Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3237
Ene hjulet på trille kofferten min har fått seg en skade er en San marco koffert står det på den. Det er samme type hjul som på rollerblades så jeg har fått tak i nye hjul men får ikke av det gamle ødelagte. Så spørsmålet er har noen her noen glupe ideer om hvordan få det av på korrekt måte uten å vrake kofferten?
Sist endret av creavator; 9. november 2012 kl. 15:40. Grunn: Greit å få med alle bokstavene.
Nei ikke sånn. Steg 1 og 2 stemte ellers funket ikke resten. Min koffert er type stående modell ikke liggende som dette bildet om du skjønner med 2 hjul under eller bakerst om du vil.
Sitat av creavator Vis innlegg
Nei ikke sånn. Steg 1 og 2 stemte ellers funket ikke resten. Min koffert er type stående modell ikke liggende som dette bildet om du skjønner med 2 hjul under eller bakerst om du vil.
Vis hele sitatet...
Denne?
Sånn?

Du kan eventuelt stikke innom en bagasjebutikk og spørre om hjelp.
Disse 2 linkene ligner. Kan være at jeg trenger å ha med en såkalt hex key fra jobb for å få det til. Det finner jeg ut på mandag. sÅ nå kan det finnes løsning her. Takker.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Unbrakonøkler er ikke noe spesielt, jeg som trodde enhver husholdning hadde dette, pluss en hammer, sag og skiftenøkkel?
Ja har mer umbrako nøkler enn en gjennomsnitts mann siden jeg drev sykkel verksted før. men har ikke den skal man kalle det nye typen umbrako nøkkel? Den med mange flere kanter enn en vanlig umbrako. Men som sagt helgen skal brukes til forskning hehe. Så hjulet skal av på ett eller annet vis.
Torx heter det
Foreslår at du tar bilde...