Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1054
Finner ikke noe vettugt underforum for denne tråden så jeg putter den her for her har folk i det minste kamera. Er dette horribelt feil forum håper jeg admins flytter det dit de føler den passer og ikke sletter denne tråden på ett par dager i allefall.

Jeg skulle ha kommet i kontakt med en freak som er innom Dale i sunnfjord med jevne mellomrom og kunne tatt bilde av min fars grav og sendt meg på epost. Grunnen er at min stefamilie bor der og de har lovet på tro og ære og stelle grava men jeg har grunner til å ikke tro dem og bor såpass langt unna at jeg kommer meg ikke dit så ofte for å sjekke selv.

Bilde tatt med mobiltelefon er mer enn bra nok. Om du har anledning til å hjelpe meg med dette problemet så vær vennlig å ta kontakt på pm så får du vite fatterns navn og ca plassering av graven.
Ridder av 1. klasse
Er det ikke mulig å ta kontakt med de som jobber på kirkegården? Pleier jo alltid å være noe som klipper gresset, og tømmer boss osv?
Dette er ei lita bygd. Min stemor og hennes barn er jo godt kjent med de fleste som jobber og bor der. Så om jeg tar kontakt med de som til vanlig jobber på kirkegården så vil de nok bli fortalt om min forespørsel og anta at jeg ikke stoler på dem. (hvilket jeg jo faktisk ikke gjør) men dette ønsker jeg ikke at de skal vite sånn at jeg kan stille og rolig ved beviser leie noen andre i bygda f.eks frivillighets sentralen til å stelle min fars grav mot betaling uten å skape konflikt og såre følelser hos stefamilien.

Så derfor hadde det vært fryktelig greit å funnet den medfreaken som er innom bygda av og til og kan sende meg bildene 3 stk i løpet av perioden Mai til September. (Så ikke mye jobb) som en uhildet person er det vel det heter? Sånn at jeg vet fakta.