Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4099
Jeg fikk ei rød plast jolle av nevnet merke idag det er ett lite hull i ene skrufestet til der forsterkningen til båtmotoeren er satt på. Ser på diverse båtforum at man må få tak i spesial plast og plastsveise osv. For mye arbeid for min del. Så jeg fikk ett annet hint idag om å bruke aralditt for plast for å tette hullet.

Har noen av dere andre glupe ideer? Jeg trenger ikke det motorfestet uansett da jeg skal etter hvert kjøpe meg en elektrisk på hengsmotor på jula til den.
Kan du få tatt bilde av skaden å legge ut så blr det lettere for oss å forslå tiltak
Ja skal prøve og fikse det enten etterpå etter denne regnbygen eller i morgen.
The Merciful One
mr5050's Avatar
fyll hullet med byggskum og så går du over med sikaflex eller noe annet sterk fugemasse
takker mr5050 glup ide. denne må absolutt prøves. Gratis også i og med at jeg holder på med ett annet oppussings prosjekt som krever byggskum.
Sitat av creavator Vis innlegg
Ser på diverse båtforum at man må få tak i spesial plast og plastsveise
Vis hele sitatet...
Det er fordi Pioner båtene er laget av termoplast, og ingenting annet sitter.

Har selv reparert vannskibåten vår (325 sport) med plaststenger og varmluftpistol.
Enkelt og greit, og holdbart.
▼ ... noen uker senere ... ▼
altmuligviter
15 0
hei!
Jeg jobber med plastsveising daglig, pioner båtene skal sveises med egen tråd.
De har en spesialblanding av plast typen, det skal også sveises med riktig temperatur, trykk og metode for å få ett varig resultat. ta kontakt om du lurer på noe.