Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 597
Hei,

uTorrenten min viser at den uploader i 10kb/s selv om ingen av torrentene blir seedet.

Jeg er klar over at uTorrent updater mot trackere og annet, men her er det snakk om at den står å laster opp i 10kb/s 100% av døgnet.

Så bare lurer på om det er normalt egentlig? Skjer det hos andre eller er det bare meg? Har illuminati fått tilgang til PC'n min?
uTorrent bruker 0B/s idle her. Når jeg har torrents på seeding, uten at noen seedere er tilkoblet ser jeg at trafikken varierer mellom 0B/s og 400B/s. Bruker Eset Smart Security sitt overvåkningsverktøy.
på dem gammle verjsonen så kjørte utorrent en torrent som var for og seede seg selv.
Grunn til det er for når du velger update så laster den ned via torrent og sparer hoved server for ganske mye trafikk.

veit ikke om utorrent folka tokk den bort eller om den forsatt ligger der.

NB: du kan og ha lagt en torrent i kategori så den har gjem seg bort for deg.