Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1992
Heeey!

Tittelen forklarer spørsmålet, men vist du ikke fikk det med deg:

Hva heter den siden du kan se gratis og fulle South Park Episoder?




Thanks



Tavish
"Due to copyright and other legal reasons, South Park video content cannot be viewed outside the United States."
ikke for å være frekk, men google.

www.video.google.com

Massevis av mye innenfor videoer her.
Sitat av Tavish Vis innlegg
Heeey!

Tittelen forklarer spørsmålet, men vist du ikke fikk det med deg:

Hva heter den siden du kan se gratis og fulle South Park Episoder?




Thanks



Tavish
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=152657
Pleier aldri å henge med på " søk på google " bølgen, men å skrive Watch south park online er helt useriøst enkelt!

Men uansett, www.allsp.com fungerer supert, men jeg har erfaring med at www.xepisodes.com både er raskere og mer oversiktelig
Sist endret av Scabby_Gabby; 11. september 2010 kl. 02:11.
Hvis ikke allsp funker pga den erroren, tipper jeg du kan finne en US proxy.
Her er en.
Hva med noe så enkelt som southpark.no
Drit i proxxy og all slags dritt, www.stansdad.com
All kjærlighet til mrtwig.net selv om at du ikke kan streame direkte.
Er det noen grunn til å bruke noe annet enn http://www.southparkstudios.no/ -- Det er jo SouthParks studios (Comedy central, + andre partnere) sin egen side.

AKA mindre sjanse for spyware, lovlig siden de selv legger ut, trolig bedre avspiller, bedre servere i bakhånd så du unngår buffering.
Er det bare jeg som husker feil eller har de fjernet sesong 14 fra southparkstudios.no? Mener å huske at de hadde publisert 4-5 episoder av season 14...
Jada så...

Www.southparkstudios.se

Merkelig...Virka for en stund siden..
Sist endret av Fusjon; 11. september 2010 kl. 19:04.
Jeg la merke til at Viasat4(tror jeg) nettopp har begynt å sende season 13, kan ha noe med det å gjøre