Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 911
syns ikke denne logoen var så veldig bra. liker mye bedre freebsd logoen
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Det har vært en del kritikk fra en del brukere angående den nyeste logoen. Mange mener at den er for enkel og for "corporate". Selv synes jeg at den er en bra erstatning over den gamle klassikeren. Synes den fører videre det viktige fra den første logoen (eller parodien på et annet bilde, kan man jo si).

edit: Hadde jo vært litt kos om Beastie eller en variant hadde vært med i bildet. Slik som Hexley.
Uffda, så dårlig at de har skiftet logo.
Det må ha vært en grund for at de skiftet da.
Kanskje så mange kristne folk som rett og
slett ikke brukte netbsd pga, djevelen:P
hvem vet :O?
tho jeg alltid har sett positivt på BSD for den søte lille djevelen, må jeg si at denne logoen funka, tror den retter seg mer mot et større miljø.

Men har aldri prøvd BSD og jeg kan faktisk si at uten djevelen mister jo BSD litt av sjarmen, det er akkurat som om linux skulle bytta ut tux.
Daemons, ikke djevler.
Jeg synes den nye logoen er fin. Den gamle Iwo Jima-logoen var litt upassende for bedrifter ol, selv om den var litt morsom. Det eneste jeg har å utsette på den er mangelen på en Daemon, men man kan ikke få alt heller.
Denne har mer corporate appeal enn den gamle, men det er synd at de har jobbet så evig hardt med å ikke støte noen at de har fått en logo uten mening. Menneh, maskot til fans og techies, flagg-logo til suits.