis innlegg
Yes da det var bare å tillate ukjente kilder da, takk
Hvordan kan jeg installere nova launcher prime, får ikke gjort det det står at nova launcher kjører...
Vis hele sitatet...
Du burde uansett kunne installere Nova launcher prime selv om gratisversjonen kjører. Men du kan jo eventuelt da avinstallere den du har nå, og deretter installere Nova launcher prime.