Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1391
Tok dette bildet i går. Jeg vet dråper er litt klisje-aktig eller wtf, men jeg føler jeg fikk dette bra til. Nå vil jeg ha deres mening.
(Justerte levels i photoshop.)
Sweet golder Pent å se på
Deilig og avsleppende. rolige fine farger
Fikk nesten litt lyst å sette det som skrivebords bakrund
Stå på
Noen av de bedre postede bildene her på en stund.
Vanndråper er litt klisje, ja. Men alle er forskjellige, så det går bra
Veldig bra, likte dette bilde godt! Ny skrivebordsbakgrunn.. Stå på!
Absolutt pent. Vakkert nesten.
Som mange andre har sagt her, er vanndråper en liten klisje, men jeg liker akkurat den klisjeen, og jeg liker veldig godt bildet ditt..
Ser ut som skyggen av et dusjhode over. Kan det stemme?

Vakkert bilde, likevel
Ser ut som det er tatt under en dusj ja. Hva mer tar du bilde av i dusjen da lol neida.

Flott bilde, har det som skrivebordbakgrunnfaktisk
Jeg tenkte å si vasken
ehmmm... Har dere egentlig spurt om lov til å ta bildet??
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av korneliussen497
ehmmm... Har dere egentlig spurt om lov til å ta bildet??
Vis hele sitatet...
Så lenge dei ikkje legg det ut på eigne nettsider, utgir det for å vere eige bilete o.l, men berre har det som bakgrunn på skrivebordet på pcen, kan han AFAIK ikkje nekte dei, etter som det er ein privat kopi, til ikkje-komersiellbruk, av eit lovleg framstilt eksemplar. Revisjonen av andsverkslova sler fast at kopiar av lovlege ressursar til ikkje-komersiell, privat bruk, eksplisitt er tillete.
hmm.. Skjønte ikke litt av det. men men... OK!!