Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1186
Den satt der, så stille, tenkte, lurte på hva den skulle gjøre, og så skjedde det noe..

you never know what the dog will do..
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Hah, evig fet ide/bilde. Rett å slett dritfett.
Artig Fin hund også.
Det var litt rotete, men en sinnsykt bra idé. Tøft gjennomført var den også. Creds til deg.
Takker for kommentarer
Fett bilde og ide Likte godt tittelen av en ukjent grunn også.

Ooh! Innlegg nr. 200
Sist endret av hedningen; 13. august 2006 kl. 18:50.
Noen andre som har formeninger over bildet?

Takk på forhånd.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Nei jeg har ikke sansen for denne typen simpel ps mekking. sorry men det var ikke tøft.
Får ikke fram noe bilde? Broken link?
foto.no har litt problemer for tiden.. får ikke opp jeg heller..

ny link

http://lundern.net/foto/bikkje.jpg

Sitat av spetznaz
Nei jeg har ikke sansen for denne typen simpel ps mekking. sorry men det var ikke tøft.
Vis hele sitatet...
Noen tips kanskje? Du høres ikke akkurat seriøs ut, derfor tar ikke jeg deg seriøst.
Sist endret av Lundern; 14. august 2006 kl. 00:01.
tok litt tid før jeg fatta påenget.. men bra bilde:P
går greit å få det opp hos meg..
skulle skrive til deg på foto.no, men er ikke sølvmedlem, og av en eller annen grunn har du skrudd på den sperren. Tankegangen din er veldig tøff, men er enig med spetznaz i at en slik jobb i PS blir for enkel, det er for lett å se hva som er gjort, og er også litt slurvete gjennomført. Dette er da min mening, og det er ca 6,5 milliarder andre meninger som sikkert sier andre ting enn min. Det jeg (tror) hadde vært tøffere, var å sette første bilde i farger, med samme kontraster som nå. Deretter setter du det andre bildet ved siden av i sort hvit, og med kraftige kontraster (litt sånn "when all hell broke loose"). Det går en 3mm-bred hvit ramme rundt bildene, og en som skiller de også. Der plasserer du teksten under hvert bilde. Det er i allefall min idè, og det er ikke sikkert det blir så tøft, men det er en idè, bygget på din i allefall. Lykke til!
Likte det godt : ) Var ganske artig faktisk : ) Har null peiling innen photoshop og slik, men jeg syns ihvertfall det så tøft ut
Sitat av Mushy
skulle skrive til deg på foto.no, men er ikke sølvmedlem, og av en eller annen grunn har du skrudd på den sperren. Tankegangen din er veldig tøff, men er enig med spetznaz i at en slik jobb i PS blir for enkel, det er for lett å se hva som er gjort, og er også litt slurvete gjennomført. Dette er da min mening, og det er ca 6,5 milliarder andre meninger som sikkert sier andre ting enn min. Det jeg (tror) hadde vært tøffere, var å sette første bilde i farger, med samme kontraster som nå. Deretter setter du det andre bildet ved siden av i sort hvit, og med kraftige kontraster (litt sånn "when all hell broke loose"). Det går en 3mm-bred hvit ramme rundt bildene, og en som skiller de også. Der plasserer du teksten under hvert bilde. Det er i allefall min idè, og det er ikke sikkert det blir så tøft, men det er en idè, bygget på din i allefall. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takker for konstruktiv kritikk av deg, endelig noen som gidder å sette seg inn i det.

Er enig at PS jobbinga ble litt for enkel, og slurvete, men det er som regel det enkleste som blir penest.