Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  341 32707
Alcazalamander dreit seg bare loddrett ut i sin første post, og prøver deretter å late som om det var en planlagt spøk over de neste innleggene, ved å skrive masse vås og "sarkasme".[/offtopic]

Gleder meg til å se hva som skjer.
Sist endret av Realist1; 25. januar 2008 kl. 17:26.
Sitat av anonymous
Calling in finfags!

As Norway got Project Chanology on news, and we sure nead to win teh Sweedfags!
so eny one in Lahti?
Vis hele sitatet...
Hmmm? Noen som har fått med seg dette?
Sitat av mr_eff
Sitat av anonymous
Calling in finfags!

As Norway got Project Chanology on news, and we sure nead to win teh Sweedfags!
so eny one in Lahti?
Vis hele sitatet...
Hmmm? Noen som har fått med seg dette?
Vis hele sitatet...
*ahem*
Sitat av pr0tec
Vis hele sitatet...
Der
Var det det hele? Tolker "on the news" som nyhetssending på TV.
Sitat av mr_eff
Var det det hele? Tolker "on the news" som nyhetssending på TV.
Vis hele sitatet...
On the news tolker jeg også som "på TV".
Men om dem mente å skrive IN the news, så forstår jeg dem.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av nikita
Hvem er Margerie Brubaker? Hvorfor skal de spamme webcamhsider?
Vis hele sitatet...
Deres grunn er ofte formulért på denne måten: "We do it for the lulz".

Et par ting man må vite om anonymous: De tilgir aldri, de er ingens private hær og de kommer fra over hele verden.

Kort og godt: de er ingen logisk gruppe, og alle forsøk på logisk interaksjon med de vil feile.
I am one, I am many?
I am schizofren?



(sorry - kunne ikke dy meg)
De tvinger jo ingen på noen måte om å bruke penger til denne saken?
Det er vel lignende hvordan andre folk har religioner og sløser tid på den, blant annet ved å sitte timesvis i kirken, og som man sier, så er tid penger.

Jeg bryr meg ikke så mye, siden det finnes mange folk som bruker tid og penger på feil ting, og mange som tjener penger på 'onde' måter.

Men dette betyr ikke at jeg ikke støtter saken.
Sitat av byp4ss
De tvinger jo ingen på noen måte om å bruke penger til denne saken?
Det er vel lignende hvordan andre folk har religioner og sløser tid på den, blant annet ved å sitte timesvis i kirken, og som man sier, så er tid penger.

Jeg bryr meg ikke så mye, siden det finnes mange folk som bruker tid og penger på feil ting, og mange som tjener penger på 'onde' måter.
Vis hele sitatet...
Sitat av vidarlo
Dersom du les litt på t.d http://www.lisamcpherson.org/ vil du få utdjupa rimeleg sterke anklager mot CoS, og om du les på www.xenu.net finn du endå meir sprengstoff. Kort sagt, CoS *bør* stoppast før dei øydelegg fleire liv.
Vis hele sitatet...
Du kan og finne en del videoer:
http://spikedhumor.com/articles/1070...ientology.html
http://spikedhumor.com/articles/1357...ins_Story.html
http://spikedhumor.com/articles/8304...ientology.html
http://spikedhumor.com/articles/1055...ientology.html

Jeg vet ingen gidder se alt det der, men kan i alle fall anbefale den tredje videoen som er relativt kort. Muligens litt propaganda aktig (selv om den refererer til kilder), men uansett interessant/skummelt.
Sist endret av Gjøk; 26. januar 2008 kl. 00:55. Grunn: fikset linx
Anonymous - Second address to Scientology

Her finner dere en video som ble slettet fra Youtube:
http://rs325.rapidshare.com/files/86643153/Response.flv
Sist endret av Miyamoto; 26. januar 2008 kl. 02:06.
Genialt! Det er folk som dette som vi trenger for å fjerne slik religion.
Hackere er ikke folk vi trenger for å bli kvitt en slik religion. Vi trenger et team med supersoldater, gjerne ninjaer, som dreper samtlige bakmenn, og i tillegg noen til å omhjernevaske alle som er under religionen. Eller noe sånt. Lett.

Sykt skumle greier, så den tredje videoen GordonFreeman postet. Så jævli frustrerende at slike kulter finnes, og får fritt leide til å holde på. Og at folk er så dumme at de biter på. Det er vel det skumleste..
Vil bare gjøre oppmerksom på at Scientologi-kirken er ikke akkurat de eneste som driver systematisk hjernevaskelse. Noe som jeg tror er mer skremmende er disse: Opus Dei

Opus Dei har tidligere uttrykt ønske om å etablere seg i Norge, men fikk avslag av de norske katolske biskopene i 1984 og av presterådet i Oslo katolske bispedømme i 2003. Den nye biskop, Bernt Ivar Eidsvig, er derimot mere positiv til Opus Dei. Janne Haaland Matlary anbefaler også at Opus Dei får etablere seg i Norge.
Vis hele sitatet...
Sitat hentet fra Wikipedia

At Opus Dei også er fremtredende med mer makt enn scientologene er det som skremmer meg mest, med sitt fotfeste i den katolske kirken og Vatikanet. At noen norske biskoper er mer positiv til at en slik organisasjon eller kultsekt eller kall det hva dere vil, skal få etablere seg på norsk jord forteller bare litt om at dette er en virkelig slu ulv i fåreklær.

Under er et sitat hentet fra deres hjemmesider om hvordan en blir medlem av Opus Dei:

Man blir medlem ved at både det nye medlemmet og Prelaturet avlegger en formell erklæring. Medlemskapet bygger på ære og samvittighet, og innebærer at man for resten av livet påtar seg å strebe etter hellighet i samsvar med Opus Deis ånd. På grunn av dette er det en forutsetning at man er myndig og at man beslutter seg av fri vilje etter moden og grundig overveielse. Det kreves også at man har blitt grundig informert og har gått gjennom en passende forberedelsestid.
Vis hele sitatet...

Enkel oversettelse av sitat:

Man blir medlem ved å selge sjela si til Djevelen. Det er en forutsetning at du er myndig så organisasjonen kan frata deg all eiendom, inntekt og formue som du beslutter å gi av egen fri vilje etter moden og grundig overveielse. Det kreves også at man har blitt grundig hjernevasket gjennom en passende forberedelsestid.



Det skumle er vel ikke at folk er så dumme at de biter på. Det skumle er at ulven fins i så forskjellige fåreklær at folk biter på..
Paranoy: kanskje litt Off topic? Hadde kanskje ikke vært så dumt å starte en tråd som er generelt om sekter og lignende.
Er jo masse å ta av, blandt annet moon sekten som enda er aktiv på blandt annet Blindern i Oslo er jo legendariske for hjernevaskingen de sto bak.

http://www.xenu-directory.net/practices/cost1.html der finner man litt om hvor mye det koster å være scientolog.
Sist endret av lanze; 26. januar 2008 kl. 12:25.
Mulig du kan kalle det off-topic, lanze. Jeg var på vei til å skrive et veldig langt stykke om sammenligningen med Opus Dei og Scientologi, men det eneste er at jeg vil få frem dette:

Det skumle er ikke at det fins dumme folk, men at det fins folk som er villig til å utnytte dem. Uansett om de kaller seg for Scientologer eller Opus Dei, prinsippet er det samme. Den ene mer skjult og mektigere enn den andre.

Jeg tror forresten Opus Dei kommer til å etablere seg i Norge etterhvert, det blir som med Scientologiens etablering. Vi er blinde til det går et lys opp for oss. Det er min mening.
Sist endret av paranoy; 26. januar 2008 kl. 12:42.
eh, jeg tror jeg har lest igjennom hele posten, men det er jo mulig jeg har gått glipp av noe.

Scientologene er relativt etablert i Norge allerede, og de bruker blandt annet å stå på youngs torvet i Oslo å tilby forbipasserende personlighetstester.
De har også kontor på Karl Johan og jeg vet om flere personer, blandt annet sjefen i ett dataselskap i Oslo som er scientolog, og har bygd opp bedriften på samme måte som bedriften som styrer det praktiske rundt Scientologien er bygd opp.
L. Ron Hubbard har også skrevet noen bøker om oppbygging av bedrifter, hvordan sjefer bør opptre osv, og dette er det flere bedrifter, med og uten scientologer som bruker her i Norge.

Moren til Steinar Lem, som er leder i Fremtiden i våre hender var scientolog, og ifølge denne artikkelen, gikk mye av pengene hennes rett i lomma til scientologikirken.

http://www.dagbladet.no/magasinet/20...27/412596.html

På piratebay ligger det en del filmer om scientologi, blandt annet en dokumentar som blandt annet viser hvordan scientologene fikk omvendt store deler av politistyrken i byen der hovedkontoret i USA ligger. Dette har blandt annet medført at stort sett alle lovlige demonstrasjoner får vanvittig mye pes fra politiet og sikkerhetsvakter som stort sett har det som ekstrajobb i tillegg til den vanlige jobben som Politi.

Har akkurat vært på biblioteket å lånt en film som heter "hva er scientologi" som er gitt ut av scientologikirken, og som vistnok er ett av de eneste interviuene L Ron Hubbard har gitt om scientologi.
Kan poste litt om det om den om jeg finner det spennende nok. Det er forresten litt morsomt at de lånte den ut på biblioteket her.
Hm?

Hvor har jeg påstått at scientologene ikke er etablert i Norge?

Jeg tror at Opus Dei kommer til å etablere seg i Norge etterhvert, det blir som Scientologenes etablering..

Når det gjelder sammenligningen av Scientologi og Opus Dei skrev du perfekte eksempler i ditt forrige innlegg - akkurat samme samfunns- og økonomi-integrering har også Opus Dei.

Forskjellen er vel at Opus Dei opererer betydelig mer skjult, deres agenda er betydelig sluere og de har et større fotfeste med tanke på makt og styring da..
Sist endret av paranoy; 26. januar 2008 kl. 13:59.
nei, jeg veit ikke hva du prøvde å si, jeg bare skreiv litt om det jeg vet angående scientologi i norge, da jeg ikke kan huske å ha lest noe om det tidligere i tråden
Ah, sorry - my bad. Trudde du mente jeg påstod at scientologene ikke var etablert i Norge.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hvordan ville reaksjonene vært om jeg fremsto på amerikansk TV og sa at jeg var Xenu's avatar?

EDIT: http://partyvan.info - virker som dette backfiret litt?
Sist endret av ticks; 26. januar 2008 kl. 15:31.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om noen fortsatt er interesserte, ser dette ut til å være en av "Alcazalamander" sine hjemmesider.

Anon FTW!

Edit: Alcazalamander; lær deg litt om sikkerhet på nett. Finne fødselsdatoen din er ikke vanskelig, særlig siden du har lagt den inn på din offentlige profil på et forum.
Sist endret av Jonta; 26. januar 2008 kl. 17:49.
Kan noen stryke dette innlegget mitt?
Sist endret av paranoy; 26. januar 2008 kl. 17:39.
Lol, dette har jo nå fått en artig vending. "The Regime" har hacka 711chan.org, ikke fordi de liker CoS, men fordi de sier Anon er wannabes eller noe i den dur. Dette skal bli artig å følge med på!

INTERNET DRAMA <3<3

Har lurt litt på om Anon sin syke propagandakampanje har vært litt over the top, om "haxxorskillsa" dems ikke helt når opp til det de prøver på. Noen som vet hvem "The Regime" er? Uansett, bilde av deface http://img233.imageshack.us/img233/5...facelolxw6.png
Ps: Skolepc, nei jeg bruker ikke IE eller windows på min egen pc, ikke whine :P
Sist endret av ifni; 26. januar 2008 kl. 18:24.
Sitat av Jonta
Om noen fortsatt er interesserte, ser dette ut til å være en av "Alcazalamander" sine hjemmesider.

Anon FTW!

Edit: Alcazalamander; lær deg litt om sikkerhet på nett. Finne fødselsdatoen din er ikke vanskelig, særlig siden du har lagt den inn på din offentlige profil på et forum.
Vis hele sitatet...
Åh, gamledager, jeg er mye bedre til sånn nå!
Huhei, så morsomt at du fant den side, mitt første prosjekt innenfor webprogramering, med bare html så klart.
Jeg er egentlig ganske fornøyd med den, hvs synes dere?
Sitat av Alcazalamander
Jeg er egentlig ganske fornøyd med den, hvs synes dere?
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si, ettersom siden ikke lenger fungerer.

@ticks: Partyvan.info, sammen med flere andre sider, klarte tydeligvis ikke alle de nye besøkende. 711chan er en annen sak.
Partyvan.info, sammen med flere andre sider, klarte tydeligvis ikke alle de nye besøkende. 711chan er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Jeg misliker CoS like mye som noen annen, men dette er det morsomste med hele greia. Epic fail.
Sitat av nikita
Men hvorfor går Anon til angrep på scientologene da? Hva har de gjort dem?
Vis hele sitatet...
Ehhhh.... hvorfor, nei si det... for en ti år tilbake laget jeg en kritisk skoleoppgave på CoS, fem år senere var alle nettsteder jeg hadde brukt vekke fordi CoS hadde tvunget dem som hadde lagt ut kritisk informasjon om dem i kne, betalt eller truet, hva vet jeg... En svensk Journalist som hadde laget en liten bok om hvordan de verver medlemmer var gått i dekning... derfor kan grupper som anon, som ikke er så redde eller lette å finne, lage mye oppstyr rundt både seg selv og CoS ved å starte noe slikt. Ikke mange som tør å stille opp mot den mektige kirken Håper det var ett hjelpsomt svar.
http://en.wikinews.org/wiki/%22The_R...k_at_Anonymous

It was subsequently discovered that 711chan wasn't hacked, as originally believed, but that the passwords were keylogged from one of the head admin's computers, and used to comprimise two machines related to 711chan. 711chan's machine was freshly reinstalled and setup within two hours of being compromised, however the other machine was not back online until 05.00 GMT.
Vis hele sitatet...
Sist endret av paranoy; 26. januar 2008 kl. 20:22.
Fant denne posten på 4chan.org...



Jeg lasta ned fila, og fikk et .html dokument som vistnok "spammer" bilder på nettsiden til "Church of Scientology"...
Kan noen svare meg på hvor skadelig dette dokumentet er?

[EDIT:] Takker så meget, ticks.
Sist endret av Turbolego; 26. januar 2008 kl. 20:45.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Turbolego
Fant denne posten på 4chan.org...

Jeg lasta ned fila, og fikk et .html dokument som vistnok "spammer" bilder på nettsiden til "Church of Scientology"...
Kan noen svare meg på hvor skadelig dette dokumentet er?
Vis hele sitatet...
Hvis det er den samme som jeg så på her om dagen så er det bare et html-dokument med en haug med iframes som alle linker til Scientology. Det vil si at det er en primitv måte å kjøre et DoS-angrep mot sidene deres. Det blir nesten det samme som å sitte å trykke F5 hele tiden.
Sist endret av ticks; 26. januar 2008 kl. 20:42.
Sitat av paranoy
Vis hele sitatet...
Så den artikkelen der jeg også.. Siden er nå tatt av nettet, spørs om Anon har tatt tilbake kontrollen nå da.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ticks
Hvis det er den samme som jeg så på her om dagen så er det bare et html-dokument med en haug med iframes som alle linker til Scientology. Det vil si at det er en primitv måte å kjøre et DoS-angrep mot sidene deres. Det blir nesten det samme som å sitte å trykke F5 hele tiden.
Vis hele sitatet...
Yet highly effective if used properly...

Minns et slikt billedscript som skapte litt problemer for bildr.no for ei stund sida. Det var ikkje så veldig avansert en gang.

Har en ei htmlfil med et par hundre iframes, som kvar fører til tunge spørringer på serveren skal det ikkje så mykje til for å ta ting ned.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Om du ikke har ekstrem linjekapasitet så skal det vel mer enn en person til for å ta ned ei side.
Sitat av ticks
Om du ikke har ekstrem linjekapasitet så skal det vel mer enn en person til for å ta ned ei side.
Vis hele sitatet...
Derfor det er så bra at anon er flere tusen, kansje millioner.
Sitat av Elemental
Derfor det er så bra at anon er flere tusen, kansje millioner.
Vis hele sitatet...
Siden det ikke bare dreier seg om 4chan, men også mange andre chan-er, så er det mye mulig det dreier seg om millioner (?).

Pluss at dem drar med seg enda flere som igjen hater scientologi-greia.
711 chan akkuratt nu

Haha, det er en vits de bruker på alle chans og digg hele tiden, vil tro det bare er en vits og at dette faktisk ikke har skjedd. Det at de bruker så lang tid på å få opp siden igjen kan jo tyde på at de faktisk har mistet viktig data though, kanskje dette endte opp styggere enn først antatt?
Hei PTSer, da har SPene i Anon (muligens) lagt ut en ny video ved navn "Anonymous Response to the Media".
http://youtube.com/watch?v=-3ujR3DJ308
Sist endret av Gjøk; 27. januar 2008 kl. 11:06.
Vil bare informere om denne tråden på SA. Her får du nytt om prosjektet (nå går det for det meste i IRL-protestene), siste (gode) videoer på youtube, men mest av alt; interessante meninger og diskusjoner.

Begynner du fra begynnelsen har du over 3000 innlegg å lese. Start nå.
The Regime som hacket 711chan for ett par dager siden fikk også ett lite tilbake slag.
g00ns.net likte ikke at regime hacket 711 så da fikk de smake sin egen medisin



Sladdet navn,adresse og tlf

Krig på internett er morro
Sist endret av frgz; 27. januar 2008 kl. 14:33.
Brace for epic.
Simply put, don't attack us or our network affiliates.
711chan your welcome if you need more help you know who to contact.
/i/ keep doing what you do
#xenu please kill scientology
with love #g00ns
Vis hele sitatet...
Bra å vite at "vi" har hacker-backup også.
Hva er cutch of scientology?
10. februar blir en stor dag for IRL raids:
Australia: raid i 5 byer
Storbritannia: raid i 2 byer, med arbeid for 2 byer til
Kanada: raid i 4 byer, med arbeid for 1 by til
USA: raid i 2 byer, har vært i en rekke andre byer tidligere
Sverige: arbeid om få raid i Stockholm, Göteborg og Malmö
Nederland: raid i Amsterdam
Irland: raid i Dublin
Israel: arbeid om å få raid i Tel Aviv
Tyskland: Hamburg 10., Berlin 9.

For min egen del blir det oppmøte med kamera i London.

Ingen som har planer om å fikse noe i Oslo?
Sist endret av Miyamoto; 27. januar 2008 kl. 16:23.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Latterkongen
Hva er cutch of scientology?
Vis hele sitatet...
http://www.google.com/search?q=cutch+of+scientology&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Sist endret av Jonta; 27. januar 2008 kl. 16:42.
Hørte noe om at Regime ikke hacka 711chan, men at de brukte keylogger.
Confirmed/Busted?
Sitat av Archj
Hørte noe om at Regime ikke hacka 711chan, men at de brukte keylogger.
Confirmed/Busted?
Vis hele sitatet...
Det står jo faktisk på siden til regime, som ble hacket av folkene bak 711chan. Det ligger et screenshot litt ovenfor her, bare les der. Så ja, det er vel confirmed
Sitat av Archj
Hørte noe om at Regime ikke hacka 711chan, men at de brukte keylogger.
Confirmed/Busted?
Vis hele sitatet...
Hørt det samme, hvis dette er tilfellet er de noen noobies og fortjener å bli hengt ut, de har jo erklært seg selv i verdens-eliten når det kommer til hacking.