Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1183
Hallo,

Jeg har fått en gammel platespiller av mormor, og den trenger en ny drivreim. Jeg har sett på www.stiftservice.com, men jeg finner ikke akkurat den modellen der. Noen som vet hvilken drivreim jeg må kjøpe til min platespiller?

Det er selvsagt allitd mulig å kjøpe en ny platespiller, men det hadde vært gøy å få denne til å kjøre!

- OlavGal
Dersom du sender en mail til en forhandler (f.eks den du allerede har sjekket ut) kan de _veldig_ ofte hjelpe deg med å finne deler som selv ikke er i deres sortement.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Dersom du sender en mail til en forhandler (f.eks den du allerede har sjekket ut) kan de _veldig_ ofte hjelpe deg med å finne deler som selv ikke er i deres sortement.
Vis hele sitatet...
Jobber med saken (y)

Har funnet en annen forhandler med riktig modell, men ikke godt å vite om det er til å stole på. http://www.vintage-electronics.cc/Kenwood.html

Jeg ble anbefalt av de på HiFI-klubben om stiftservice, så jeg satser på å dem.