Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  439 57857
Osama, du kunne bare tatt bort skjegget så ville du ikke blitt funnet.
Amerikas mest ettersøkte mann/terrorist og han skjuler seg i et jævla hus/bunker eller what ever han skjulte seg i? Der hvor en snikskyter også enkelt kan skyte han bare noen kilometer unna?
Hadde jeg vært han og vært amerikas mest ettersøkte person/terrorist da ville jeg skjult meg i en bunker langt oppi fjellet, steder hvor militærstyrker måtte ha gått i flere dager for å komme opp, overvåkningskameraer og noen "dødelige feller" som ville drept dem på veien opp, dersom de ikke hadde blitt oppdaget av dem... Som miner og veldig små veibomber. For ikke å glemme hundrevis av sikkerhets styrker
Ok. Enten er han dum som en potet, eller så vil han bare dø ELLER så lyver amerikanerne. Jeg går for den siste

Ut på en liten tur, og så plustelig kommer man i møte med Osama? Og ja, man skyter litt på hverandre og skyter så Osama til slutt, bare sånn som det?
Det høres mer tragisk ut enn Crowley's død i Supernatural var
SERIØST!

Men det er jo bare min mening og syn på saken
Sist endret av MichaelB; 2. mai 2011 kl. 15:51.
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Amerikas mest ettersøkte mann/terrorist og han skjuler seg i et jævla hus/bunker eller what ever han skjulte seg i? Der hvor en snikskyter også enkelt kan skyte han bare noen kilometer unna?
Hadde jeg vært han og vært amerikas mest ettersøkte person/terrorist da ville jeg skjult meg i en bunker langt oppi fjellet, steder hvor militærstyrker måtte ha gått i flere dager for å komme opp, overvåkningskameraer og noen "dødelige feller" som ville drept dem på veien opp, dersom de ikke hadde blitt oppdaget av dem... Som miner og veldig små veibomber. For ikke å glemme hundrevis av sikkerhets styrker
Ok. Enten er han dum som en potet, eller så vil han bare dø ELLER så lyver amerikanerne. Jeg går for den siste

Ut på en liten tur, og så plustelig kommer man i møte med Osama? Og ja, man skyter litt på hverandre og skyter så Osama til slutt, bare sånn som det?
Det høres mer tragisk ut enn Crowley's død i Supernatural var
SERIØST!

Men det er jo bare min mening og syn på saken
Vis hele sitatet...
Osama var en smart - Meget smart person. Han brukte bare intelligensen sin feil.
Tror du ikke at han visste at alle trodde han var i fjellet? Tror du ikke at han visste at den siste plassen folk ville lete var en villa rett utenfor en pakistansk militærleir?

Think about it...
Jeg tror nok de har skutt han, men det jeg syntes er ekstremt bemerkelsesverdig(hvis sant) er: Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Kilde

Samtidig som jeg skulle ønske de hadde beholdt liket, så er det imponerende at de har fulgt islamsk skikk. Fantastisk USA!

Og MicaelB: "han skjuler seg i et jævla hus/bunker eller what ever han skjulte seg i" Syntes jeg viser litt lite kunnskap om saken, og litt enkel tanke gang.

Det er kanskje ikke slutt på all terror, men USA viser tilbake alle teorier om at de ikke ville ta han pga penger og makten til bin Laden familien. Samtidig får nok Obama en opptur på neste meningsmåling.
Sist endret av stetus; 2. mai 2011 kl. 16:01.
sniksytter: for det første så er ikke er sniper effektiv på mange kilometer rekkevidden ligger på rundt 8-900 meter. og tviler på at spesialstyrkene bruker det da han hadde et levende skjold.

Saddam ble hengt i full offentlighet ikke rart at filmer og bilder ble lagt ut raskt. I motsetning til at bare spesialstyrkene til USA har sett liket.

Saken kan så klart være oppfunnet av USA, men visst Osama da lever er det er hardt tilbakeslag for USA.

EDIT: Taliban i Pakistan truer nå med hevn aksjon for han er død
Sist endret av Larsiii; 2. mai 2011 kl. 16:05.
osama bin laden har nok vært død lenge, og derfor har dem ingen bilder av liket!
Tja, usa sier nå at de har liket hans da! VIS DET FRAM!
Sitat av 4pekatt Vis innlegg
Tror du ikke at han visste at alle trodde han var i fjellet? Tror du ikke at han visste at den siste plassen folk ville lete var en villa rett utenfor en pakistansk militærleir?

Think about it...
Vis hele sitatet...
Jo, og dersom jeg var han ville jeg tenkt at siden alle tenkte at jeg er oppi fjellet så ville nok de smarte tenke at siden alle tror jeg er oppi fjellet og jeg visste dette så ville nok de tenkt at jeg ikke er i fjellet fordi det er nemlig der alle tror jeg er. Så da hadde jeg faktisk valgt og være oppi fjellet fordi de ville kommet til slutt frem til at jeg visste dette og valgt og faktisk ikke være i fjellet.
Sinnsykt vanskelig å forklare. men håper du skjønner hva jeg mener.
Sist endret av MichaelB; 2. mai 2011 kl. 16:13.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Tja, usa sier nå at de har liket hans da! VIS DET FRAM!
Vis hele sitatet...
Trodde de hadde overlatt liket til fiskene
Ja han ble kastet av et ''krigsskip'' leste jeg et sted (Beklager, finner ikke fram linken) Og på det skipet må det da være en del personell som har tatt bilder. Men neida?
Obama sa jo i talen sin at de hadde liket. Samme sa Hillary Clinton. Så de har nok liket.
god som gull
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Skulle gjort det på denne måten. [COLOR="Red"]ADVARSEL, MEGET NASTY SCENER.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Det værste jeg vet er sånne beheading videoer. fy faen det er så grusomt at jeg får vondt i både kropp og sinn
Er det bare jeg som synes at døden hans minner veldig om da Castro blir skutt i starten på COD Black Ops singleplayer?
Sitat av potetgull0 Vis innlegg
Det værste jeg vet er sånne beheading videoer. fy faen det er så grusomt at jeg får vondt i både kropp og sinn
Vis hele sitatet...
Enig.
Å torturere og ALDRI la terroristen dø ville vært den beste straffen. Men også den verste.
Døden er faktisk ikke en ting som mange egentlig er så redd for.
Det verste før en død er angsten og ikke døden i seg selv.
South Park kommer så jævlig til å lage episode om dette.
Skal jeg være ærlig, til alle som koser seg over hans død! Skamlig! Essensen bak det hele er at Osama står bak selvmordsangrep som førte til mange tusentalls døde! Så skal det feires at fyren ble drept?

Alt han sa om 11. september var "Jeg gjorde det" og hele verden "stolte" på fyren. // Tenk litt over det...

Se hvordan Saddam ble tatt og håndtert! Han ble drept han også, men på en "allright" måte, mens Osama ble skutt midt i hue. Jeg tror heller ikke på bs historien om at han hadde noen form for muligheter til angrep! Han og to til ble drept... hørte nylig at han skal ha brukt en kvinne som sjold o.s.v. men man skyter ikke en person som har kostet hele verden flere titalls tusen milliarder!
Sitat av Ivar Vis innlegg
Skal jeg være ærlig, til alle som koser seg over hans død! Skamlig! Essensen bak det hele er at Osama står bak selvmordsangrep som førte til mange tusentalls døde! Så skal det feires at fyren ble drept?

Alt han sa om 11. september var "Jeg gjorde det" og hele verden "stolte" på fyren. // Tenk litt over det...

Se hvordan Saddam ble tatt og håndtert! Han ble drept han også, men på en "allright" måte, mens Osama ble skutt midt i hue. Jeg tror heller ikke på bs historien om at han hadde noen form for muligheter til angrep! Han og to til ble drept... hørte nylig at han skal ha brukt en kvinne som sjold o.s.v. men man skyter ikke en person som har kostet hele verden flere titalls tusen milliarder!
Vis hele sitatet...
Desverre så er den islamiske religionen at visst du dør under en kamp i form av hellig krig havner du på det 12 stege i himmelen som er paradis. Og overgi seg var helt uaktuelt for Osame ikke bare på grunn av religion, men også for hva han står for.
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av Filosofen;2083518[...
At dette er en seier for USA er det derimot ingen tvil om, de mistet 3000 sivile mennesker i en terroraksjon ledet av bin Laden for nesten ti år siden.[...]
Vis hele sitatet...
Ikke for å angripe deg for dette, da til og med Obama sier dette i talen sin. Jeg finner det ganske rart å si noe slikt når han ikke er ettersøkt på grunn av 9/11 uansett? Synes bare det er litt snodig at FBI og USA's president ikke er enige om hva mannen faktisk har gjort som kan bevises.

er nok bare oppspinn hele greiene, tror hvertfall ikke på noen ting uten bilder, og det er merkelig at det ikke er noen bilder når verdens mest ettersøkte mann er drept..
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Ivar Vis innlegg

Se hvordan Saddam ble tatt og håndtert! Han ble drept han også, men på en "allright" måte, mens Osama ble skutt midt i hue. Jeg tror heller ikke på bs historien om at han hadde noen form for muligheter til angrep! Han og to til ble drept... hørte nylig at han skal ha brukt en kvinne som sjold o.s.v. men man skyter ikke en person som har kostet hele verden flere titalls tusen milliarder!
Vis hele sitatet...
Saddam ble hengt etter månedsvis i fangenskap. Han fikk sikkert ikke prima service i fengsel og ble et slags trofe for USA. Hadde jeg vært Osama ville jeg nok foretrekke kula

Jeg skulle gjerne også fått litt mer info om gisselet. Hvem var det? Overlevde hun? Ble hun skutt av Bin Laden eller Navy Seals?
Sist endret av Bothrops; 2. mai 2011 kl. 17:24.
Om USA skulle beholdt liket av Osama Bin Laden over lang tid som en slags "triumf" så ville nok hatet mot USA bli større og risikoen for terror ville bli det samme. Det var sikkert lurt å gjøre det på en slik respektfull og "kulturlig" som det tydeligvis er der borte.

Synd at de måtte ha et så enormt med å kaste han over bord da...
Jeg har litt tvil til denne saken, vi har ikke sett noen ekte bilder/video av det, har nå sett video med blod osv. men ikke sett annet en et bilde som muligens er fake. Jeg tror at bin-laden har vært død en god stund å Usa har brukt han som grunn for å gjøre forskjellige ting. som jeg mener får vi ikke bilder skjedde det ikke.

mulig det er bare meg som tenker sånn , men synest det blir litt rart at de bare braser inn på et rom å plaffer han, det blir litt for enkelt når han har sluppet unna i 10 år.
Sist endret av UniQQe; 2. mai 2011 kl. 17:31.
Osama bin Bogeyman? 'CIA getting rid of old asset'
http://www.youtube.com/watch?v=hi2Mp...&feature=feedu

Zzzzzzzzzz. Skremmende mange Ola Normenn som fremeles nekter og åpne øya.

EDIT..::: De som sier at "åh, de har jo kroppen hans som bevis! bombesikkert, javisst!". Men samtidig:
May 2, 2011

According to the Associated Press, Osama bin Laden’s body was buried at sea after the raid in Pakistan:

After bin Laden was killed in a raid by U.S. forces in Pakistan, senior administration officials said the body would be handled according to Islamic practice and tradition. That practice calls for the body to be buried within 24 hours, the official said. Finding a country willing to accept the remains of the world’s most wanted terrorist would have been difficult, the official said. So the U.S. decided to bury him at sea.

This means there will be no independent verification that Osama was actually killed.

The only evidence at this stage is an obviously doctored photo.

If true, there will be no DNA check to verify if the body was indeed that of Osama bin Laden. Once again, we will be forced to either accept the government’s version of events or be denounced as conspiracy theorists. Kroppen er kasta i sjøen, de kara her kaster ikke bort tida! thats for sure.
Sist endret av psilonaut; 2. mai 2011 kl. 17:37.
Sitat av UniQQe Vis innlegg
Jeg har litt tvil til denne saken, vi har ikke sett noen ekte bilder/video av det, har nå sett video med blod osv. men ikke sett annet en et bilde som muligens er fake. Jeg tror at bin-laden har vært død en god stund å Usa har brukt han som grunn for å gjøre forskjellige ting. som jeg mener får vi ikke bilder skjedde det ikke.

mulig det er bare meg som tenker sånn , men synest det blir litt rart at de bare braser inn på et rom å plaffer han, det blir litt for enkelt når han har sluppet unna i 10 år.
Vis hele sitatet...
10 år, lang tid på å føle seg tryggere og tryggere og tar da enda større sjansen for han er sikker på det går bra. Altså Taliban i Pakistan har alt gått ut og sagt at de skal hevne seg.
Sist endret av Larsiii; 2. mai 2011 kl. 17:34.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av psilonaut Vis innlegg
Osama bin Bogeyman? 'CIA getting rid of old asset'
http://www.youtube.com/watch?v=hi2Mp...&feature=feedu

Zzzzzzzzzz. Skremmende mange Ola Normenn som fremeles nekter og åpne øya.
Vis hele sitatet...
Joa, men det er ikke alle nordmenn som er tilfreds med å stirre seg selv i brunøyet når de åpner de.
Sist endret av Bothrops; 2. mai 2011 kl. 17:42.
Sier nok snart boom en eller annen plass ja.
May 2, 2011

According to the Associated Press, Osama bin Laden’s body was buried at sea after the raid in Pakistan:

After bin Laden was killed in a raid by U.S. forces in Pakistan, senior administration officials said the body would be handled according to Islamic practice and tradition. That practice calls for the body to be buried within 24 hours, the official said. Finding a country willing to accept the remains of the world’s most wanted terrorist would have been difficult, the official said. So the U.S. decided to bury him at sea.

This means there will be no independent verification that Osama was actually killed.

The only evidence at this stage is an obviously doctored photo.

If true, there will be no DNA check to verify if the body was indeed that of Osama bin Laden. Once again, we will be forced to either accept the government’s version of events or be denounced as conspiracy theorists. Jaha.. Nei, daså.
Dere som tror det er oppspinn? Hvorfor? Fordi det ikke er kommet et bilde enda? Hvis det går en uke uten at det er kommet noe mer beviser begynner jeg og å bli skreptisk
Sist endret av ivioynar; 2. mai 2011 kl. 19:55. Grunn: Animert gif
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Dere som tror det er oppspinn? Hvorfor? Fordi det ikke er kommet et bilde enda? Hvis det går en uke uten at det er kommet noe mer beviser begynner jeg og å bli skreptisk
Vis hele sitatet...
Slapp av, de har allerede kvittet seg med alt bevis. Kroppen ligger på 10 000 m dyp tipper jeg. Det er hva de sier da. Personlig tror jeg han har vært død i snart ti år allerede. Han døde på et sykehus, med myndighetenes penger i lomma.
DNA identifikasjon er da ikke umulig uten kroppen... De kan ha tatt avtrykk av tennene, sikret seg dna i form av skraped hud/tappet en liten blodprøve. Tar jeg feil? Er det noen som kan vise til et sted der det står at de ikke har sikret seg noen form for DNA?
Hvor lang tid tror dere det tar før Donald Trump krever å få se bilder av Bin Laden?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tja, om han er død eller ikke, er det lite å feire. Jeg har riktignok ingen konkrete kilder, men jeg er villig til å tippe på at beløpene som har blitt kastet bort på denne absurde jakten er haugevis av ganger større enn noe beløp de fleste mennesker kan forestille seg.

At han er død kommer ikke til å reversere noen skade som er skjedd. Folka som daua i 2001 er fortsatt grundig avgått med døden, krigen har fortsatt skjedd og kostet sin del av menneskeliv og penger, og folk blir fortsatt gropet av TSA hvis de er uheldige nok til å være nødt til å ta et fly her og der.

Bottom line, whoopidee-fucking-doo.
Sist endret av robhol; 2. mai 2011 kl. 18:03.
Er nok uten tvil enorme beløp som er blitt brukt på jakten, men det er tross alt 90% symbolsk at han nå er tatt. Det er i stor grad terrorist celler som utfører angrep alene, men litt hjelp av al-Qaida. Det at bin Laden er drept er en enorm betydning for alle etterlatte etter katastrofene han har forårsaket. Nettet er fult av mennesker som føler at "they have finaly got closure". Enorm symbolikk, og mer terror vil følge dette...

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Det var på tide!

Ganske sikker på om dette er sant så blir dette et stort spetakkel!

Gaddafi, værsegod neste!
Vis hele sitatet...
Ro deg ned cowboy. Å herje og drepe er ikke alltid løsningen vettu


Sitat av Shellshock Vis innlegg
Skulle gjerne likt og se at han skulle bli avluset og ydmyket på tv først!
Vis hele sitatet...
Ja, slikt er morosamt


Sitat av norsolid Vis innlegg
Osama, du kunne bare tatt bort skjegget så ville du ikke blitt funnet.
Vis hele sitatet...
Som en jihadist var nok skjegget viktig for'n. Btw: Han er død og kan ikke henge på freak mere


Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hvor lang tid tror dere det tar før Donald Trump krever å få se bilder av Bin Laden?
Vis hele sitatet...
Dødsattest!
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hvor lang tid tror dere det tar før Donald Trump krever å få se bilder av Bin Laden?
Vis hele sitatet...
Death certificate long form
Jeg vet ikke hva som har skjedd idag, men Osama Bin Laden ble IKKE drept idag. Om dette er en måte å avslutte ett kapittel på fra USA sin side vet jeg ikke, men han døde ihvertfall ikke idag. Enten så lever han fortsatt, eller så døde han for lenge siden. Kilder har jeg ikke, men jeg kan fortsatt si min mening.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av KingJay Vis innlegg
Jeg vet ikke hva som har skjedd idag, men Osama Bin Laden ble IKKE drept idag. Om dette er en måte å avslutte ett kapittel på fra USA sin side vet jeg ikke, men han døde ihvertfall ikke idag. Enten så lever han fortsatt, eller så døde han for lenge siden. Kilder har jeg ikke, men jeg kan fortsatt si min mening.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er en fordel å i hvert fall komme med en begrunnelse, ellers ser det bare dumt ut..
Sitat av Mokko Vis innlegg
Hvordan ser du det?
Vis hele sitatet...
Synes da bildet ser greit nok ut, jeg, men så har jeg ikke øye for slikt.. Hvilke konkrete ting er det som roper ut FAKE! ved det bildet?
Sitat av Mokko Vis innlegg
Synes da bildet ser greit nok ut, jeg, men så har jeg ikke øye for slikt.. Hvilke konkrete ting er det som roper ut FAKE! ved det bildet?
Vis hele sitatet...
Ansiktet og skjegget er veldig dårlig photoshoppet på.
Sitat av Mokko Vis innlegg
Synes da bildet ser greit nok ut, jeg, men så har jeg ikke øye for slikt.. Hvilke konkrete ting er det som roper ut FAKE! ved det bildet?
Vis hele sitatet...
hahahhahah..

1. De falske nyhetene du ser på hver dag og betrakter som fakta uten å være skeptisk og filtrere HAR bekreftet selv at bildet er fake.

2. Enhver menneske med middelmådig fornuft vil kunne se at bildet er fake. Fargetonene stemmer ikke, pixlene stemmer ikke og rett og slett hele bildet ROPER fake og ræva utført bildemanipulering til deg.
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Kopierte kommentaren min fra VG du! Morsomt

Dog så skrev jeg titsa, hehe.
Vis hele sitatet...
Så det, lo jævlig godt når jeg leste. Fant en anledning til å bruke den nå
At USA har tatt Bin Laden, tror jeg ikke det er tvil om. At han er død, er jeg faktisk litt skeptisk til. Jeg er veldig skeptiskt til konspirasjonsteorier, men det virker litt usannsynlig at ikke USA ønsker ham levende, for å få informasjon ut av ham.

Med historien om at han er dumpet på sjøen, kan de i ro og mak torturere fyren, og så dumpe ham senere. Med "skikkelig" tortur, så trenger de kansje heller ikke så mange dagene, før de kan frigjøre billedbevis.
Sitat av KingJay Vis innlegg
hahahhahah..

1. De falske nyhetene du ser på hver dag og betrakter som fakta uten å være skeptisk og filtrere HAR bekreftet selv at bildet er fake.
Vis hele sitatet...
Du føler du har skikkelig grunnlag for å uttale deg om min måte å tilegne meg informasjon på nå, hva? Jeg er absolutt skeptisk til ting, og det var derfor jeg la ut bildet og spurte "Ekte?" - fordi jeg av natur er skeptisk til den typen bilder, selv om det ikke nødvendigvis er noe ved bildet som skriker FAKE! i trynet på meg. Og dessuten tror jeg ikke vi snakker om samme bilde, jeg har fått med meg at det som har fløyet rundt på nettet de siste timene har blitt bekreftet som fake (og dette er heller ikke noe jeg har særlig problemer med å se selv, da oppløsningen er forskjellig på forskjellige deler av bildet). Det bildet jeg snakker om postet jeg på forrige side.

Sitat av KingJay Vis innlegg
2. Enhver menneske med middelmådig fornuft vil kunne se at bildet er fake. Fargetonene stemmer ikke, pixlene stemmer ikke og rett og slett hele bildet ROPER fake og ræva utført bildemanipulering til deg.
Vis hele sitatet...
Igjen, tror ikke vi snakker om samme bilde. Uansett har ikke fornuft noe med saken å gjøre, kun evnen til å bruke øynene for å se om bildet har en unaturlig sammensetning. Fornuft kan du trekke inn om diskusjonen handler om hvorvidt jeg er/man bør være skeptisk til slike bilder, noe jeg i avsnittet over bekreftet at jeg absolutt er. Derimot er det ingenting som ved første øyekast (merk - jeg har ikke på noen som helst måte prøvd å analysere bildet eller aktivt lete etter unaturlige elementer) roper ut "FAKE!" Det er meget mulig at du, i motsetning til meg, føler at bildet skriker til deg om at det er en forfalskning, på samme måte som at innlegget ditt skriker "Elendig grammatikk!" til meg, men åpenbart ikke til deg.
BEGGE bildene som har blitt postet er dårlig shoppede bilder.
Sitat av cazber Vis innlegg
At USA har tatt Bin Laden, tror jeg ikke det er tvil om. At han er død, er jeg faktisk litt skeptisk til. Jeg er veldig skeptiskt til konspirasjonsteorier, men det virker litt usannsynlig at ikke USA ønsker ham levende, for å få informasjon ut av ham.

Med historien om at han er dumpet på sjøen, kan de i ro og mak torturere fyren, og så dumpe ham senere. Med "skikkelig" tortur, så trenger de kansje heller ikke så mange dagene, før de kan frigjøre billedbevis.
Vis hele sitatet...
Men hvis de sier at de har skutt han mens de egentlig har tatt han til fange kan de få litt problemer med bilder og forklaringer. Hvis det tar for lang tid før et bilde kommer blir folk skeptiske.
Sist endret av Donkeybrain; 2. mai 2011 kl. 18:53.
Kommer det ikke bilder, blir jeg veldig spkeptisk på om han faktisk er død. Verdens mest ettersøkte mann blir drept, ingen bilder blir tatt og fyren dumpes i sjøen bare timer etter. haha. Akkuratt det siste der er jeg rimelig sikker på at ikke stemmer!
Så, er jeg den eneste som tror Osama ikke er drept, og at dette bare er et ledd i en konspirasjon?
Sitat av KingJay Vis innlegg
Jeg vet ikke hva som har skjedd idag, men Osama Bin Laden ble IKKE drept idag. Om dette er en måte å avslutte ett kapittel på fra USA sin side vet jeg ikke, men han døde ihvertfall ikke idag. Enten så lever han fortsatt, eller så døde han for lenge siden. Kilder har jeg ikke, men jeg kan fortsatt si min mening.
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig sikker på at Osama er død, Obama ville aldri gått ut og løyet til milliarder av mennesker om Osama bare kunne laget en youtube-video og motbevist det. Eneste scenarioet jeg kan tenke meg der Obama har løyet om omstendigheten er hvis de er hundre prosent sikre på at Osama allerede har dødd av andre årsaker. Jeg mener, om han er død, de vet det, så kan de like gjerne lage en historie som tilfredsstiller alle Amerikanerne som sto lei seg igjen etter 9/11. Høres litt bedre ut at Amerikanske soldater fikk drept personen som utførte det største terrorangrepet på landet deres enn at han bare døde helt rolig av et tilfeldig heart attack.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Så, er jeg den eneste som tror Osama ikke er drept, og at dette bare er et ledd i en konspirasjon?
Vis hele sitatet...
Thou art not alone. men nesten. Det er ikke kult å stille spørsmål til hva folk har trodd 100% på siden de ble født. vi blir Folk har liksom vegringer for å gjøre seg del av minoriteten. folk vil heller leve i sin lille fantasiverden hvor de ikke trenger å bry seg. det er tross alt mye enklere å ignorere problemene og tenke på seg selv isteden!
Sitat av Filosofen Vis innlegg
Jeg er veldig sikker på at Osama er død, Obama ville aldri gått ut og løyet til milliarder av mennesker om Osama bare kunne laget en youtube-video og motbevist det. Eneste scenarioet jeg kan tenke meg der Obama har løyet om omstendigheten er hvis de er hundre prosent sikre på at Osama allerede har dødd av andre årsaker. Jeg mener, om han er død, de vet det, så kan de like gjerne lage en historie som tilfredsstiller alle Amerikanerne som sto lei seg igjen etter 9/11. Høres litt bedre ut at Amerikanske soldater fikk drept personen som utførte det største terrorangrepet på landet deres enn at han bare døde helt rolig av et tilfeldig heart attack.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? George Bush holdt jo det pokerfacet, men han var nok fullstendig klar over at når faren hans var president investerte faren hans tonn med penger i Al-Qaida.