Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1257
Halla
Jeg har akuratt kjøpt meg en iPod, og som dere sikkert vet er de øreproppene som følger med ikke serlig bra.
Jeg vill ha ørepropper med god bass, god lyd og helst stenge lyden litt inne.
Musikk går det mest i Hip hop, RnB osv...
hadde ikke tenkt å kjøpe de dyreste, men kan vurderes.
Så har dere musikkelskere der ute noen forslag?


BTW: Vill IKKE ha headsett!
Hva med apples egene? Appple In ear Jeg har de selv, og er kjempe fornøyd! Stenger lyd helt ute og syns de holder meget høy lydkvalitet. I tillegg så har du jo den knappen, så du kan pause/starte musikken bare ved å trykke på knappen på headsettet[*]
[*] Kun utvalgte iPod modeller støtter dette, du gjør lurt i å sjekke opp det først
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Støtter Don Tomasos forslag. Brukte disse lenge før jeg oppgraderte til Denon.
Dersom du ønsker å bruke mindre penger vil jeg anbefale deg å utvide de medfølgende proppene med en liten, kjekk tingest fra Comply!
Anbefaler alt fra "Bose". De er vell i den øverste prisklassen, men du vil komme til å ha dem lenge, og lydkvaliteten er PRIMA.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg vil også anbefale '' Argon EP 4002'' som DonTomaso anbefalte, kjøpte de idag, var konge!
Dersom du hører mye på HipHop, RnB og denslags, og er interessert i god bass, er det lite som slår Beats Tour. De er noe svakere på diskant enn andre i den prisklassen, men tar det godt igjen på bassen. Jeg har enda til gode å finne noen som klarer å levere så mye dynamikk ved de lavere tonene.
http://www.zagg.com/audio/smart-buds.php

Koster ikke det store, god lyd, god bass og veldig slitesterke.
Anbefaler rockford fosgate sine
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bruker Sennheiser CX300. De isolerer all lyd ute, hører ingen verdens ting når jeg har de i ørene. Anbefaler disse sterkt
anbefaler bose in-ear, http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...e-oretelefoner sitter bra, gir god lyd og stenger mye lyd ute. Et lite minus er at silikon tuppen kan falle av når du tar dem ut av lommen
Sist endret av ha0561; 1. september 2010 kl. 23:44.
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Monster Turbine Pro

I'll say no more...
Sist endret av johante; 2. september 2010 kl. 01:05.