Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1590
Noen som vet hvor man kan bestille datautstyr og få faktura sammen med varen.

Det går ikke an lenger på den jeg brukte før.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Datakompaniet.no lar deg betale på forskot, om det er av interesse. Ellers krever vel stortsett slikt at du blir kredittvurdert.

Du kan t.d opprette foretak, og registrere deg som bedriftskunde på psdata.no, men det er få som tilbyr slikt til privatpersonar...
Sikkerhetsklarert
Komplett.no og Mpx lar deg betale på avbetaling, dvs du får faktura hver mnd på et minstebeløp, men du kan velge å betale inn hele summen.
Om du tenker å bestille mye tror jeg ikke det er noen problem å kontakte den butikken du vil handle hos, få de til å kredittvurdere deg for så sende deg faktura på varene. Men om det er snakk om noen hundrelapper i året tror jeg ikke de gidder.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av slashdot Vis innlegg
Du kan t.d opprette foretak, og registrere deg som bedriftskunde på psdata.no, men det er få som tilbyr slikt til privatpersonar...
Vis hele sitatet...
Skulle til å bestille noe fra psdata.no med bedriftskontoen min.
En av betalingsalternativene heter så mye som "Netto PR 10 Dager" og de andre er kort og oppkrav.

Hva menes med det? Er det faktura og man har 10 dager på å betale nettobeløpet etter varen er sendt?